Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S želaním rozletu

01. 04. 2000
1
0
1439
Autor
Sýkorka

Mokrými očami a olovenou dušou s nohami už na okraji vyrastajúcich ciest s rukami odovzdanými do ticha príbehu odmietam čítať jeho posledné riadky a ostávať hlavnou postavou mokrotemnej šedi chcem aspoň na chvíľu veriť, že môj rozlet je na dosah...
Naso
26. 04. 2001
Dát tip
pravdaže na dosah!!! Stačí len krídla roztiahnuť...

Svetielko
26. 02. 2001
Dát tip
Cisté a lahúcké hviezdnym prachom pokryté

zámek
06. 04. 2000
Dát tip
... křič slzami ... budeš zpívat úsměvem ... a zalévej, nepřestaň zalévat naději ...

kri tik tak
03. 04. 2000
Dát tip
(7.5)Dmm: citim v tom napeti a "rozlet" jakoby se blizil s kazdym radkem. Vyrastajuce cesty jsou dobre, taky mokrotemna sed. Co mi chybi, je zretelneji definovane dilema ci "rozpor".

Merle
03. 04. 2000
Dát tip
No, ode mě radu nečekej, já sem ten co si na skále třikrát zkontroluje křídla, a pak stejně radši sleze, aby dole posbíral vzletnější kolegy :-))

Kyslik
03. 04. 2000
Dát tip
...paze uz stazeli, privieraju sa oci, a ja len v posteli, kde svet sa mi toci, verim, ze divakom budem, kde moj pribeh sa odvija tichucko vzdychnem a srdce energiu vybija...

JenJá
03. 04. 2000
Dát tip
roztáhni křídla, zamávej a vzletíš, možná ne hned, ale vzletíš. Jinak se mi líbí.

AZALIN
02. 04. 2000
Dát tip
Ano, určitě věř a určitě to tak je a bude! Ehmm, mininálně medovninka je teda na dosah určitě.. :-))) Jinak líbily se mi ty "vyrastajúce ciesty".. i když nevim, co to znamená.. ;-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru