Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ach, ta láska

22. 10. 2002
9
0
3195
Autor
Josefk

Po rekonstrukci místního kina byla v poslední řadě nainstalována dvojsedadla.

V sedm hodin večer otevřel strážník ve službě okno ve služebně městské policie a zasněně se zaposlouchal. Ulicí kapitána Jaroše se opět nesl silný jekot vzrušených dívek. Před vchodem do kina prudce zabrzdilo zásahové policejní auto, vyskočili z něho dva městští strážníci se ztvrdlými pendreky a ztečí brali  zápasící chumel u pokladny. Před večerním představením tam bojovali mladíci o lístky do poslední řady.

 


Print
04. 11. 2002
Dát tip
:-)*

clovrdik
01. 11. 2002
Dát tip
:-)))))) TIP za pobavení

m11
25. 10. 2002
Dát tip
který dva mladíci to vyhráli??? t

horák
23. 10. 2002
Dát tip
Milý postřeh. Občas přemýšlím, jestli je nutné tyto postřehy obalovat omáčkou. Líbil se mi třeba Zábranův deník složený celý z takových postřehů. Ale už si z něj pamatuji hrozně málo. Tou omáčkou se to asi nějak více fixuje či co.

Toxman
23. 10. 2002
Dát tip
Hmmm a nakonec to teda vyhráli policajti :-))) *

Armand
22. 10. 2002
Dát tip
sem trochu štajf... teď nevím jestli to patří k tvým "ze života" nebo sis to jen přimyslel a okořenil absurditou v pravdě tragi-komickou...nebo komitragickou? :))) abych řekl pravdu, tak mě napadá jen: "vím, že nic nevím" .-)

Litochowitz
22. 10. 2002
Dát tip
.....napadá mě spousta věcí:-)))

Josefk
22. 10. 2002
Dát tip
Ar: ze života jsou jen ty dvojsedadla ... snad ... ale ona láska s boulí na hlavě a lidským přístupem strážníka víc chutná :-)

Josefk
22. 10. 2002
Dát tip
a jekot na ulici kpt Jaroše, to taky není bezvýznamná záležitost :-)

Armand
22. 10. 2002
Dát tip
.-)

ach... :-) kde jsou ty časy... :-))

gd
22. 10. 2002
Dát tip
jdu tam.

Josefk
22. 10. 2002
Dát tip
S-V:boha jeho, zas tak moc to promyšlený nebylo ...!

waltr
22. 10. 2002
Dát tip
...:-))) típek

já chci dvojsedačku , ale proti sobě, abych si tam mohl natáhnout nohy...:o)****

Borec
22. 10. 2002
Dát tip
Tak tohle je:

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru