Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolest

23. 10. 2002
4
0
1413
Autor
Fil

pro ni:NEČTI TO!!! pro známé:....co jste ode mě čekali jinýho,aneb...jestli si myslíte ,že víte co je to milovat,mýlíte se....tam ,kde vy už dávno milujete,já teprve nenávidím :-) pro ostatní:podle vás určo jedna tuctovka-ale po uši a mnohem dál...Mě osobně stačí ty poslední dva verše.

Chtěl bych Tobě psáti básně,

veselé a lehounké.

Jako chmýří na obzoru,

co jej vánek odfoukne.

 

Chtěl bych Tobě nosit růže,

krvavé a bez trnů.

Ty co jednou potěší

a hned zase zahynů.

 

Chtěl bych Tobě laskat líčka,

ty rudá slunce západu.

Co léčí všechny ve dne v noci,

od případu k případu.

 

Chtěl bych Tobě dáti vidět,

tu nesmrtelnou krásu.

Co jen sobě v srdci skrývám,

už nezbývá moc času.

 

Chtěl bych Tobě dáti krve,

abys mohla věčně žít.

Ta by v srdci kolovala,

já mohl bych pak s Tebou být.

 

Však nemohu.......

.................ta bolest

 

 


zelva
26. 03. 2005
Dát tip
moc krásná...tip

Miroslawek
31. 10. 2002
Dát tip
barobrk: no to Ti neberu, ale proč není? Definice kruhem není vysvětlení nebo argument ;o)))

Fil
31. 10. 2002
Dát tip
No podle mě je nerýmovaná báseň něco míň ,něco co jde mnohem snáze napsat,neuznávám prostě nerýmovanou l.:-)

Miroslawek
31. 10. 2002
Dát tip
Fil: to bych polemizoval, napsat dobrou nerýmovanou bývá často mnohem těžší než napsat dobrou rýmovanou... nic Tě sice nesvazuje, ale na druhou stranu se nemáš tolik oč opřít... forma často pomůže... i skutečným literátům.... ony to jsou spojité nádoby. Nicméně jsi asi nepochopil mou poznámku směrem k nerýmovaným veršům, mám na mysli ony liché v této básni, které se na rozdíl od těch sudých nerýmují.

Miroslawek
30. 10. 2002
Dát tip
na okraj ...zahynů? Kvantita přece není nositelem metrického impulsu... ;o))))))))) ne, nebudu si z Tebe utahovat čínsky... pokud to není překlep, vážně chci říci, že není nutno dodržovat shodu délky hlásek... v českém sylabotónickém verši není podstatná, naopak mírný nesoulad oživuje... odstiňuje verš. A rytmika... snad by lépe slušela i nerýmovaným veršům. barobrk: a proč? Noným11: Možná že jsem neměla ten román možná že jsem neměla ho číst...

Fil
29. 10. 2002
Dát tip
NT:speciální omluva pro Tbe:-))))

quapa
27. 10. 2002
Dát tip
snažím se nespojovat si autora osobne s tím, co píše, ale vzdycky si říkám, co kdyz fakt? přežít se to nedá, ale přežít se to musí.

prolog se mě malinko dotkl...jak můžeš soudit ty které neznáš ? co se dílka týče...hezké, je v tom hodně pocitu *

Darja
26. 10. 2002
Dát tip
co na to napsat....vím,jaký to je *

Čolito
26. 10. 2002
Dát tip
moc líbí!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru