Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj drak lítal

23. 10. 2002
3
0
1536
Autor
zirafka

Můj drak lítal. Bodejť by ne, měla jsem na tom nemalou zásluhu.

Už když byl ještě nedochůdče, vyprávěla jsem mu o větru, výšce a volnosti. Popisovala jsem, jak krásné je dívat se na lidi, auta a stromy shora, jak je všechno menší, hezčí a mnohem méně ostré a kruté. Mluvila jsem o vzdušných proudech a dračích cestách, na kterých lze na věky zabloudit a zažít různá dobrodružství. Několikrát po sobě si nechal povídat o sličných dračicích, které obdivují a milují draky silné a odvážné. Zařekl se, že bude přesně takový, že doletí nejdál a nejvýš. Strávili jsme spolu spoustu času, když jsem ho učila a zdokonalovala.

A když jsme se všichni sešli, draci a jejich učitelé, všechny ty hodiny, veškerý věnovaný čas mi během chvíle splatil.

Lítal nám nad hlavou, kroužil a zase se vracel, hrál barvami a všichni byli unešeni. Byl dokonalý, bravurně zvládl techniku a měl vybroušený styl. Ale nakonec se ke mně vrátil a nevydal se na daleké dračí stezky, ač možná chtěl. Neodvážila jsem se mu totiž nikdy říct, že papíroví draci jsou vždy někým připoutáni k zemi.


Je to loštomilé a mě to netrklo, že je to papírový dráček, čekala jsem nějakou pohádku na dobrou noc. .))

Barbar
25. 01. 2003
Dát tip
t*Děkuji za pěknou chvíli........BARBAR

JMArtan
25. 10. 2002
Dát tip
Je to hezky napsané a možná i trochu smutné. Chudák Drak. *T

Sonia
23. 10. 2002
Dát tip
Predstavovala som si najprv draka z rozpranky..paci sa mi ze si obratila vztah drak-ucitel a dieta na opak.

Map
23. 10. 2002
Dát tip
dOBRYY

fungus2
23. 10. 2002
Dát tip
Je to celkem dobře napsané.

zirafka
23. 10. 2002
Dát tip
Mozna tady ponekud mate kategorie, patri to spis do Jen tak pro radost, ale chtela jsem aby bylo jasne, ze jde o prozu... :) za kritiky dekuji

Borec
23. 10. 2002
Dát tip
Tak tohle je:

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru