Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VYTŘETE si zadek prstem

23. 10. 2002
11
0
3934
Autor
Semeno

Takovej můj citátek pro náladu, vlastně vůbec nevim, jestli je to citát. Vůbec prostě nevim co to je, prostě taková blbost: Když se někdo chlubí tím kde byl, říká: Podívej kolik mám peněz! Cesta je mým běžícím pásem, stačí se někdy podívat pod nohy

Natahovala se pro spadlý list

zachycený na plachtě stánku

mezi perlami

čerstvého deště.

 

 

 

Mezitím jí koupil

     prstýnek

z matného stříbra

   s ornamentem.

 

 

Dětsky se usmála .

 

 

Políbila list

a všechen déšť

   spolkla.

 

 

 

Pohladil ji po vlasech

neví jaké má oči

prstýnek jí moc slušel.

 

 

Objal ji.

 

 

ALE VŠECHNA LÁSKA A PŘÁTELSVÍ JE KÝČ!!!

                     TO NEEXISTUJE!!!

 

I když pohled z Karlova mostu je krásný.

 

A úplněk, červánky,.........co sme to za lidi.


hammem
01. 03. 2005
Dát tip
pre mna mozno len kvoli tomu roaporu nazvu a obsahu*

Semeno
01. 03. 2005
Dát tip
Rozpor názvu a obsahu je jednou z point. Děkuji sem

Flýček
28. 09. 2004
Dát tip
Hezký.... Jen ten název se k tomu nehodí (ale k tobě jo :))

Semeno
09. 12. 2003
Dát tip
Cha cháá, už chápu! Neurazil! Cha chá! Jenom mě zdržuješ! :o)) Prase!

Semeno
05. 12. 2003
Dát tip
Jsou lidi s větší pusou, ta moje je těžkej průměr , ale prej mám extrémně velkej hlas. Mě přijde normální, ale spousta lidí se mě bojí. Uskakujou když promluvim, a ještě dál uskakujou, když jim dojde co řikám. Hmm, to je jedno. Kašlu na pusy a hlasy. a taky na velký prasata. Někdy se prostě topim v davu semenních úchylů.

Litochowitz
05. 12. 2003
Dát tip
...je dobrý se neutopit...to by potom bylo zbytený kašlat:-)

Semeno
05. 12. 2003
Dát tip
Dej mi pokoj!

Litochowitz
04. 12. 2003
Dát tip
...je to hnusný, to souhlasim....ale co se dá dělat, když je všude tolik sil?.-)

Semeno
04. 12. 2003
Dát tip
No páni, Prase podléhající vnějško vnitřním silám, ....hahááááááá objev! Budu slavný!

Litochowitz
04. 12. 2003
Dát tip
...nebudeš, leda že bys kus tý slávy hodilo po mě:-)...co myslíš?...abych byl ještě lepší....:-)

Semeno
04. 12. 2003
Dát tip
Dá se bejt lepší a větší než ty?

Litochowitz
04. 12. 2003
Dát tip
...no, to je trošku všetečná otázka, už z principu bych na ni odpovědět neměl.....co kdybys bylo v závěru větší než já?....ale já jsem vážně velkej:-)

Semeno
04. 12. 2003
Dát tip
:-O

Litochowitz
04. 12. 2003
Dát tip
....no, vidim že ty máš alespoň velkou pusu:)))

Semeno
03. 12. 2003
Dát tip
Páni, další prase na obzoru, to je krása. Vždycky jsem řikalo, že prasata jednou nahraděj lidi, a hle, už je to tady. Zajímalo by mě, do jakejch mezí až se prasáctví může dostat, protože teď nevim, jestli to meze má, kde to pokračuje již pod jiným, hrubším pojmem, a nebo je jedna větev prasáctví a pak už je to něco jinýho .. hehe, úchyl, to sem taky :o))

Litochowitz
03. 12. 2003
Dát tip
...hale Semeno:-)....já se tim nikdy netajil....prostě to ke mne patří....jsem trošku dokonalejší rasa:-)

Semeno
03. 12. 2003
Dát tip
Dokonalejší rasa, ...bezmezná?

Litochowitz
03. 12. 2003
Dát tip
...naprosto....věříš?

Semeno
03. 12. 2003
Dát tip
Naprosto? Začínám mít strach věřit. Nevěřim. Bezmezná je smrtelná. Věřim. Fuuuuuuuuuuuuj!! Je to hodně hnusný?

Semeno
01. 12. 2003
Dát tip
Hmmmmmmmmmmmmmmm Si rádo hraju, ..tož, vlastně nevim co je pravda a tak si na ní hrahu

Litochowitz
01. 12. 2003
Dát tip
..hraheš?...och, jak rozkošné:-)

Semeno
01. 12. 2003
Dát tip
Ééééééé nedělej si ze mě srandu, mám ňákou přespříliš píšící klávesnici, a tak píše všechno, na co jenom pomyslim :o)) No, pravda, mít lepší ruce... Kdyby chyby. Hraní neni rozkošný. Hraní je pěkně odporný a mě to baví. To znamená, že jsem prej pěkný prase. je to možný?

Litochowitz
01. 12. 2003
Dát tip
...větší než já?...to asi těžko, mě už to totiž i bolí....:-)....a to už je moc:)

Semeno
27. 11. 2003
Dát tip
To sem si zrovna dělalo srandu! :o)) Kecám

Litochowitz
27. 11. 2003
Dát tip
....zdá se, že mne zlobíš milé dítě:-)))

Semeno
26. 11. 2003
Dát tip
:o))) Jo, tip, to je ale dlouhý slovo. To by se to žilo :o)

Litochowitz
26. 11. 2003
Dát tip
...Semeno, jsem rád že mi rozumíš:-)))...díky:)

Litochowitz
25. 11. 2003
Dát tip
....určitě si vyberu...co jen jsme to za lidi.......kdyby byl každej jako já, to by se to žilo......T-p.

hurvinek
01. 11. 2003
Dát tip
moc pekny jen ten kyc , no nevim

Semeno
01. 09. 2003
Dát tip
Tož děkuji ti srdečně, prstem.. :o)

jo, s tim kycem mas pravdu,a je to kraasny :o)

Semeno
09. 07. 2003
Dát tip
Gargantua? A co v tom případě děla Pantagruel? Připomínáš mi copánky. A hnědá témata Homohnědky homeboje a Procvakaného Karla. :o)) Roztomilá kritika!

Kalim
08. 07. 2003
Dát tip
Mňo, Semínko. Zrovna mi k tomu hraje Obsequy od Mansona (je to jak na pohřbu), takže, abych se z toho vyklepal, trochu zacituju: "Na zadnici mnoho hoven vždycky zůstane, papíru-li jen se na vytření dostane." ...nejlepší jsou prej husy... ... "Posraný, zasraný, prskavko, chlístavko, tvá raketa ven do světa se rozlétá na nás. Podesraný, podělaný, poflákaný, aby tě vzal ďas, pak-li veškery ty tvoje díry i ty mezery nevytřeš si včas!" ... "R O N D E A U Když jsem sral onehdy, já čil tu daň, jež z řiti své měl jsem. Puch jiný byl, než myslil jsem, jím cele jsem se zasmradil. Kýž někdo byl by souhlasil přivésti tu, již čekal jsem, když jsem sral. Neb byl bych jí svým zalepil já dírku močním chlapíkem, co ona by zas prstíkem mi bránu dala na ventil, když jsem sral." víš, kdo to byl? Gargantua, jak jej popsal Rabelais F.

Semeno
03. 04. 2003
Dát tip
Jak zklamala? jaktože tam nikdo nevidí , že já to tak nechci? Ste slepý? Já se vás ptám , proč to tak je! Já to tak nechci! ...ale je mi to neustále drceno do hlavy... Ale díky!

Lancelott
27. 03. 2003
Dát tip
Je sice pěkné, jak posíláš lásku a přátelství do oblasti tlustého střeva, ale neměla bys je zavrhovat, jen proto, že jsi se jednou, či prákrát zklamala. Já věřím v jejich sílu, i když jsem to od nich už párkrát pěkně nechutně schytal...

Semeno
13. 11. 2002
Dát tip
Chuchu, grafomani, to je povedený, :o)) .....ehm, máš pravdu Shamman: já vim, no, ale tady? Já se domluvim, a pak dem na věc, jenže mi chybí dochvilnost, teda mě, tý tamtý, však víš....

Shammann
13. 11. 2002
Dát tip
Tý turandotový, viď:-) Ale můžeš to zkusit i s jiným autorem (kritiku:-)) Meze se nekladou jak jsem již řekl...

Semeno
13. 11. 2002
Dát tip
Ok (znuděný úšklebek) :o))

tloudev
12. 11. 2002
Dát tip
grafomani.

Semeno
11. 11. 2002
Dát tip
Supr, to je vono! Tuřín, a vlastně i m11 na to kápli!! Supr, tak snad je to vyřešeno, dík za diskuzi :o))))

Shammann
11. 11. 2002
Dát tip
A diskuze je tudíž uzavřena?

Semeno
11. 11. 2002
Dát tip
Nemusí být, však od čeho by to tu bylo? Že, mr. Dvojkritik a diskuzí? :o)))

Shammann
11. 11. 2002
Dát tip
:-)) Když Seregil si užívá volna:-)) a sám to nezvládnu, mimoto máš pozvánku do klubu Dvojkritik, sem ti to minule psal a ty jedno zlobivé ses ani neozvalo!

Semeno
11. 11. 2002
Dát tip
No já se ozvalo, dokonce sem přispělo do diskuse, ale sem se kouklo, proč nikdo neodpovídá, a vono...vono to tam neni! To byl dost šok, ale přísahám, .. snahy byla!

Shammann
11. 11. 2002
Dát tip
Co takhle to zkusit ještě jednou?

Semeno
11. 11. 2002
Dát tip
No moment, coo? Jak chceš udělat z prodiskutovaného diskutované? Čaruj, please....................... :o)

Shammann
11. 11. 2002
Dát tip
Jsi novej člen tak můžeš hodit do diskuze koho budete kritizovat a po kritice můžete napsat celkový dojem z díla atd.. meze se nekladou!

turandot
10. 11. 2002
Dát tip
láska jako náhražka uměleckýho díla...?....umělecký dílo jako náhražka lásky!......přeslazený zamilovaný básničky. To je kýč, né?

m11
09. 11. 2002
Dát tip
tloudev: no jasne, souhlasim, drogy sou nahrazky za prirozenost. To ale nevyvraci muj nazor na lasku. potkas nekoho, probehne chemicka reakce (ktera je sakra prijemna) a je to. nic vic. zadny srdicka a kyticky a podobny blbosti.

turandot
08. 11. 2002
Dát tip
...teď ste mi ale zkazili představu vo lásce, potvoři....achich...ouvej....Takhle to nenechám....sakra. Láska...je něco děsně krásnýho, vy ignoranti...teda apoň myslim:-)...Jak to řikaj...taková ta mučivá bolest z zešílení a zároveň neskutečná radost, taková ta, jak vám stoupá z žaludku, krkem, svírá ho a vy se nekontrolovatelně culíte....Láska neni kýč, protože a poněvač je každá trochu jiná...protože...každej sme osobnost(hehe-sarkasticky)....a to samý teda i s přátelstvím...Jo, lidi dělaj neskutečný věci...hehe...a co myslíš, ...řvoucí kocouři...-árie pro sousedovic Micinku:-) A bajaja:-)....heh to bude zoofil, jak originální, rouhodně ale ne kýč, né... Semíí: WenonoW (hehe) je drbna vobecná:-)))) ale néé tohle sem si našla úplně sama...

turandot
08. 11. 2002
Dát tip
avííí

turandot
08. 11. 2002
Dát tip
und nocheinmal, bitte

tloudev
08. 11. 2002
Dát tip
m11: hele tak jinak: ja se na nejaky serotoniny a jiny neurotransmitery v MDMA muzu vysrat, pac TO JE KYC. kyc pokud si je uvolnis jen tak, bez duvodu, jen aby ses cejtil fine. To je nahrazka, nahrazka za "prirozeny" vazani serotoninu. Mozek je produkuje tak jako tak, ale nevazou se za normalnich okolnosti po kilech jako po extosce. Jo, laska je chemie, ale je to chemie prirozena. Pokud jsi tim chtel tyhle veci srovnavat, pak asi chapu o cem mluvis a myslim si ze jsi naprosto seriovej obdivovatel kycu, stredni proud, je mi te lito.

Semeno
08. 11. 2002
Dát tip
Střední proud? A ty si myslíš, že takovej existuje? Jako by každej nebyl originál. Já vim, že to možná vyzní celkem dost blbě , ale sem zas jednou uvažovalo, a každej má svůj originální příběh , naprosto neprůměrnej. I ty ulízánci na dance music, nebo fifinky hihňající se u brava, možná tvořej masu, ale já bych jim neubíralo, no nevim... !?!

Shammann
07. 11. 2002
Dát tip
tloudev: Až zas budeš přikládat pod ten pekelný kotel s názvem exprese-provokace tak nezapomeň pošeptat do toho vroucího oleje, že ses činil!!!

turandot
07. 11. 2002
Dát tip
nazdááár:-) týjo tady to jede...no jasně, vždyť je tady Semínko, že:-)....hele, dneska nám náš akadem. malíř Karel, jenž je zároveň na půl úvazku profesorem výchovy výtvarné, objasnil pojem kýč....Tak bacha, mám definici a nebojim se ji použít. Kýč rovná se neumění, náhražka um. díla. nadbíhá vkusu um. necitlivých a nevzdělaných lidí, laciný, dostupný širokým vrstvám..... třebas dvoumiliontej devíti set osumdesáti sedmej trpaslik, či vyšívka dobrého vojáka Švejka, dle Lady.....UF. ....tak co s tim podvedenym a záletnym sousedskym vztahem....nechňápu tvé myšlenkové pochody, můj oblíbený autore....

m11
07. 11. 2002
Dát tip
turandot: no vidíš, to přesně naplňuje tu větu LÁSKA A PŘÁTELSTVÍ JE KÝČ.........

Semeno
07. 11. 2002
Dát tip
momomomoment? Uh, .........., jasně supr, takže kýč je ten plakát s líbajícím se párev, nikoli pár samotný, chápu-li dobře. Oukej, takže Alena je kráva, ale hlavně pššš! :o)) Moment? Jak o čem proč a jak je možný, že to víš, či o ničem nevíš? Buď sem debil, nebo wemeno je drbna. Já vám to nandám, ale o tom ne tady. :o)))

tloudev
07. 11. 2002
Dát tip
mno ted jsem se teda v te vasi diskusi ouplne ztratil. laska a pratelstvi jako nahrazka umeleckeho dila? nadbiha vkusu necitlivych a nevzdelanych lidi? ale ale! jedine s cim souhlasim ze jsou dostupne sirokym vrstvam, totiz kazdemu. A co treba bajaja soulozici se sedmihlavym drakem?

m11
07. 11. 2002
Dát tip
tloudev...........jasne, laska jako nahrazka. vetsina lidi si porad mysli, ze laska je nejakej vyssi cit nebo co a pritom to je jen obycejna chemicka reakce na podnet z vnejsku. vezmi si MDMA a cejtis to samy. i zvirata cejtej uplne ten samej pocit, akorat ze (nastesti) nemaj takovy IQ, takze u toho nedelaj takovy hovadiny jako lidi.

Semeno
06. 11. 2002
Dát tip
oukej oukej, ale.. hehe............ Jako já nevim proč si všichni myslej, že je můj názor , že VŠECHNA LÁSKA A PŘÁTELSTVÍ JE KÝČ, já mám zkrátka pocit, že mi tohle nutí lidi a svět a život, a vůbec všechno. A já se v tom nevyznám a ze zmatku sem napsalo tuto věc. Tak! A máš to! :o))

tloudev
06. 11. 2002
Dát tip
mam hovno :-)

tloudev
06. 11. 2002
Dát tip
jo, uzijte si ty kyce kdyz se divate nekde venku. nic hezciho totiz nikdy neuvidite, tak je koukejte sezrat. vsichni. hopla, mic je na strane publika...

Semeno
05. 11. 2002
Dát tip
No, tak jo. Takže je kýč je ......... minus. Takže třeba Klára nesnáší Lenku, protože má delší vlasy? Je to kýč!? Jo jasně, pravda je, že v tomhle vidí kýč asi málo lidí, a znám-li, či spíše, cítím-li správný význam tohoto pojmu, to je kýč. Ovšem to, že pan Havlíček zastřelil pana Karáska, že spal s jeho ženou, je taky kýč?

tloudev
05. 11. 2002
Dát tip
semeno si normalni demagog. kyc je minus neznamena ze minus je kyc. anebo snad kdyz reknu ze cervena je hezka barva, znamena to ze vsechny cervene veci jsou automaticky hezke? ani hovno, seminko, ani hovno. laskave mi nepodsouvej tvrzeni co jsem nikdy nenapsal.

tloudev
04. 11. 2002
Dát tip
ja to nechapu.. ale mozna je to jen tim ze kyc vidim v uplne jinejch vecech. mozna proto ze kyc ma pro me hodnotu minus kdezto love & peace & happiness ma hodnotu plus a tim padem se mi to jaksi neshoduje. ale kdo chce kam, a vubec, kdyz chces videt zelene tak si koupis zeleny brejle a zelene vidis, zejo. zkratka nesouhlas.

Čolito
30. 10. 2002
Dát tip
Ten kýč, co symbolizuje lásku bych chtěla moc zažít. Vcelku dobrý slova.

Semeno
30. 10. 2002
Dát tip
Jo, neuvěřitelný kýčovství! A to je právě to nejlepší, to co lidi nazvali kýčem. No, smím-li se opakovat, co sme to za lidi A dík :o))

Nuitík
30. 10. 2002
Dát tip
* hezky

Narvah
26. 10. 2002
Dát tip
Lidi jsou kreteni. Ta pani byla kreten. Myslim, ze kdyz je neco moc pekny, clovek nerika vubec nic. Nesmi, jinak to zmizi...

Semeno
26. 10. 2002
Dát tip
Dík za podporu!!!!! :o)))))))))))))))))))

iust
25. 10. 2002
Dát tip
tak tomu rozumim :))

Narvah
25. 10. 2002
Dát tip
No, Semeno, verim, ze to tak muzes citit. Ja tomu neverim, ze to tak je. Nazev je strasnej, citat je hloupej. Mozna se tvoji kamaradi takhle chlubi, je to ubohost. Ja takove lidi neposloucham. Pokud budes presvedcena, ze vsechna laska a pratelstvi je kyc, asi ti bude vzdycky spatne, nebo tak zacnes zit. Po tuto vetu je ta basen moc pekna.

Fil
25. 10. 2002
Dát tip
my tvoříme lásku a přátelství-my jsme kýč,ale absolutní kýč´=relativní krása-ale dobrý

Semeno
25. 10. 2002
Dát tip
Narvah: Ty dík za to, že se ti nelíbí můj citát, však to citát ani neni. Mě se taky nelíbí! :o) Jenom, jak se při mé ruplosti raplovosti míšené s trapností sem to tam dalo. Jsem se zkrátka nemohlo ubránit. Nejsem přesvědčený, že všechna láska a přátelství je kýč. To nééé, proboha. Akorát mi to tak příde!! :o)) Taky se semeno jednou dostalo na hory. Do Savojskejch Alp. Sem jelo ztahaný ze sjezdovky a dole, kde už nebyl sníh tek potůček. Taková bystřinka. Naprosto kouzelný, teklo to přeze všechny kapradí a uschlou trávu a kameny, no a já romantický, sem zkrátka bylo mimo. A jedna "paní" řekla, "to je, ale hrozně kýčovitý!" Vod tý doby sem nevědělo co to slovo znamená. No a pak sem zjistilo , že to sou všechny hezký věci. Jen prostě někdy jděte ráno, když vychází sluníčko, a řekněte nasraně, TO JE KÝČ!! De to? Jo! Někomu! Fil:Jo, největší kýč jsme my. Hi!

Wemi
25. 10. 2002
Dát tip
Semínko, tedˇmi neber naději.. já jsem podle Tebe teda taky kýč jooo???? No máš asi pravdu jsem ten největší kýč na SVĚTĚ... teda včetně Tebe....

Semeno
25. 10. 2002
Dát tip
He he, včetně mě dívko krásná!!!!! Ty vole, a co třeba zdravý jádro? Dyť to ze mně je jenom teče, to kýčovství!!!! :o)

Shammann
24. 10. 2002
Dát tip
Se občas neudržím!

Semeno
24. 10. 2002
Dát tip
Proč blbej? I přes název sem rádo za váše náhledy. Jenom prostě, se podívejte někdy na plakát z dívčího časopisu, nebo čehosi podobného, kde se dva krásní, zamilovaní objímají při romantickém západu slunce. Není to kýč? A pak, jdete po ránu, tím naprosto hnusným, denně odsuzovaným světem, a ozáří vás ten poklad svou krví. Sem se zkrátka taky neubránilo, no. Borec: Sem si nevybralo. Takovej věcí by se na to hodilo,...sámo, že těch kladnejch! :o)) Tuřín: Nevim, uschnul by mi v kapse. Ale pro ten prstýnek, jo! Takže díky,díky :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Semeno
24. 10. 2002
Dát tip
avi

Shammann
24. 10. 2002
Dát tip
Občas i ten kýč ruleez!

Astalavista
24. 10. 2002
Dát tip
No dobře, je to kýč, ale jen do doby, kdy na tý pláži nejsi ty... kecám, to je jedno, jen se mi zdá, že i sebevětší kýčovitostí předlohy nelze omlouvat název... ale je to tvůj boj:))))))

m11
24. 10. 2002
Dát tip
opět parádně napsaný.......... a hlavně: ALE VŠECHNA LÁSKA A PŘÁTELSVÍ JE KÝČ!!! přesně o tom to je. T!

pedro
23. 10. 2002
Dát tip
každy v sobe nosime kyc...a je to jenom dobře, jinak by se tu nedalo žít

turandot
23. 10. 2002
Dát tip
Člověk tě hledá....malá pastavička ztracená v davu. Tváříš se jako vždycky, je to přeci normálka, ......a kdo má tušit, co se ti honí kebulí, ty Semeno:-)))).....měli jsme se pro něj vrátit, viď...?

Shammann
23. 10. 2002
Dát tip
Nech nám nějáký iluze, prosím neber nám ji, je to jako kdybys bral lízátko umírajícímu, ne jako růženec batoletí, ne jako dudlík bezdomovci, taky ne jako igelitové tašky dítěti, jako fantasii lesníkovi, jako pušku sestřičce, jako obětavost opilcům, jako štěstí vrahům, jako smůlu vítězům Jako múzu autorům!

Borec
23. 10. 2002
Dát tip
Tak tohle je:

Astalavista
23. 10. 2002
Dát tip
Blbej název, ale báseň není od věci....!!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru