Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modrý satén

03. 04. 2000
2
0
1947
Autor
DeadPoet

Za mnoha horami, za mnoha lesy, za mnoha řekami, daleko - kdesi, žil jeden zedník a ten měl syna, a jeho syn - čí byla to vina ? - chytrostí zrovna neoplýval a tak si po večerech písně zpíval. I zaslechla ten zpěv dívka spanilá, a tento zpěv si oblíbila. A jak to tak bylo za těch časů, zamilovala se do toho hlasu. Nosila živůtek z modrého saténu, a většinu času trávila v harému. V harému jednoho mocného krále, no... jak bylo to dále, říkat vám raději nebudu, neb´ nechci sklidit ostudu. Takže ten syn - zedníkův, myslím dojídal zrovna své raní müsli, a dopíjel svou kávu s lógrem když oslovila ho žena v modrém : "Buď zdráv synu zedníkův ! dnes moc práce není, ráda bych připravila pro tě potěšení !" Však po těchto slovech chlapec jen seděl, a jak bylo zvykem do blba hleděl. Dívka - již trochu v rozpacích, po druhé s otázkou k němu se obrací : "Nuž tedy : tak zní má nabídka. Bojíš se snad, že ti opadá omítka ?" Jeho oči se stočili na ni, však ani teď nechápe její přání. Žena - nyní již značně nervózní předkládá návrh vskutku monstrózní : "Nechceš si zedníčku trochu povyrazit a nástroj svůj dlouhý do mne vrazit ?" Mladík teď souhlasí deseti všemi, popadá lopatu, bodá do ženy. Žena se kácí v kaluži krve, a chlapci dochází nyní teprve, co vlastně žena po něm to žádala, bylo však pozdě - k nohám mu skonala. Žena tam leží, nad ní mladík bodrý a k zemi snáší se satén - ten modrý.
Jákob
09. 11. 2000
Dát tip
a začalo to jako pohádka :o)

Dany
13. 04. 2000
Dát tip
Ju ..... vskutku se to čte převelice dobře

Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
Jóóóóóóóóoóóóóóóó ´ty seš taky číslo

Merle
04. 04. 2000
Dát tip
éééééééééé :-)))))))))))) Zbytečně dobrý... obsah překonal formu a já dávám tip

sidi
04. 04. 2000
Dát tip
Já jsem dneska snad Merleho stín, opět stejný názor! :-)

DD (= dost drsný) :-))))

Koprik
03. 04. 2000
Dát tip
No, vše nemůže končit krásně. Ale je to taková spíše balada. Dobrý. Dobře se čte. Melodické.

damienD
03. 04. 2000
Dát tip
Ujha, netusil som ze aj pudy sa daju potlacit, mentalnou nedostatocnostou :) TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru