Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje malá Viktorie

03. 04. 2000
4
0
2205
Autor
Jethro

Větvemi přikrytá v nastávajícím čase tuleně nabodla na smích květu nechtěla potěšit opičího hada svou vlhkou puklinou ve štávě svinula se do útěku našla se sama nebýt té Prahy kde pánům zvonila očima klopila jazyky splétala běžela po kočkách mokrých jak žiletky hloupá nebyla mluvila o mě a jak jsem trpěl v noci ze spaní třísky si třela o trámy Boží docela strnulá po meči klouzala v parku se dala tulákovi i uvěřil otec dívce zlaté narkomanka šedá zblblá a popletená domů se vrátila nádobí myla tatínkovi po vůli v klíně se stočila tančila ...... asfalt teče jako rozkvetlá louka s dívkami se proskočí v kole šťastná s policistou v průjezdu pomaže si tělo kolomazí a pak skočí nahá do vltavy a dlouhýma rukama našlehá pěnu až k turbíně nejbližší elektrárny . . .
Olyfka
02. 06. 2003
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hermit
26. 06. 2001
Dát tip
*****! tvůj průměr

Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
hodně kontrastní, silné

Jethro
13. 04. 2000
Dát tip
Víš milej zlatej, jestli je podobný Topolům, tak možná proto, že máme stejnou bolest, ale nechci nikoho napodobovat, ačkoli se tomu asi nevyhne nikdo. Když mě něco nasere, tak si dám dvě pivka a napíšu "báseň". Ahojda

clovrdik
11. 04. 2000
Dát tip
sakra, to je dobrý, píšeš jak Topol

Anonym
09. 04. 2000
Dát tip
je to takove jako o Viktorce...blaznivé... libi se mi to!

Anonym
05. 04. 2000
Dát tip
*

kri tik tak
04. 04. 2000
Dát tip
(5.5): jakoby zpoza vetvi, snazil jsem se lovit ulomky pribehu. Chvili se mi darilo skakat po hladce-slizkych kamenech, obcas jsem spadl do ledove vody - v prvnim odstavci je az prilis vlhko. Naslehanou penu s elektrarnou, dal jsem si jako slehacku s tresni...

Print
04. 04. 2000
Dát tip
JO!!! Jo! Ano! Rád jsem to četl!!! Rád...!

Javert
04. 04. 2000
Dát tip
Bez toho sluvka "narkomanka" bych se obesel, jinak velmi pekne, i kdyz mam pocit, ze nektera slovni spojeni jsou az kontrastne plytka, snad jako by tam byla jen pro tu krehkou krasu, bez kompozice do celku.

Bříza
04. 04. 2000
Dát tip
Mě to příjde naprosto dokonalý, jak to je ! Jethro - na tebe jsem nezapoměl. A - dlouho jsem Tě tu nečetl. Welcome back again !

Stepca
04. 04. 2000
Dát tip
Joj. Trochu drsný. Začátku jsem příliš na chuť nepřišel, ale pak to bylo čím dál lepší a lepší a ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru