Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kukačka, co jí držím palce

29. 10. 2002
9
0
2114
Autor
Josefk

všude krásně, doma je doma

Temnou oblohu prosvěcují jasné body, v mnoha vrstvách nad sebou, jak bublinky v minerálce. Tisíce zářivých světů téměř nadosah, jen o dvě tisícovky metrů blíž než u nás doma, ale připadám si jako uprostřed nich. Velebně tichá alpská noc je všeobjímající.

Ležím na zádech, v periferním vidění se mi kývají stébla trávy, výsek modrého nebe, které objímám očima, je ohraničen nachýlenými korunami bříz a buků. Od severozápadu k jihovýchodu letí holubičky míru a zanechávají za sebou rozplývající se bílou stopu. Ze vzdálených vyškovských lesů nese ozvěna tlumené zvuky tankových výstřelů. V koruně buku se vrtí zvědavá veverka. Kdesi kuká kukačka a já rozechvěle počítám.

 


Rowenna
06. 02. 2003
Dát tip
******

Josefk
11. 11. 2002
Dát tip
Ludv: ze Skandinávie na Balkán a rovnou nad náma :)

Ludvoděj
08. 11. 2002
Dát tip
very fajnes:)).......jen mě trochu geograficky rozhodil ten severozápad a to druhý........jsem totiž trochu zeměpisně nepoddajný:))))

Print
04. 11. 2002
Dát tip
:-)*!

gd
03. 11. 2002
Dát tip
ne. chacha.

clovrdik
01. 11. 2002
Dát tip
pěkná náladová momentka ... TIP gd : :-))))))) a už je pod čepcem ? :-)

Toxman
30. 10. 2002
Dát tip
To je krásně milé (až na ty tanky :)*

Olina
29. 10. 2002
Dát tip

fungus2
29. 10. 2002
Dát tip
kratké, ale vystižné a dobré.

Radost
29. 10. 2002
Dát tip
dobré, moc, moc, moc taky mou ten "regionalismus" v poslední době docela rezonuje...

Radost
29. 10. 2002
Dát tip
mnou a tip


gd
29. 10. 2002
Dát tip
super!!! umím na prsty kukat, že bys rozdíl nepoznal! jednou jsem tím příšerně vyděsil spolužačku - chtěla vědět, za jak dlouho se vdá, tak jsem jí nakukal čtyřicet járů. chacha. a vida: už proč se říká, že někomu něco "nakukáš". vida vida.

DarkMind
29. 10. 2002
Dát tip
Príjemné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru