Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezi...

Výběr: hermit
30. 10. 2002
10
1
3034
Autor
egil
Nezachytíš maso jež proudí mezi dvěma břehy
v suspenzi A kůže slov ta
lesklá hladina je prohnětena s hvězdami
přemýšlíš co říct Toužíš po souhvězdí když
stojíš pod kopcem v obavách že shodíš stromy
 
v tom náhlém záblesku Kdybys nyní cítil víc
řekl bys nové slovo a řekl ho jinak
 
v tušení neznámých světů a nových důvodů
bezmocně sleduješ ten proud tíže nových hvězd a planet
 
Máš strach...
Nemusel bys ho ještě ustát
 

1 názor

Markéta
20. 10. 2005
Dát tip
v tom náhlém záblesku Kdybys nyní cítil víc řekl bys nové slovo a řekl ho jinak ***

"kůže slov" - převlek masa "souhvězdí" - tvar slov "shodit stromy" - uvidět, prozřít až na maso (strhnout kůži) "proud"_"bezmocně přihlížíš", jak tam plove "ustát" předpokládám, že proud ještě k tomu masu v tom proudu, napsal bych spíš 'kus masa', nemyslím si, že by člověk mohl být tak blízko propochopení všeho, bůhví, jestli je aspoň v polovině - tu bych pak spatřoval v tom masu_odrazovém můstku na druhý břeh_ale je tam ten proud a to je z mého pohledu čas - kruté omezení další otázka je, proč skákat na druhý břeh, o němž málo víme, ale to by spíš byla otázka pro další báseň, jež by mohla na "Mezi..." plynule navázat a případně rozvinout celý cyklus taková poezie nejen, že dává otázky, ale i odpvědi, oživne!

Houbatec
04. 11. 2002
Dát tip
Co mi to jen připomíná? Myslím, že znám hodně podobný pocity. Asi proto to jde až dovnitř...Síla! TIP* Lilie, Posádka: Ty první 3 řádky mi přijdou dost důležitý, podle mě na nich není nic samoúčelného. Jakoby daly rám pro následný obraz... Ale třeba se mi to jen zdá. Je to strašně subjektivní a čím je dílko hlubší, tím mín lidí se shodne.

hermit
01. 11. 2002
Dát tip
skvělý, moc, a tutově

Olina
31. 10. 2002
Dát tip
Začátek je neuvěřitelně silný a přesvědčivý!

Rowenna
30. 10. 2002
Dát tip
**

Olina
30. 10. 2002
Dát tip
pravda ****

Pája
30. 10. 2002
Dát tip
****************

Lilie
30. 10. 2002
Dát tip
Podle mě, kdyby začínala až od třetího řádku, byla by skvělá. Začátek mi příjde jako schválnost. Jinak vážně pěkný.

posádka
30. 10. 2002
Dát tip
naší posádce se nelíbit první řádka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru