Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marně

30. 10. 2002
5
0
1719
Autor
Zbloudilá

Hvězdáři, romantiku, měsíční znamení
nejsou, není, ztratila se
všichni jsou naivní
jsem snad hloupá?
když pořád marně doufám..

Zbloudilá
17. 02. 2004
Dát tip
tak tedy ty věříš a ja se mam vykaslat .. no toto :o))

Určitě příde neboj :-) A na znamení se vykašli! Ikdyž...já na ně teda věřim :-))

Morasten
23. 01. 2004
Dát tip
Každý z nás v něco marně doufá....

gASK
27. 12. 2003
Dát tip
Tak jo no..........fňuk......... :)))

Zbloudilá
27. 12. 2003
Dát tip
gask: tak jo? takze jsem vyhrala?? :o)))

gASK
27. 12. 2003
Dát tip
Říkala jsi "konec debaty":))) A já jsem poslušnej, takže končím, i když nerad...;) Vyhrála....kdepááák;)

Zbloudilá
24. 12. 2003
Dát tip
gASK: schalne proto jsem dala priklad maleho ditete, ktery si jeste presne nedokaze urcit priority a hlavni co si na vanocich pamatuje je jezisek a darky! konec debaty! :o)))

gASK
23. 12. 2003
Dát tip
Vyžil jsem se....jupíííí:))) Asi je to o přístupu, já jsem fakt schopnej se těšit z toho, že jsou Vánoce místo abych se užíral, že si na mne nikdo nevzpoměl...proto mě je taky těžký na Vánoce nepotěšit, neboť se raduju z každý krávoviny;))) Ale to já se raduju nejen o Vánocích.....

Zbloudilá
22. 12. 2003
Dát tip
gask: pani, to ses musel primo vyzit ted :) cokoli napisu je jak voda na mlyn :o)) samozrejme ze jsem nemyslela cestu autem apod. jen jsem se nechtela tolik rozepisovat jako ty :o)) ach jo, dobre, tak co kdyz se dite tesi na darecky a nedostane vubec zadny, ale fakt zadny, nikdo si nevzpomene? .. tak se pak muze tesit z toho ze sou vanoce vid? .) svatky klidu a miru, jenze to to mimi moc jeste nezajima resp. si to neuvedomuje .. takze je zklamany.. tesilo se moc a nema nic :o))) ty ty rachtadlo v bazenku :o)

gASK
21. 12. 2003
Dát tip
A co to tedy věstí? Já nejsem ve věštění a jasnovidění nijak zběhlý:)))

Zbloudilá
21. 12. 2003
Dát tip
gASK: maminka mi vždycky říkala, na nic se netěš, protože, když se těšíš většinou to špatně dopadne .. a tak jsem se netěšila a netěšila a a a ted se těšívám :)

gASK
21. 12. 2003
Dát tip
Tak se těš:))) Když se dost těšíš, tak tě nic nemůže zklamat:) Už to těšení je totiž velkej úspěch a radost;)

Zbloudilá
21. 12. 2003
Dát tip
ale prave, to byva naopak preci, kdyz se moc tesis moc a moc a nahodou se neco nevyvede, tak te to zklame .. ale to je fuk, budu se tesit i tak :o))

gASK
21. 12. 2003
Dát tip
Nevím, když se na něco moc a moc těším, tak si pak vychutnám to, co se vydařilo a nepláču nad tím, co nevyšlo...ale to je člověk od člověka jiný:)

Zbloudilá
21. 12. 2003
Dát tip
ale ty mi nerozumis .. tak treba vezmeme si ten nejjednodussi pripad.. je male dite a moc a moc se tesi ze s maminkou pojede k mori a maminka na posledni chvili zjisti ze nemuze, musi byt v praci a s tim ditetem nikdo jiny jet nemuze .. nu a co ted? nemuze vychutnavat to dite nic, max. to ze nikam nepojede :o)

gASK
21. 12. 2003
Dát tip
Mi neříkej, že se těší na to, jak pojede k moři? To dítě se těší na to, jak si bude hrát na písku, jak se bude rachtat ve vlnách, jak bude utíkat před přílivem do náruče svý maminky, jak bude stavět hrady z písku, jak bude lovit rybičky, jak bude honit kraby a hvězdice, jak bude plavat a potom všem se unaveně válet na sluníčku...ale na to jak pojede k moři asi těžko...aspoň většina dětí tu dlouhou cestu autem nebo nedejbože autobusem těžce nese:))))) (Slovíčkařím, vím:))) Ale myšlenka je jasná...málokdy se těšíš na jednu konkrétní přesnou jasnou věc a když jo, tak to zklamání nemůže bejt tak velký, jako když se sesype něco takovýho.......jenže pak se pořád může dítě rachtat v bazénku, slunit se a honit kočku...:))) A věř, že to jsem celej já, já se spokojim s málem a pokud není moře, klidně si ho udělám na zahrádce:)))

Zbloudilá
18. 12. 2003
Dát tip
gASK: dobře, začínám se na olivovník těšit, což ale nevěstí nic dobrého :o(

Zbloudilá
17. 12. 2003
Dát tip
gASK: nemohla bych si u tebe objednat trosku te pohody a klidu? me se nekam vytratila :(

gASK
17. 12. 2003
Dát tip
Tak jo, já ti ji potají nasypu pod olivovníkem do čaje, ju;)?

gASK
15. 12. 2003
Dát tip
Jééé, tady jsem ještě nebyl:))) Anebo byl, ale tak mne to vzalo, že jsem se tu nezvěčnil:) Žádné doufání není marné, a když navíc doufáš takhle, tak to se snad i ty hvězdy ustrnou:) Já tady zatím aspoň nechám tip***

Zbloudilá
15. 12. 2003
Dát tip
ale nektere doufani uz je k zoufani :o) díky

gASK
15. 12. 2003
Dát tip
No jo, ale když je doufání k zoufání, tak už vlastně zoufáš a přestala jsi doufat, no né?:)

Zbloudilá
15. 12. 2003
Dát tip
gask: pani to je uplne uzasna dedukce, vazne :o) uplne mi ulitly vcelky :o) takze od doufani k zoufani, to neni moc dobry pokrok :o)

gASK
15. 12. 2003
Dát tip
To není pokrok, naopak, to je takový zákrok čili krok zpátky....radši si pěkně hýčkej doufání, on to není tak špatnej pocit (ale touha je lepší:).... A vrátěj se včelky? Abys kvůli mně neměla škodu a smutek....;)

Zbloudilá
15. 12. 2003
Dát tip
gask: snad .. snad se vrati ... to ju znam vic pocitu, ktery jsou lepsi .. jenze rikej si svym pocitum jak se maji citit?! :o)

gASK
15. 12. 2003
Dát tip
Říkám, já je mám vycvičený......ale já zase neumím poroučet včelkám:)))

Zbloudilá
15. 12. 2003
Dát tip
gask: tak to ti tedy ale vubec ale vuuubec neverim :o)

gASK
15. 12. 2003
Dát tip
Myslíš to o včelkách nebo o pocitech?:))) Páč obojí je pravda...;)

Zbloudilá
15. 12. 2003
Dát tip
gask: myslela jsem pocity .. :) pac to proste nejde, vycvicit si je .. a jak to mas s vcelkami to netusim :)

gASK
15. 12. 2003
Dát tip
Ale jdé, já mám totiž mocnou zbraň a sice klid a pohodu a když se něco děje tak ji zavolám a ona zažene jakejkoliv pocti...jen to někdy trošku trvá (je mrška líná:)))

Zbloudilá
15. 10. 2003
Dát tip
tristram: máš pravdu..stačí :o) dík

Tristram
15. 10. 2003
Dát tip
kdepak, já děkuju:)

Tristram
14. 10. 2003
Dát tip
marně ,ale přece!*

Tristram
14. 10. 2003
Dát tip
Leckdy stačí jen dotek*

ARC
13. 01. 2003
Dát tip
doufej...najdou se*

Marthin
10. 11. 2002
Dát tip
Docela dobrý povzdech..jo.:-)

Houbatec
05. 11. 2002
Dát tip
Ne...

ska
05. 11. 2002
Dát tip
všichni ne a ty nejsi(hloupá):)

Zbloudilá
03. 11. 2002
Dát tip
kennyny já už myslela, že je našlo, enemže se někam ztratili..já vím, že tam ještě někdé jsou :o) spoň doufám ..

Kennyny
01. 11. 2002
Dát tip
:) jsou (: * jenom hledat jednou je najdeš

Nuitík
30. 10. 2002
Dát tip
kdepa....

jsou ... ale nejsou ... nejsou ale jsou ... co já vím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru