Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Testament

01. 11. 2002
2
0
2110
Autor
Drem

Já smutný a zklamaný,

chci na papír psáti,

že nikdy jsem nedostal,

cos měla mi dáti!

 

Já smutný a zrazený,

chci se ti svěřit,

že nechci a nemohu

dále ti věřit!

 

Já smutný a zdrcený,

chtěl bych ti říci,

že jsem tě miloval,

ty nevěřící.

 

Já smutný a netečný,

dřív plný vervy,

 ležím si pod zemí

a žerou mě červi.

 


mno ještě, že jsem si četla kritiky, jinak fakt netuším proč....dík za vysvětlení.... jednoduché.. nic objevného...a v tomto případě je jednoduchost na škodu....

Petr_Pan
31. 07. 2004
Dát tip
sk8ergirl> Dík za shovívavost...:-)

Fame
31. 07. 2004
Dát tip
ok jinak - vážně naivní......

sk8ergirl
30. 07. 2004
Dát tip
Petr_Pan: V pohodě, i mistr tesař se někdy utne :-)

Petr_Pan
26. 07. 2004
Dát tip
Hodně slabý odvar Villona... OMLOUVÁM SE všem PPP za odkaz, který do klubu rozhodně nepatří - při zápisu jsem dal šestku místo devítky a sám pak koukal, co to tady máme... Je 02:12, tak se mi nesmějte a nezlobte se prosím... :-)

Marko
01. 11. 2002
Dát tip
Ten konec narozdíl od zbytku básně nepůdobí příliš vážně. Skoro až sarkasticky. I když jak se to vezme. Jinak ovšem naprosto perfektní.

Marko ko kok ko ko ko máááá ááá ááá šššš práá áá v dúúúú ú ú ú *t (to byl nápěvek na tvůj náhrobek ty ná hradníku)

Drem
01. 11. 2002
Dát tip
Diky, ale tehdy mi to tak perfektni neprislo. Dokonce bych byl rad, kdybych to nikdy nemusel napsat! A ONA si trochu toho sarkasmu zaslouzi!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru