Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MERLE A SKŘÍTEK aneb SVÍTÁNÍ NAD TRUTNOVEM

05. 04. 2000
13
1
4542
Autor
AZALIN

Podívej, svítá nad Trutnovem!

Merle se právě probírá.

Duši má ještě v mraku snovém 

a zápisník hned otvírá.

Přihopká k němu malý skřítek,

nádherné verše přednáší.

A milý Merle bez výčitek

na papír slova nanáší.

Skřítek zamkne veršů nůši,

zpívá k radostnému tanci:

Merle! Já jsem skřítek Verlaine!

Merle! Dej sem antiperle!!!

(Jsou i tací, kteří duši obětují kvůli žvanci.)

Tvé jsou všechny perličky,

blahosklonně Merlík kyne.

Já mám zase básničky.

V noci koukej napsat jiné!

 

Na Písmáku sonet píše

ívce svých snů básník Merle.

Pod postelí skřítek tiše

polyká své antiperle..


1 názor

A.H.
21. 12. 2009
Dát tip
Tak ty antiperle mě rozhodily. Snad vzpomínka na dětství? *t*

Elyanne
24. 01. 2004
Dát tip
Jsem ráda, že jsem tohle objevila. Nádhera :o) *

Falka
06. 05. 2001
Dát tip
:o)))))))))))))))) skřítek Merlaine... ;o)

Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
Azalinku, ty seš ale případ až se udusím smíchy, chci, abys věděl, že mě máš na svědomí

Dany
10. 04. 2000
Dát tip
Já snad přejdu na medovinu!

Tynic
10. 04. 2000
Dát tip
Antiperle ! :o)))))))))))))

Marigold
06. 04. 2000
Dát tip
JO! Tak to je jedno skandální odhalení za druhým :-)))...mimochodem, Azi...ehm...Verlaine byl skřítek ?:)))...a co Baudelaire, ten taky ?

zámek
06. 04. 2000
Dát tip
... skřítčí rej ... na Písmáku ... TIP !

AZALIN
06. 04. 2000
Dát tip
Mari, já znám jenom skřítka Verlaina, kerej bydlí pod Merlíkovou postelí a žere antiperle.. ;-)))))

Mab
05. 04. 2000
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))))))))))) jak chceš jít teď společně meditovat po tom co jsem si to přečetla se budu celou noc řechtat!!! to od tebe bylo neféééééééér!!!

Ozzy
05. 04. 2000
Dát tip
tak taaaaghleee to tedy jeeeee ... merle merle merle tak pod posteli antiperle a v sesitu skreti verse ? :))) todle teda tiiiiipnu ! :))

snoopy
05. 04. 2000
Dát tip
ale vždyť on perličky dává nám a ne skřítkovi.. takhle ho podceňovat!!!? : )

clovrdik
05. 04. 2000
Dát tip
no, tuhle báseň jsem si přečetl kvůli názvu, protože pro město Trutnov mám zvláštní slabost, mimo jiný půlka příbuznejch je z toho kraje. A co k té básni ? pobavila pobavila :-))

Bibša
05. 04. 2000
Dát tip
Merlicku, copa se te nikdo nezastane??? Ja vim, ze to pises krasne sam, na vlastni oci jsem to videla, a jesttli opravdu nekdy nekdo naseptava, tak ho za mi pochval, ze mu to naramne jde! Azi: ty jsi ale cislo :-)))

Bára Braun
05. 04. 2000
Dát tip
AZINKU to je krásný ...roztomile lolovitý...ale žes prozradil Merlovo Antiperlové know-how.. ouou snad netasí na TEBE svůj méééč. Já tasím TIP a jdu shánět antiperle..... :-))))

Merle
05. 04. 2000
Dát tip
ééééééééééééééé :-)))))))))))))))))))))) Jak to, že mě každej tak rychle odhalí? Je mi líto Bibi, ale je to pravda, byla jsi moc ospalá, a tak si ho nezahlídla. Tehdy mu za Sonet pro Sarken stačil kousek čokolády... Ale kdybyste viděli, jak se hajzlík raduje z každýho tipu ;)

Miroslawek
05. 04. 2000
Dát tip
No vidíš Azi. A to by mne zajímalo, co polykal skřítek pod postelí, když Merle psal sonet pro mne ;o))))

Saša
05. 04. 2000
Dát tip
na koláč jsem já ho lákal ale to on mrška skákal rychle pryč prý antiperli měl Merlemu verše psal na povel ... :c))) Bezva nápad k pobavení lepší dneska asi není :C))

Lyryk
05. 04. 2000
Dát tip
Sněmovna Lordů AZALINů může prozrázet jakákoliv tajemství :-)))) jim královna imunitu nesebere..

Lampář
05. 04. 2000
Dát tip
Tohle je bomba ! *

Silvinka
05. 04. 2000
Dát tip
:o))))))) Azi, Azi...

Ja mu vážne žiadne verše nepíšem :-)

AZALIN
05. 04. 2000
Dát tip
Aaaaach... ste všichni sqělííí, díííky... já se zas budu řehtat celej den vašim poznámkám.. Zly skriatok tomu nasadil korunu... ;-)))))))))))

Astrálka
05. 04. 2000
Dát tip
* Azalin, čo má najradšej tvoj oranžový škriatok-srandista ?:-) * Miroslawek, pri tebe asi cucal z čokolády pozlátko :-)

ViNiL
05. 04. 2000
Dát tip
! já se z vás zcvoknu ! ? ono se to ještě nestalo? . skvělé .

Bambulka
05. 04. 2000
Dát tip
Teda Azi, to se dělá, takhle žalovat na kamaráda?!? :-)) A co takhle přiznat se k té své víle, se kterou po nocích tančíš při svitu měsíce a necháváš si našeptávat veršíky? :-)))) Merlíku, nic si z toho nedělej, jen zkus tomu svému skřítkovi nabídnout radši Tic Tac, ten má jen dvě kalorie (aby se těma antiperlema nepřecpal a neprask´, už bys neměl co psát!:-))))

Bříza
05. 04. 2000
Dát tip
:c)

AZALIN
05. 04. 2000
Dát tip
BAMBULKOOOOO!!! PSSSSSSST, neprozrazovaaaat!!!! ;-))) no i kdyz ona to uz Bára stejnak všecko o tý víle vyzvonila, tak je to jedno.. ;-)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru