Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Síla Oriflamme

05. 11. 2002
6
0
3281
Autor
Seregil

Nebojte, žádná kosmetika ... (Jen hrůzný fetiš)

 

Síla Oriflamme

 

A orkové zaútočili. Hordy odporných skřetích bojovníků se opět rychle valily na unavené rytíře a kleriky, kteří se zmoženě připravovali na další marnou obranu. Hodiny a hodiny bránili Skleněnou věž svého pána i přesto, že on už byl dávno mrtev. Byl to jejich úkol, bránit pána Mraků a vod. A oni to věděli. Věděli, že spíš zemřou, než by zradili vzpomínku na pána Mraků a vod.

Orkové je počtem převyšovali, ale hlavně byli pobízeni svými sadistickými kapitány, kteří je kombinací bolesti a řevu dokázali vybičovat až k šílenství.

„Támhle.“

Vydechl Kedrak, černý rytíř z Dol-Guru, když už poněkolikáté odrazili nápor slintajících zakrslíků, a ukázal rukou někam za rotící se hordu orků. Všichni zbylí klerikové a rytíři zkoprněli hrůzou. Vysoko nad orky se tyčil odporný mutant sešitý z orckých a zvířecích částí těl.

„Bohové,“ zaječel Jeslen, bílý klerik ze Severní Benálie.

„Podívejte, co to nese!!“

Všichni soustředili na pomalu dusajícího Orgga, který ve svých prackách svíral kopí, na němž se skvěla vybělená dračí lebka. Její oči vyzařovaly zvláštní temný svit. Svit, který rytíře a kleriky mrazil. Horda orků, sotva spatřila Orgga, který se uprostřed nich zastavil a s triumfálním zařváním pozdvihl lebku, která odrážela bělostné světlo na všechny strany, se pustila do většího jekotu. Leckteří se svíjeli v záchvatech a křečích, aby pak udupáni podlehli Orggově nenažranosti. Ostatní řvali a strhávali přitom řetězy z nechutně se živícího Orgga.

„To je …“

Vyjekl bledý Jeslen.

„Ano! Ano, orcký Oriflamme.“

Zašeptal výdechem do nastalého ticha Kedrak. Najednou bylo ticho. Absolutní. Absurdně ohlušující. Jediné, co bylo slyšet, byl křik krkavců, kroužících nad mrtvými.

Rytíři a klerici – žalostná skupinka několika mužů – stojící proti hordě orků, kteří nehnutě stáli. Z jejich šílenstvím znetvořených tváří čišela vražedná touha vytvořená silou Oriflammu. Byli zbaveni posledních pout rozumu, připraveni se obětovat pro ničení.

Kedrak stiskl rty a tlumeně zaklel. Měl strach. A nejen on. I ostatní zesinali ve tvářích. Stáli bez pohnutí. Jen vítr jim čechral jejich vlasy. Krkavci v předtuše další hostiny usedli na větve starého uschlého dubu stojícího nedaleko Skleněné věže.

„Bohové nám nepomohou, musíme si pomoci sami.“

Pravil temně Jeslen.

„Za našeho pána, pána Mraků a vod!“

To vykřikl do této chvíle mlčící modrooký Ker-Tor, rytíř létavec z Modré laguny. V levé ruce svíral svůj mohutný meč pokrytý krví, z pravé mu totiž zbyl pouze pahýl, když mu ji jeden z orků ve smrtelné křeči ukousnul. I ostatní se chopili svých zbraní a rozeběhli se vstříc své sudbě. Síla sudby a přísahy, která je poutala k pánovi Mraků a vod, byla silnější než oni sami.

Zahynuli.

Ale se ctí.

V bitvě.

Jeden po druhém.

Krutě a bolestně.

 

Tak hrozivá byla síla Oriflamme.
krásný, pěkně napsaný. Mám rád skřety, mám rád zlo a to tady konečně vítělzí. TIP

Drago
23. 03. 2003
Dát tip
jo. tak tohle já můžu. vtáhlo mě to do děje a já byl nedočkavý každého dalšího řádku... t*

Shadown
21. 03. 2003
Dát tip
Tolkiena jsem tam našel leda v Dol-Gulu a to si myslím není podstatné. Přečetl jsem si toho víc ale píšu jen sem aby toho nebylo tolik. Je to dost dobré a umí to vtáhnout Další plus je u mě ten konec, mám rád dobré konce ale nemám rád Happyend i dobrý konec má svou cenu a je jen vyjmečný, častější jsou konce špatné

Seregil
21. 03. 2003
Dát tip
Shadown: Hmmm. Vážím si takové kritiky.... potěšila díky...

Shadown
21. 03. 2003
Dát tip
nemáš vůbec za co píšu to co si myslím a že se mi toho hlavou honí požehnaně to si můžeš být jistý.

Shammann
27. 02. 2003
Dát tip
Nebude.-)

Seregil
26. 02. 2003
Dát tip
Navždy_Tvůj: tahle povídka byla inspirována pro změnu Magicem...

a nebude vadit když to dám do Drd povídek ? :)

Seregil
26. 02. 2003
Dát tip
Nebude... proč by mělo?

Seregil
13. 11. 2002
Dát tip
turandotko, to bylo inspirováno něčím úplně jiným...

Shammann
13. 11. 2002
Dát tip
Tak to je povídka dle mého gusta, už u toho slyším temnou a mocnou rockovou muziku.Tíííp

turandot
13. 11. 2002
Dát tip
..heh...tak(nesměle)...promineš mi? (sympatický úšklebek):-)

Seregil
13. 11. 2002
Dát tip
To víš že jo, turandotko... máš sympatické závorkové vyjadřování... a vůbec..

turandot
12. 11. 2002
Dát tip
tak tohle je na mě až moc tolkienovský...miluju Tolkiena, jenže mě štve, že je ho teďkons všude tolik...

Anonym44
07. 11. 2002
Dát tip
Pěkné, staré dobré ..... moje gusto.

Rowenna
07. 11. 2002
Dát tip
Pěkně píšeš

fungus2
05. 11. 2002
Dát tip
safriš to je povedené!!

Seregil
05. 11. 2002
Dát tip
fungus2: díky...

Josefk
04. 11. 2002
Dát tip
podmanivě píšeš :)

Seregil
04. 11. 2002
Dát tip
Josefku snažím se - zkušenosti hlavně odtud z Písmáka...

našel bych tam nějaké technické chybičky, ale jinak to není špatný...je piluj a piluj, časem to bude dokonalý :)

Seregil
04. 11. 2002
Dát tip
Navždy_Tvůj: Tak klidně napiš .. rád se poučím... :-)

no to by bylo na delší rozbor, já bych to totiž psal jinak (neříkám že lépe). Nechci se tím hlouběji zabývat, nejsem kritik :-)

Seregil
04. 11. 2002
Dát tip
Navždy_Tvůj: Oki. neva (příště?) .:-))

Jeanne
04. 11. 2002
Dát tip
auuu, to je kruté..ale hezkýýý *T

Seregil
04. 11. 2002
Dát tip
Jeannko, jsem rád, že se líbí, stále se snažím .. :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru