Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úhel pohledu

05. 11. 2002
7
0
3212
Autor
Aki

...jenom taková momentka... doufám, že mě neukamenujete... :o)

řek mi, že jsem idiot,
že mám blbý kecy,
že si dělám do kalhot
a pravdu slyšet nechci

 

tohle přece žádnej slušnej
člověk nedělá
tak jsem ho vzal tlustým klackem
rovnou do čela

 

co na tom, že nepřemejšlím
stejně jako jiný
do kalhot si nedělám,
používám plíny...


Bulvena
24. 03. 2003
Dát tip
dobrá inkontinenční poezie

j_i_r_i_k
27. 02. 2003
Dát tip
Že Ti to za to stojí, tolik slov pro takovýho... (hm, nemám slov slušných ani jiných)... prostě koblihu... Ale možná že takoví jako Ty být musí... A jako kobliha asi taky, jinak bychom si nevážili toho, že drtivá většina autorů nemá auditoria typu "hele jsem tady jo a mimochodem jste pěkný sračky"...

Humble
24. 02. 2003
Dát tip
Básnička :o)*, diskuse :o)))). Že bych taky někoho poslal do prdele?

Kytička
24. 02. 2003
Dát tip
:o)*

Aki
24. 02. 2003
Dát tip
Humble: posluž si... :o))

Humble
24. 02. 2003
Dát tip
Co takhle toho, cos ho vzal tím tlustým klackem? Ten by si to zasloužil, stejně se nehýbá...

Aki
24. 02. 2003
Dát tip
Humble: když tomu už je to asi jedno... .o)

houba
14. 01. 2003
Dát tip
:o)

Yfča
05. 01. 2003
Dát tip
:o)*

snad má autor i lepší kousky.

Aki
27. 12. 2002
Dát tip
vdova: taky doufám :o) tohle je jen takový momentální ventilování nahromaděnýho vzteku... jelikož jsem flegmouš jako poleno, nestává se mi to moc často :o)

budu ti věřit.

Aki
27. 12. 2002
Dát tip
věřit nemusíš... :o) můžeš se přesvědčit sama :o)

Aki
17. 12. 2002
Dát tip
Vulkánek: žlutá je nádherná, sluší ti moc :o) to s tím kamením není až zas taková záhada... prostě jsem jenom vůl, kterej se nebojí a nestydí říct nahlas a na plný pecky to, co si většina jenom myslí... možná jsem tak trochu masochista... možná novej živočišnej druh... homo náserníkus, nebo tak něco... :o) rád se hádám, to už sis asi všimla... :o) nemyslím tím někomu sprostě nadávat... a křičet na lidi taky moc neumím... spíš takový to srandovní dohadování o to, jestli je provázek, měřící metr, vlastně dlouhej nebo krátkej.... :o)) a neboj, umírat se nechystám, když jsem přežil loňskej podzim, přežiju už všechno... :o) teda esi mě nezašlápne nějakej kůň, před 14 dny jsem zase předved jedno parádní salto mortale... :o))

Aki
17. 12. 2002
Dát tip
Vulkánek: záznam asi nebude, páč na toho mizeru už jsem jednu ódu napsal, byl to ten samej :o) kůň, pokud nemusí, tak na tebe nešlápne. ale pokud je to v dost ostrým cvalu a v houfu, tak ani nemusí chtít... a to jsem jako na potvoru jel bez blembáka na hlavě, páč jsem dělal Lucifera, tak tam byly rohy... ale zase jsem měl orvanej huňatej kožich, takže jsem si až tak moc nenatlouk :o) jestli vyjdou fotky, tak nějakou pošlu :o)

Aki
16. 12. 2002
Dát tip
koblyha: jasně, už se tam chystám dlouho, ukážeš mi cestu? :o)

ikarka
16. 12. 2002
Dát tip
Aki . třeba je to koblihův zážitek, co právě v básničce četl:-)

Aki
16. 12. 2002
Dát tip
ikarka: nebo se zapomněl ráno přebalit... :o))

Aki
16. 12. 2002
Dát tip
Vulkánek: viď že jo? :o)) ale řekni sama... na Písmáku je přes 7000 registrovaných autorů... dokážeš si představit, že bys denně četla 7000 auditorií typu: Sorry, ale mně se dneska nechce psát... nebo Veselý Vánoce všem...? to mě rozesmálo nejvíc, páč přát hezký svátky někomu, koho předtím označím (mimochodem taky v audítku) za přemotivovaný, nadrnčený makovice, padlý na hlavu a na vodpis, mi přijde dost ujetý... :o)) vědí to všichni, ale když to řeknu nahlas, tak jsem ten špatnej já... :o) ale já už jsem prostě takovej, že se před nikým nepřetvařuju a říkám věci na rovinu, klidně si mě za to kamenujte :o))

kobliha
15. 12. 2002
Dát tip
VÍŠ CO? DI DO PRDELE!A HEZKY RYHLE!AŤ tě tu nevidim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bulvena
02. 12. 2002
Dát tip
Dobrý, firma Molimed nebo Hartman by jásala Tip*

Mám se tu i vykakat,nebo je to jasné??? Jedině Huggies,či jak se to píše... :-)))))))))))))))))))*

Čolito
24. 11. 2002
Dát tip
:-))

Aki
19. 11. 2002
Dát tip
že děkuje :o) ono to je asi tím, že ta básnička za moc nestojí... :o)

ikarka
06. 11. 2002
Dát tip
Aki :-))

DarkMind
05. 11. 2002
Dát tip
:))

Aki
04. 11. 2002
Dát tip
kalais: :o) dík, troubu si přidávám do sbírky na čestný místečko :o) (jen tak, mezi náma, je to jen básnička, na záchod to stíhám sám... teda aspoň většinou... :o))

galaxy
04. 11. 2002
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru