Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sex je náš

06. 11. 2002
11
0
3658
Autor
horák

Z deníků, nočníků H.V.

Sex je náš

 

Studenti nám ve škole vyvěsili petici, v níž požadují změnu školního řádu. Nebyla by to nijak zajímavá zpráva, kdyby netoužili po větším okleštění svých svobod. Vadí jim spolužáci provozující své milostné hrátky v chodbách a učebnách našeho ústavu.

Následovalo zvěřejnění „antipetice" obviňující autory i signatáře první listiny ze snahy o omezení lidských práv. Diskuse se přenesla do tříd i k učitelskému stolu ve školní jídelně.

 

Shodou okolností se mi po obědě dostala před oči povídka studenta jiné školy stěžujícího si na všudypřítomný pach spermatu a poševního sekretu, který provází současné stádium vývoje naší západní civilizace. Prsa a zadnice na nás zívají z každé druhé reklamy, bez sexuálního podtextu se neobejde ani prodejce banánů ( „22,5 cm - tohle doma nenajdete").

Cestou domů jsem svému druháčkovi musel vysvětlovat význam billboardu nově nainstalovaného na našem domě („Holky to chtěj tvrdě"). To se již ani nepohoršuji pornomagazíny vystavenými v tabákových stáncích či pornokazetami hovícími si v obyčejných půjčovnách hned vedle neméně fantaskních kreslených příběhů. Kluci si beztak užijí dost silikonu v nováckých seriálech typu Pána šelem či Xeny.

 

Přemýšlím jen, co současné děti vlastně bude v ten patřičný čas vzrušovat. Když jsem byl v pubertě, vyměňovali jsme si s kluky vystříhané nabídky podprsenek objevující se čas od času v ženských časopisech jako Vlasta či Praktická žena, listovali jsme Signálem a Mladým světem lačníce po kousku černobílého ňadra, občas i Nepraktova kresba v Dikobrazu splnila účel. Největší kingové byli ti, kteří doma uloupili pět let starý výtisk „nekrmana", kde se podprsenky nabízely i v barvě.

Dnešní puberťák si pustí internet, vsune do rekordéru kazetu či zalistuje magazínem na křídovém papíře. Než se vůbec o nějakou sexuální hrátku pokusí, zhlédne orál, anál, bondage, S/M, lesbo, sendvič, pissing, kaviár, teens, animal, gay. Co mu ještě vlastně připadne normální? Ani se nedivím, že v tom má guláš a těžko rozlišuje, co je ještě společensky únosné a co je již za hranicí běžného vkusu. Bojím se jen jednoho - aby mu v tom zmatku někdo nenatrhl řiť.

 


kgirl
28. 10. 2005
Dát tip
Lepší je být informovaný a znalý dříve než vůbec, tak je to:-D

ketjusha
11. 10. 2004
Dát tip
Ta petice byla stejne na nic...protože i kdyby se obe predali dal...ty lidi, ktery to delaji dnes by to to delali stale a urcite budou i nadale..nezbyva nez zklopit oci a jit dal... Davam typa..pekne napsano..

Sasinka
19. 03. 2004
Dát tip
náhodou ta petice byla dost sranda... a ta "antipetice" byla eště lepší... přijde mi to všechno ujetý. Ti co po sobě všude lezou... mno... moc tomu nefandim, ale snad tim nikomu neubližujou... takže proti tomu bych nebyla... jen sem celkem zaskočená..., kydyž sem byla,podotýkám, nedobrovolným (z)pozorovatalem poměrně drsného sexu na lavičkách (u mojí skříňky)... to je moc... A souhlas s Anonymem27!!! =o)

Jimmi1
15. 01. 2003
Dát tip
No jako jeden z mladších členů PÍSMÁKA bych k tomuto dodal asi toto: myslím si, že porna a ostatních blbostí už jsem viděl hromady (asi to bude tím, že pořád visím na compu). Ale že by mě moje přítelkyně nemohla vzrušit, tak o tom se nedá ani mluvit. Spíše si myslím, že shlédnutí několika porno záznamů se člověk hodně poučí a hlavně už nemá naivní představy o tom, jaký by měl být ten NEZNÁMÝ SEX. Tak todle je můj názor - soudím podle sebe ;-)

uranium
22. 11. 2002
Dát tip
horák: no nevím řekněme že dělám výzkum v terénu :o) Ne že bych byl já ten jejich deflorátor, ale přecejenom jsem ještě celekm mladík a když jdu někdy na diskotku a taky když posloucám své mladší kamarády a kamrádky....

horák
22. 11. 2002
Dát tip
Průzkum terénu, cha,cha. Jde o to, že oni pořád stejně kecaj. Zrovna minulý týden vyšla,zase nějaká studie, kde psali, že v Evropě klesá věk prvního styku, zatímco u nás se již několik let nemění. Je otázkou, co je pro ně prvním stykem. Spousta jich provozuje orál a manuál, ale do souloží se nepouštějí. Clinton zřejmě zapůsobil, když tvrdil, že orál vlastně není nic špatného, ani nevěra ne.

uranium
22. 11. 2002
Dát tip
no možná máš pravdu, je pravda že zas hodně jich znám, které ještě dlouho po 15 věku nicneměli, takže prů,měrem to asi vyjde. Jo a když jsme u toho průzkumu, zkus se podívbat na můj nový fejeton, taď jsem ho napsal.

uranium
22. 11. 2002
Dát tip
já jenom že ty studie a výzkumy nejsou až tak spolehlivý :o)

horák
22. 11. 2002
Dát tip
Samozřejmě, že průzkumy nejsou spolehlivý. Jenom co se jich dělá třeba o drogách. Studenti už z toho mají prdel a vymýšlí si tam, co je napadne. Nechci ten problém zlehčovat, ale podobné výzkumy jsou mi už několik let k smíchu. Všichni ti koordinátoři, co si na tom akorát mastí kapsu. Sám bych už dnes do podobného dotazníku také napsal nesmysly, protože co je komu do toho. Jdu se juknout na tvůj fejeton.

gd
20. 11. 2002
Dát tip
sex? opravdu? ach jo...

horák
14. 11. 2002
Dát tip
Uranium: už to tady někdo říkal, ale zkušenost ze školství říká, že dívky dneska začínají se sexuálním životem minimálně stejně pozdě jako předcházející generace. Spousta holek, který možná podezíráme, že už v tom lítá, jsou vlastně panny. Ne že bychom to tady prověřovali, ale někdy stačí číst mezi řádky např. v jejich slohovkách apod. Měli jsme ve školním časopise rozhovor s Uzlem, ale ten je ujetej ..., takže jo, platí si myslím to, co jsem napsal.

uranium
13. 11. 2002
Dát tip
Mě spíš (a to mě je 21) pohoršuje, jak vidím jak 14-15 letý holčičky už vesele mají spoustu divokých sexuálních zážiotků. TO nebylo ještě ani za mě, nebo jsme byl asi mimo. TOhle je možná důsledek, ale nevzrušivost???? Vyloučeno. Silikon to je nic moc, poslední dobou s emě osvědčili amatéerky :o)

hermit
08. 11. 2002
Dát tip
já už jsem jednou v sexshopu byl, heč, kupovali jsem tam s pro kolegyni z práce erotický formičky na cukroví k narozeninám, heč, a taky mám dva kamarády a ty mají kamarády, který byli ve skutečným bordelu, heheč!! :o)) to sem teda erotokanec, to se musím pochválit!

hermit
08. 11. 2002
Dát tip
ty jo, tak na to nemám, ale jednou sem taky stál v nekližé na balkónu, to jo, ale ta lehká děva, to ne, to tam u toho nebylo, no...

Cyndi
08. 11. 2002
Dát tip
chichichiiiiiii :-)))))))))))))))))

horák
08. 11. 2002
Dát tip
Konečně mi skončila směna a já můžu přihodit nějakou tu scénku z bordelu, když už jsme vyčerpali ten sex shop. A taky pošlu avizo waltrovi, protože ten má taky jednu dobrou. Fungovalo v bývalým kulturáku. Se vstupenkou na diskotéku se kupovala vstupenka i do night clubu, a tak jsem tam nakoukl, když manželka šla na záchod. Na plátně šílený péčko, u stolku si ho tam právě někdo žmoulal do ubrousku. To bych ještě zkousl, ale neunesl jsem,když se na baru začaly řechtat tři holky - jedna prohlásila: "Jé, Bárta, ten mě učil!" Jo, učitel, ten tvrdý chleba má.

hermit
07. 11. 2002
Dát tip
pornografie musela přijít a zvítězit, dost bylo nudnejch stiborovejch aktů a výstřihů v časopise Čtení!!!

horák
07. 11. 2002
Dát tip
Standa má pravdu s těmi pornikecy mezi ženskými. Celý život se pohybuji v ženských kolektivech a můžu potvrdit. Mezi inťoškama to ještě jde, ale dělam jsem v lesních školkách a to jsem se červenal i já. Ale teď musím učit, takže dále nerozvedu.

kdož jsi bez viny, hod si kamenem:)

kurník, přece nezačnu psát o tom, jak chodím na houby?!

Sama
07. 11. 2002
Dát tip
No jo, prostě TO k nám patří, sex je náš a každej jak umí ... a někdo to umí i napsat a tak všelijak podobně, ale abych se nezapletla, freudovský překecy taky znám, už několikrát jsem si na ně chtěla pořídit zápisníček, tentokrát to asi vážně udělám... teda až nějakej uslyším nebo plácnu, zeptám se horáka třeba

Jo, mě prvně pustil porno milenec mý matky pan Luboš, to mi bylo... šestnáct? On měl doma video i počítač, byl to takový progresívní člověk (taky mi o něco později půjčil klíče od bytu svýho kamaráda, co byl na služební cestě, a já v tom půjčeným bytě pozbyla vínek zelený... jo jo, to už je tak dávno!) a když zjistil, že jsem ještě nikdy žádný porno neviděla, tak mi jedno pustil. Bylo to hrozně nudný, nějaký tři povídky, v první to dělal černoch s dvěma starejma Gertrudama, ta druhá byla lepší, protože mi přišla vtipná, o dvou zahradnících, jak plejou záhonky a najednou se na sebe podívaj... a šup, už seděj nahatý v altánku a pak na houpačce a pak... Tu třetí už jsem ani nechtěla dokoukat a řekla jsem Luboškovi, aby mi radši pustil nějakej horror. Děsně se divil, že se mi to nelíbí - jemu se to asi líbilo moc - ale horror mi pustil, o nějakejch študácích, co měli strávit noc ve strašidelným domě a strašidlo je všechny zabilo až asi na dva nebo tři kousky... Utrhaný hlavy a vydloubaný oči mně braly víc než nějaký nahý těla... jsem tehdy docela svištěla v hodně hustopečskejch psychózkách, no. :o)

Ovšem taky dobrou historku mám s mojí matkou... nevím jestli jsem to už nepsala. Jak měla toho kamaráda, co se jeho žena oběsila ve skříni. Tenhle kamarád nás jednou pozval k sobě, že nám ukáže svůj rodinnej domek (ve městě asi 30 km od nás). Jely jsme tam a on nám ho ukázal - ten domek - a když nám ukazoval ložnici, tak matka nějak divně zrůžověla a dívala se stranou. Byla jasná! Na zpáteční cestě jsem na ní přímo udeřila: "Ty jsi s ním spala!!!" Matka: "Hihihihi. Jak to víš?" Já: "Poznám to na tobě! Bože můj, to je děsný, s takovým primitivem!" Matka: "Když on... on mě pozval na porno... že mi pustí... já jsem ještě nikdy nic takovýho neviděla... mě by nenapadlo, že z toho něco takovýho... bude." Já: "To si snad děláš srandu! Tebe nenapadlo, že když tě zve na porno, že si nakonec zašukáte? Hrůza!!! Kolik ti je, prosím tě?" Matka: "Dvaačtyřicet. Hihihihi."

Stando, učitel je něco jako kněz. A kromě toho mě to přišlo víc vtipný než důvěrný...:o)

horák
07. 11. 2002
Dát tip
Už jsem na školení, takže můžu zase vesele komunikovat. Akorát nevím, jestli mám hned přihodit nějakou peprnou historku ze svého eroticko-učitelského života jako poděkování za důvěru. Jen chci upozornit, že ten můj rádobyfejeton byl možná o něčem jiném. Mé druhé setkání je vcelku věrně popsáno v první povídce, kterou jsem na Písmákovi publikoval (reklama na povídku Podmíněné reflexy). Poprvé to bylo ale také náhodou - byli jsme s jednou dívkou o revoluci na promítání nějakého trezorového filmu, ten skončil a za ním bylo nějaké obcování. Já samozřejmě puzen přirozeností chtěl ve sledování pokračovat, má partnerka se mi tam rozbrečela ve smyslu, že ji mrzí, jak mě to vzrušuje. Snad nejsem vadnej, říkám si i nyní, když čtu některé k pornu nenávistné příspěvky. Před nedávnem jsem si konspirativně udělal průkazku do pornopůjčovny v našem okresním městě - šok, když jsem zjistil, že její číslo je 1468/2002. Jsem snad posledním občanem města, který se přihlásil.

horák
07. 11. 2002
Dát tip
Proč? Je to tam docela zábavné. V pátek tam chodí plno známých. Není nic inspirativnějšího, než potkat neoblíbeného kolegu pátrajícího v oddělení teens či ředitele domova důchodců v oldies. Atd. Určitě to ještě zhodnotím.

jehostara
07. 11. 2002
Dát tip
koukám, že porno mám ráda asi jenom já myslím, že tomu puberťákovi nikdo řiť nenatrhne - je dokonale seznámen s potřebnými krémy

Nejste vy všichni kapánek perverzní?

řekl bych že antikoncepce souvisí spíš s pohlavními nemocemi, než s pornem...ale to už brousíme do úplně jiných končin :)

m11
06. 11. 2002
Dát tip
NavzdyTvuj:myslel sem to tak, že přestože děcka víc čuměj na porno, tak jsou míň promiskuitní a jsou zodpovědnější. Takže nevidím jedinej důvod k moralizování o škodlivosti pornografie....

m11: pokud se tohohle týče, tak souhlasím...kdo chce ať se dívá...

Josefk
06. 11. 2002
Dát tip
pěkně podané reakce typické nechte to na dětech, jsou chytřejší než my

Sama
06. 11. 2002
Dát tip
Do té pánské debaty se mi nějak nechce zasahovat, takže jen tip. Já se totiž o ty děti bojím.

hermit
06. 11. 2002
Dát tip
ne, já se svýho snu o dvanácti blondýnkách, mrtvým králíkovi, slepici, želvě, koze, ovci letlampě a rozbrušovačce jen tak nevzdám!!!! :o)

Radost
06. 11. 2002
Dát tip
dobře napsáno Josefkova reakce zcela typická :)))))))))))))))))) (demokracie a liberální společnost má své chyby... a ne tak "drobné" - vláda davu a masy, slepá poptávka, tolerance k čemukoliv...viz jeden můj známý, který se rozhodl, že se stane ženou. Že se tak vždycky cítil. Začal brát hormony a chce po nás, abychom ho oslovovali Johanko. Chce to i po zkoušejících na zkouškách. Má na to právo - nezadatelné, lidské, říkám s nepatrnou stopou ironie - ale pravda je, že prostě blbne z nudy. Že to zas až tak nesouvisí s pornem? Ale jo - tolerance společnosti k určitým jevům prostě nevyhnutelně vede k proměnám hodnot. Zcela. Já se na porno nedívám. Stejně jako se nedívám na komedie, které mě nerozesmějí nebo horory, u kterých se nebojím (pokud nenaplňují jinou kategorii, třeba humor nechtěného) Porno je tak prvoplánové, anatomicky-mikroskopické, že mě to prostě nudí. To už ty představy (třeba hermitovy) jsou mnohem hezčí...

Radost
06. 11. 2002
Dát tip
ale dokážu si představit, že "budoucí generace" (jestli lze takový pojem zavést) můžou mít k sexu, lásce a milování jiný vztah. Trochu. (Samozřejmě pořád zůstanou takové ty bazální věci, Stanislav Vašina jako správný jungián by řekl archetypální, jako je zachování druhu, mystérium milování, panenství, zrození... asi)to se ale nedá hodnotit, nebo alespoň já to dělat nechci.

slovní spojení společensky únosné zapáchá pokrytectvím... asi tak: máme možnost o tom mluvit, můžeme se na to dívat, můžeme si to koupit a můžeme to zahodit i ignorovat... furt ještě máme volbu:) o otevřených hovorech v hospodě na téma ... dneska jsem zvládnul dvanáct čísel s tou naší kozou Ančou si udělá obrázek každý sám:)

m11
06. 11. 2002
Dát tip
porno a věci kolem sexu jsou dneska dostupný než dřív..ale když se podíváš na statistiky, tak dnešní mladá generace je mnohem míň promiskuitnější a mnohem zodpovědnější co se týče antikoncepce než generace minulý. pokud existuje přímá úměra mezi těmahle věcma, tak víc porna dětem.

horák
05. 11. 2002
Dát tip
Nevím, nevím, mně připadá, že od té doby, co to porno je i pro mě daleko více dostupné, daleko více experimentuji a jen tak něco mě už neuspokojí. A vyprávěl mi jeden bývalý student, jak hned napoprvé vystartoval na dívku s análním sexem a pak se divil, že to všichni tak nedělají. Ale je to asi na dost širokou diskusi, mé příspěvky vlastně jen popichují.

waltr
05. 11. 2002
Dát tip
taky mi vadí ta všudypřítomná dvojsmyslnost primitivní, a postrádám lehkost ... a svého syna proškolit včas a otevřeně, ... a ty se už na to péčko nedívej a bude ti hej...HORáKU. tip.

na jedné straně máš pravdu......na druhé by se o tom dalo diskutovat..... *

waltr
05. 11. 2002
Dát tip
diskutovat se dá ovšem o všem...

waltr: ano to máš také pravdu...a nemyslím si že by zrovna tenhle problém co horák zmiňuje byl nějak "horký". Je to prostě jen aktuální

horák
05. 11. 2002
Dát tip
O teplém problému by se dalo ovšem také diskutovat.

waltr
05. 11. 2002
Dát tip
Navždy_Tvůj: ono to nebude ani zas tak aktuální nově, jako aktuální generačně opakovaně dějinně neustále stále stejně.

Čajke
05. 11. 2002
Dát tip
máma mi řekla:na porno si klidně koukej, ale za chvíli tě to stejně přestane bavit. Je to nuda. A taky je to nechutný a budeš mít z toho komplexy. Měla naprostou pravdu! To je výchovná metoda..Daleko lepší než péčko bylo pro mě nahrát(naprogramovat) si film po desátý a nechat tam půlhodinku navíc..to pak byl za Vetřelcem 3 nějaký vkusně(romanticky:) natočený akt a vůbec mě tam nemuseli obtěžovat nějací chlapi:))) ale když zavzpomínám na úplné začátky, tak to byly výstřižky z Květů, kde se obvykle dala ulovit nějaká ta celebritka nahoře bez.. no nic;) ale pokud jde o názor na vzrušivost příštích generací, tak můj se můj názor naprosto shoduje se Stanislavem V.

horák
05. 11. 2002
Dát tip
Čajke, Čajke - také jsi začal příspěvkem, který má vyjít až zítra. Jakmile je v názvu něco sexuálního, hned mu stoupne čtenost. Ale ta metoda tvé maminky je dobrá. Kolik ti bylo. Já třeba nemám rád ty večerní rádoerotické pořady na Nově. Připadají mi úplně přiblblý. Peříčkem počínaje a erotickým filmem plným silikonu konče. Raději si počkám na jedinou kalhotkovou scénu v normálním filmu. Anebo už teda něco ostřejšího bez závojů. Komplexy netrpím.

Čajke
05. 11. 2002
Dát tip
Takhle už to bývá. Obal prodává zboží(bohužel?).Kolik mi bylo?13,14 nevím..ale bavili jsme se o tom i nedávno..Pořady na Nově jsou ztracený, fakt mimo. Stejně je moc nevidím, tou dobou někde pařim. I když nedávno sem viděl Peříčko a jenom jsem zíral-na dvou ženskýhc se střídalo skoro 20 chlapů...aby to neznělo že mě to nějak pohoršilo, to ne, ale byl jsem...překvapenej,zaskočenej, to minimálně. Ale nejhorší je ta urputná snaha podávat tyhle témata tak strašně osvíceně, bez zábran a prostě cool...-cítím z toho křeč.

Seregil
05. 11. 2002
Dát tip
Velmi zajmavě podáno. Aktuální problematika? Ano, asi ano. Pořady v televizi už téměř nesleduji... a co se porna týče, je to hnus, po kterým však poptávka hned tak neklesne... (a je rozdíl mezi erotikou a pornem) Jináč tipík za provedení a napsání a tak dále...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru