Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prace nicotna, version konecna

06. 11. 2002
0
0
702
Autor
kraus

prace nicotna, version konecna...
 
cest pane poli. ja te zdrawit, uctiwat a wzywat. doufat, ze jezicheck neminout tebe a nadelit co se pod sekwoj wejit. me oci touzi spocinout na tebe. zatim jen pro plac zustawaji. dockat se? we snach ja widat tebe masirowat okolo kasarna. styskat. poluci casto miwat. slitowat se a nenechat cekat. prosit. ja cekat a zdrawit tebe. tvuj oddany, nicotny gustaw  P.S. ja koupit ribstole a kone nasir a swedskou bednu a kozene pradlo jak ty naridit. tesit se a udrzowat swuj wywod w slastnem ocekawani welkeho   ?

napsano znaku ... 508
pocet zbywajicich znaku ... 237
pocet sms zpraw do kterych je text rozdelen ... 4

k odeslani sms zprawy byla pouzita sms brana stranky www.seznam.cz
 
ja citit hroziwe mrazeni w zadech kdyz jen pomyslit na zbywajici pocet znaku. kolik ja mohl weci wyjewit, myslenek rozproudit, ideji zapocit, dogmat wywratit! stacilo 237x prsty klawesnici z PWC polaskat. ja nedbat tohoto. wy nedozwedet se nic. ani jakou barwu kozenky ja preferowat. N-I-C. nezaslouzit si. nebot od dudliku po francouzske hole wy za howno stat. zwatlat, cekat, wymesowat, zaprodat. wy mnou byt odsouzeni k wecnemu hledani. hledani cehosi co do 237 znaku se wejit. hledani wecne moudrosti. hledani absolutni prawdy. hledani...
az wy spolknout francouzske hole, odhodit dudliky a wydat se na tapawou cestu hledani onoho, nezapomenout -> i hledani muze byt naplnenim....

.............................................................................................................................
epilog:

ja timto textem udelat nemalou reklamu jistemu nejmenowanemu podnikatelskemu subjektu. cekat na nespecifikowanou sumu, snit o zlatych bidetech, zwatlat slowa obhajoby mezi sousty kaviaru. ja neznat vyznam slowa zaprodat a wybirat odstin ruzove pro mou budoucnost. ja slastne potahowat z daru od senilniho rewolucionare. citit w nem slany pot bezejmenneho soudruha z tabakowe plantaze. potlacit dawici reflex a nepremyslet. vyfouknout oblak koure, predvest nowy chrup www.e wseobjimajicim usmewu. ja byt stastny, sebewedomy. ja nemuset hledat ani nejschudnejsi cestu mezi psimi lejny na chodniku.

.............................................................................................................................
epitaf:

"kazat wodu, pit wino, koupat se w sampanskem a myslet na tequillu...      ...adios luzo!"

Plopez
07. 11. 2002
Dát tip
příjemě fetišistická záležitost. písmák je taky jeden velkej fetiš pro narcisisty

wasabi
06. 11. 2002
Dát tip
Hustohustý. Záměr to asi není, ale výborně jsi vyjádřil, jak je to tu nahovno.

wasabi
06. 11. 2002
Dát tip
Teda sorry Zdeňku, to víš že to byl záměr...nezapomeň na Plopeze

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru