Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro "Z"

05. 04. 2000
1
0
1121
Autor
saggit

Už sis taky všimla, že v každé z milionů kapek ranní rosy se opakuje celej svět (obráceně)?

Zvětšit si kapku rosy... až v ní budeme Ty i já a oba vzhůru nohama v té ranní rose bosí Problém však v něčem jiném vidím Jestli ten náš převrácenej svět nebude normálnější, než je teď pak to těm pozůstalým nezávidím
Katčenka
09. 03. 2003
Dát tip
Jo,tak tohle ma napad. :) tip

Jethro
01. 07. 2000
Dát tip
Je to vtupné, ale né hlu boké. ˇaja

z
27. 04. 2000
Dát tip
Z září! :-)))))

Bibša
26. 04. 2000
Dát tip
Pršíš mi do básniček... a pak nemají být nepochopitelné, když jsou naruby ...

Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
((((((((((!)))))))))))

Bambulka
11. 04. 2000
Dát tip
Bojím se, že bude ještě víc postavený na hlavu :-))) Však normálnější - to snad ne! Ta normálnost diktovaná nám rodiči, školou, prací, celou společností jen omezuje a spoutává ducha v jeho svobodě a rozletu ... Kéž by onen převrácený svět byl nenormálně bláznivě radostný, plný smíchu, Lásky a porozumění! Ráda se procházím bosá ranní rosou, chladivým osvěžením přivítat Slunce a celý svět ...

Stepca
10. 04. 2000
Dát tip
Všimla. Čéče to de :-).

zolli
06. 04. 2000
Dát tip
ja taky NEEE!

Saša
06. 04. 2000
Dát tip
Víš co těch rosných světů bude? dvojice žluté, duhové i rudé Nebude smutno ale v kapce rosy když budete tam jenom dva a bosí ... ? :c)))

Bibša
06. 04. 2000
Dát tip
zírám!!!! zase zrádně zodhalena? Né je to krásné! Ta první sloka a ten prolog, to je nádherná myšlenka, nám tu teď prší, tak jdu chvíli rozjímat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru