Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Musíme tam všichni...

11. 11. 2002
13
0
2021
Autor
unseen

A sakra...proč už teď? Jasně, věděl jsem, že to přijde, nic netrvá věčně, ale proč tak brzy? Vždyť jsem si to nezačal ještě ani pořádně užívat a už musím pryč. Ne, netvrdím, že to tady bylo nějak zvlášť úžasný, to zase ne, ale tak nějak jsem si na to zvyknul - bližší košile než kabát a takový ty kecy, že jo. Koneckonců si člověk fakt připadá jistější tam, kde to už zná, to je nepopíratelný. A já teď mám to, co znám, opustit?! To není spravedlivý, já nechci! A bojím se! Kdo ví, co bude potom, jestli vůbec něco - ještě nikdo se odtamtud nevrátil. Což sice může znamenat, že je to na druhý straně tak úžasný, že se odtamtud nikomu zpátky nechce, to je pravda, ale o takovejch očekáváních víme svoje...ať si tam jde, kdo tomu věří!

Ale zdá se, že je to nevyhnutelný - úplně cítím, jak mě něco žene pořád dál do neznáma...je tu tma a bolí to.....ale támhle, co to je? Vypadá to jako...jako světlo na konci tunelu!Že by to nakonec všechno byla pravda? No, ať chci nebo ne, zdá se, že to za pár vteřin poznám.....jauvááááá! Tohle teda bolelo hodně!

To světlo! Úplně mě oslepuje, ještě nikdy jsem nic takovýho neviděl! A je tu zima...a co ty podivný bytosti kolem? Co to..

 

"Uááááááááááá!"

 

"Tak gratuluju, maminko, máte kluka!"


Seregil
14. 11. 2002
Dát tip
Velmi kvalitní počteníčko... díkes, tipuji

unseen
13. 11. 2002
Dát tip
jaszzí, já myslel že jen vesnický fotři čtou vodzadu a eště k tomu jen noviny kvůlivá sportu :o)))))))

jazz
13. 11. 2002
Dát tip
hihi já čtu vodzadu úplně všecko, aji baňkovní účty.....tam totiž voni píšou zůstatek....:c)) nebo že bych byla fotr?....:c))

jazz
12. 11. 2002
Dát tip
:c(( sakryš, sem nejdříve četla konec, sem se okradla o pointu...chjoooo....ale jinak DOst DObrý....:c))) *t

fungus2
11. 11. 2002
Dát tip
Jejda to je povedená povídečka!!

Helča
11. 11. 2002
Dát tip
:)) * dobrá pointa

Cyndi
11. 11. 2002
Dát tip
huhyhyyyy, gott sei dank že nejsi travolta :o)))*

Narvah
11. 11. 2002
Dát tip
Konec je dobrej. Posune to cely nekam jinam, ze je to nakonec dobry.

Brunhilda
11. 11. 2002
Dát tip
trosku otrepany, ale proc ne ;o))

pedro
11. 11. 2002
Dát tip
dobrá blbost

JanisFan
11. 11. 2002
Dát tip
docela líbí, taky jsem čekala něco ve stylu nechcesemiumřít :)

Armand
11. 11. 2002
Dát tip
super ami :) !***

Pescan
11. 11. 2002
Dát tip
hmm :) *

skromna
11. 11. 2002
Dát tip
:-)) no..závěr překvapil :-)

tanganika
11. 11. 2002
Dát tip
najprv som si myslela, ze to bude klasicka poviedka o konci zivota na tomto svete, ale ono to je o konci na inom svete...spomienka na pozri kto to hovori:))) pobavilo! t*

to je dobrý...:)

El_Fossil
11. 11. 2002
Dát tip
:o)))

Shammann
11. 11. 2002
Dát tip
Čekal jsem to poněkud z druhé strany( inspirace z Někdo tady mluví??)

unseen
11. 11. 2002
Dát tip
tanganika, shamman: děte mi k šípku s kdopak to mluví, pakáži :o))))))))) copak jsem nějakej travolta?? :o))))))))))

tanganika
11. 11. 2002
Dát tip
mozno...:)))

Shammann
11. 11. 2002
Dát tip
Fakt jo, v tom případě si tě rezervuju na rozhovory na téma Pulp fiction a Horečka sobotní noci!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru