Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Monolog zoldaka

12. 11. 2002
7
0
1810

opet bez diakritiky...tzn,ma omluva jinak tohle vzniklo z nudy...jen sem tak psal a psal a placal pate pres devate a bum ho...tohle z toho vylezlo

"Sedim v mokre trave, zady opren o kmen stromu, nohy natazene. Citim se...volny. Na chvili. Pohledem zavadim o zaschlou krev na rukou.  Rude smouhy se tahno od konecku prstu, pres zapesti az k loktum. Kazajka je take krvava a spolecne s potem a spinou tvori jednu neuveritelne vonici smesici. Usmivam se, tvar se rozjasnuje. Na kratkou chvili. Zakrakani me vytrhava z pitomeho snu o necem, co nikdy mit nebudu a ani snad nechci. Prsty si zajedu do vlasu, kdysi dlouhych, prekrasnych, zaricich. Kdybyste me videli ted. Pche. Darmo mluvit. Spletene prameny a mastnota. Tucty vsi. Hreben jsem ztratil a stejne, ostri noze je nejlepsi lazebnik. Zaviram oci, cekam, az se ozve vireni bubnu. Pak vstanu a dam se zase do toho. Den za dnem nedelam nic jineho.  Budu se milovat s mou prekrasnou uplatnou devkou a kdo vi, treba tentokrat nebude ve vacku dost kulatych zlatacku a pocitim jeji hnev a jedovatou hubu. Nebo taky ne. Z brasny vytahuji brousek. Vzpominam si, ze kdyz jsem ho kupoval, byl trikrat tak vetsi. Zvlastni je, ze cepele neubyva, i kdyz by melo. A nebo se mi to vsechno zda, treba jsem se zblazni a prave ted nesedim tady, ale nekde v kamenne cele hluboko v pozdemi. Ech, kdyby tomu tak bylo, citil bych se stastnejsi. Jenze ja ji miluju, tu mou devku. A nebyt ji, nejsem nic. Zhola nic. Kurva, jak ja jsem rad, ze je valka."
Lowlander
30. 04. 2003
Dát tip
Jinny: Tak mě tak napadá... BHD se Ti líbil? SimontheScimitar: No, čekal jsem trochu něco... něco neobvyklejšího... Nic porti, ale na tohle téma už bylo hodně mono- (i dia...)logů... a tenhle mi přišel... nevím... neoslovilo mne to... a ještě: nesedí mi že přecházíš volně od myšenek k popisu činností... to popisné komentování vlastní činnosti se mi moc nelíbí... asi ybch dal spíš víc prostoru por čtenářovu představivost :o)

Lowlander : I don`t care :)

Narwen
29. 11. 2002
Dát tip
hmmm... *

Seregil
19. 11. 2002
Dát tip
Chvilku mi to připomnělo poslední hru Shadowrunu, jako celek mi to připomnělo mou rozervanost a sny v mém fantasy světě. Nádherně vykresleno + pointa na konci, která mě dostala.. Tip avi

Jinny : myslim,ze jsem ten film jednou videl...

Faramiris
15. 11. 2002
Dát tip
docela OK, na "automaticky text"... kratke a presto to stiha neco rict :) FARAMIR: ajaaaaj, Slovensky jmenovec :)

Ansuz
15. 11. 2002
Dát tip
Simi, bratříčku, poslední věta dobrá.

Jinny
15. 11. 2002
Dát tip
Simonthe: Že tys viděl "Black hawk down" alias Černýho jestřába?

FARAMIR
14. 11. 2002
Dát tip
Je to dobre, aj ked sa mi to nepaci..../* ...nestaci ze mam depku z pocasia, este citam taketo veci... BTW: Zoldak je nic aj ked je vojna (vlastne prave vtedy). Aj ked on(zoldak) si to asi nemysli, takze je to vlastne spravne...

Yfča
12. 11. 2002
Dát tip
Líbí!

Ageran
12. 11. 2002
Dát tip
Já vím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru