Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vytrženo z deňýčku IV.

20. 11. 2002
17
2
3645
Autor
Yfča

Nejen Londýn má své mlhy. I Praha se dnes ráno ztrácela v mléčném oparu, hlavně kolem Vltavy bylo vidět na pár kroků. V takových okamžicích je nejlepší zůstat doma v teploučkém objetí sedací soupravy. Nebloudíte, nemusíte čichat smog, jste prostě v bezpečí. Pokud se vám po mlze přece jenom zasteskne, stačí vběhnout do koupelny a pustit do vany horkou vodu. Já jsem udělala tu hloupost, že jsem vyrazila ven. Ze své výšky 183 centimetrů jsem pořádně neviděla na chodník, a to se mi stalo osudným. Prostě, když jsem důstojně vkráčela do honosného bankovního paláce, měla jsem ho tam. Přesně řečeno na botě. V teple se exkrement (vskutku krásný a hlavně slušný výraz pro hovno) charakteristicky rozvoněl. Ve frontě na výpis nás čekalo asi osm a podezíravě jsme po sobě pokukovali. Dáma stojící přede mnou dokonce z kabelky vytáhla kapesník, držela si ho u nosu a předstírala, že ji začala trápit rýma. Jelikož jsem stála na konci řady, pochopila jsem, když ostatní odešli, že toho smraďocha mám na škrpálech já. Při úprku z banky jsem si postiženou botu nenápadně třela o rohožku, takže jsem zatarasila vchod a kolemjdoucí viděli, co mne postihlo. Okamžitě se rozproudila debata o tom, zda je dobré ve městě mít (eventuálně nemít) psa. Tiše jsem kecající hlouček i páchnoucí stopy opustila. Po pár krocích můj ušní boltec zaregistroval rozčílený mužský hlas: "Do prdele! Nějakej pes se vysral na rohožku a zrovna já do toho musím šlápnout!". Cestou domů jsem navštívila všechny obchody mající rošt na očistu obuvi přede dveřmi. Nebylo to nic platné. I když mám na podrážkách téměř nulový vzorek (a můžu být tím pádem vyřazena z chodeckého provozu), donesla jsem si domů minimálně desetidekový dáreček od neznámého přítele člověka... Ale i tak mi přálo štěstí! Co kdybych vyrazila v pohorách?

2 názory


Anetté
18. 01. 2008
Dát tip
Nádherný čtení:)))*

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
Jako mnoho jiných - :)))))))))

ssaamm
21. 05. 2003
Dát tip
tak tak, mě jenom mrzí, že stáhli a zakázali tan bilboard na "ukliďte si po svém psovi jeho HOVNO" to bylo fakt dobré...

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
jo jo jo

MiQing
18. 01. 2003
Dát tip
:-) můj Jiřík z venčení našeho pejska (kterej kaká zásadně v lese nebo pod keř, kam lidi moc nelezou) přitáhne na botě minimálně jedno týdně ;-)

Kytička
17. 01. 2003
Dát tip
:-))))

Sirius
04. 01. 2003
Dát tip
To se holt stává. Jednou jsem se podobný úlovek pokoušela při chůzi otřít o trávu a - vymázla druhý... Od té doby městskou zeleň spořádaně obcházím po chodníku.

Costae
22. 11. 2002
Dát tip
Ty jo, to je fakt dobry, ale nezavidenihodny. Nicmene obdivuju Tvuj nadhled :-)

Costae
22. 11. 2002
Dát tip
Ty jo, to je fakt dobry, ale nezavidenihodny. Nicmene obdivuju Tvuj nadhled :-)

Rowenna
22. 11. 2002
Dát tip
Příběh je vyvedený k dokonalosti. Koho něco podobného nepotkalo? Já jsem jednou podobně postižena šourala nohu po zemi za sebou asi dvě hodiny, abych se toho dárku zbavila, a korunovala jsem to tím, že když si mě šéf pozval na koberec - představ si dlouhou kancelář, pod oknem stůl se šéfem, ke stolu dlouhý koberec, a já se po tom koberci mimoděk šinu jako raněný pes, co za sebou tahá raněnou nohu - a když mě šéf starostlivě politoval, co se mi stalo s nohou, co myslíš, že jsem odpověděla? Bohužel pravdu.

Joohankaa
22. 11. 2002
Dát tip
Je to vtipné, úsměvné :-) Cirilla: Copak v bankách, ale v jmelí!

Cirilla
22. 11. 2002
Dát tip
Joohankaa: Jochčo, ty mě dycky dostaneš! :))

Joohankaa
22. 11. 2002
Dát tip
Cirilla: Jakožto členKCF bych poznamenala: aspoň někoho.

Max
22. 11. 2002
Dát tip
Je to deníček. Představl bych si to v silvestrovskem vydani nej. regionalniho tydeniku:) Ale neni to spatne, dobre se to cte.

Helen
21. 11. 2002
Dát tip
I mně už se to stalo :-))

Cirilla
20. 11. 2002
Dát tip
WOW!* ano, psí exkrementy, čili hovna jsou pěkně nepříjemné. Copak v bankách, ale v restauraci na randeti...

Emily
20. 11. 2002
Dát tip
Zrovna tuhle se mi něco podobného stalo, jen jsem šla s košem do kontejneru, cirka deset kroků tam, deset zpátky. Zrovna já jsem na tak krátkém úseku, musela šlápnout do hovna, zdá se, že je nás takových víc, i když faktem je, že jsem pak nemusela jít pro výpis do banky:)) T*

JanisFan
20. 11. 2002
Dát tip
:-) * nejvíce se lidé smějí ze škodolibosti :)

čtenář
18. 11. 2002
Dát tip
:-))))))))))))))))

Janíček
15. 11. 2002
Dát tip
:-))))))))

:o)))))*

Bobísek
14. 11. 2002
Dát tip
:-)))

Yfča
14. 11. 2002
Dát tip
Albi, až jednou navždy zalezu do rakve, tak budou slzet štěstím! :o)

Wopi
14. 11. 2002
Dát tip
:))

Albireo
13. 11. 2002
Dát tip
:-) Yfčo, Ty umíš všechno skvěle vypointovat! Pozůstalí se snad jednou pousmějí i nad Tvým parte.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru