Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Teskný žal safofónové hlavy

09. 04. 2000
0
0
1415
Autor
freudik

Teskný žal saxofónové hlavy Dojemná píseň o dlouhé noci zaznívá z úst swingové zpěvačky zatímco ona již v krajinách zrcadlových, bez štětečku jenž nedokončil svoji práci a který přesto nemůže obejmout siluetu Ježíše na půlnoční stěně /…… i když vlci už spí/ Teskný žal saxofónové hlavy. Sbor vede muž s jehelníčkem místo hlavy a zlí jazykové ve stěnách obcují se psími výkaly a malou blikající lampičkou… někdo někde padá výš nebo níž hadí zvyky vyšly do ulic jakoby už předtím do rány kamene napliváno nebylo čerstvá rána i rány tak nějak dokola se netočí mlýnek a přece.. tak jako soumar, dětská hlava tancující v mikrovlné troubě, churavá létající ryba i on uviděl tu tvář když brány otevřeny ebenovou holí šamana jen měsíc už dávno nastoupil cestu fialovým autobusem do předu konce s naivitou vlastní jen sebevrahům.
Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
smutnokrásný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru