Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jedno ráno

21. 11. 2002
7
0
2420
Autor
Joohankaa

Dneska ráno jsem šla Karlínem, rozpadlým, rozbouraným, špinavým a zraněným Karlínem. Bylo mi tak nějak divně. Slzy v očích a bláznivý úsměv na tváři. Vysoušeče hučely svoji ódu do zdi; červené tunely vsakující smrt z omítky. Šla jsem těmi ulicemi, které vypadají stokrát hůř než na všech nejdokonalejších fotkách, šla jsem dlouhou rovnou ulicí, šla jsem sama a přála si, aby to nikdy neskončilo.

            Ta černá, šedivá a špinavá ulice, ta ulice jako pařát hněvivé milenky mi sáhla na duši a našla v ní to, co sama obsahovala. Snad proto se jí tak zalíbila, že začala vábit svoji vyhlídnutou obět dál a dál do jejích útrob. A duše mizerná, rozpáraná šla. Nalézala potěšení, našla nového milence, milence Molocha, jenž zve na hostinu ty, co umějí se krutě smát.

            Procházela jsem tou ulicí a byla šťastná, že něco může trpět stejně tak jako já.

 

 

 

            A vzápětí jsem se dostala ven. Ven, pryč, odsud. A rozpadlý, rozbouraný, špinavý a zraněný Karlín zůstal za mnou, i se svou černou, šedivou a špinavou ulicí. Milenec také zůstal  za zády, chechtaje se. A mně je možná líp (?)  


Perchta
19. 07. 2003
Dát tip
*

lieska
30. 05. 2003
Dát tip
dobre..trosku smutne trosku desive ..paraty

Katčenka
04. 05. 2003
Dát tip
Velice zvlastni...

Drago
19. 04. 2003
Dát tip
opravdu zajímavé... 4/5

Joohankaa
14. 02. 2003
Dát tip
"Nemáme čas, ve stoje jíme..."

Humble
13. 02. 2003
Dát tip
Mně tam asi nejvíc vadí to "chechtaje se". Myšlenku na jiný svět chápu a hrozně se mi to líbí. Napiš zase něco, škemry škemry.

Humble
22. 01. 2003
Dát tip
Ulice jako pařát hněvivé milenky ... začala vábit svoji vyhlídnutou oběť dál a dál... To je prostě skvost. Trošku mi nesedí ten konec po takové té stylistické stránce. TIP ŤOP.

Joohankaa
22. 01. 2003
Dát tip
Ten konec je schválně tak úplně jinej. Protože i já, když jsem vyšla z Karlína, ocitla jsem se úplně někde jinde. Jako v jiným světě, víš?

Seregil
10. 12. 2002
Dát tip
Velmi zdařilý....

Joohankaa
10. 12. 2002
Dát tip
Děkuju vám - moje pocta.

Less
09. 12. 2002
Dát tip
to se mi libi - moc se mi to libi....

WiruZ
03. 12. 2002
Dát tip
Pekny, smutný.... co dodat... dkyž už vše bylo řečeno

houmles
30. 11. 2002
Dát tip
nechci pusobit dojmem nakyho pedanta, ale milenej chechtaje se..

Čolito
27. 11. 2002
Dát tip
moc pěkný Johanko!!! A duše mizerná, rozpáraná šla.........***

Joohankaa
27. 11. 2002
Dát tip
Díky, lidičkové. Má duše rozpáraná si to ani nezaslouží :-)

SAMAN
24. 11. 2002
Dát tip
Píšeš pěkně Joohankoo :-) Úplně jsem tam byl, fakt dobrý, ačkoliv pozitivní věcičky mám radši.Máš ode mě tip

M_Á_R_T_Y
22. 11. 2002
Dát tip
Zajímavý, ale drobet depresivní - po ránu :-) Ale jinak dobrý vyjádření pocitů...

Joohankaa
22. 11. 2002
Dát tip
Díky, Márty. Depresivní to je; je to snad nejdepresivnější dílo, co jsem napsala. Jenžá já si jaksi nemohla pomoct...

M_Á_R_T_Y
22. 11. 2002
Dát tip
Jasně, to chápu, člověk se potřebuje občas drobet ventilovat a psaní je pro to úpně ideální... zvlášť, když se to pak dá i číst :-)

Joohankaa
22. 11. 2002
Dát tip
Začnu se červenat... Číst se to možná dá, ale stejně nejsem úplně spokojená. Asi věčný úděl tvůrců.

Jo, zmizely sice barikády, ale stíny zůstaly. Hlavně první část jako živá..tip P.S.Dnes si to projdu, doufám, že není moloch BI :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru