Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z deníku týraného rodiče II.

04. 12. 2002
24
1
3331
Autor
Yfča

Rok 2000, díl první

Mému synovci Robertovi je osmnáct a kus a jestli vše dobře dopadne, měl by se brzy živit jako automechanik. Káťa ho od malička šíleně miluje a nedá na něho dopustit. Jde o oboustrannou náklonnost, přestože si navzájem vyvádějí různé zlomyslnosti. Po obědě jsme u babičky zaskočili do jedné z místních osvěžoven na žejdlík rezavého moku. Káťa šla samozřejmě s námi. Usedli jsme u prvního volného stolu a pomalu upíjeli z orosených sklenic. Kousek od nás mastil Robert s partou stejně starých kluků karty. Kačaba se na něho okamžitě vrhla se slovy "Ahoj, Robásku!" a začala ho zuřivě líbat, což vedlo k tomu, že jednomu z puberťáků skočil utopenec do nesprávné trubice a málem ho zadusil. Když pak Robertovi přinesla hospodská zelenou, Káťa se zvedla, šla za ním a jemným hláskem, který bylo slyšet na kilometr daleko, prohlásila: "Roberte, nepij tu kořalku! Zase budeš babičce blít do kytek!".
*
Robert momentálně bydlí u své dívky Jany, což jeho rodičům nevadí, protože alespoň doma nedělá nepořádek a živí se sám (nebo je živen). Káťa to komentovala slovy, že Jana musí mít pořádnou svatozář, když to s ním celý týden vydrží. "Prosím tě, co ty o tom víš," rozčílil se Robin. "Náhodou toho vím hodně," pravila Káťa důležitě, "my jsme už měli ve škole sexuální výchovu, tak si laskavě nezapomeň koupit kondom!".
*
Ze školy se Káťa vrátila se Sabinou. Tentokrát mne vtáhly do své debaty, která se opět týkala dospívání. "Teto," ptala se mne Sabina, "taky jsi měla takový stavy, že jsi věděla, že něco nemáš dělat a dělalas to? Třebas to, že se nemáš hádat s mámou a přesto ti to nedalo a hádat ses musela?" Ubezpečila jsem ji, že jsem na tom nebyla lépe, ale že jsem z toho naštěstí vyrostla. Tedy alespoň si to myslím. "Hm," řekla po chvíli přemýšlení Kačaba, "ale náš táta má pubertu celej život, viď!?!"

1 názor

8hanka
11. 07. 2011
Dát tip
dobre sa to cita, ale asi by som uz nemala nervy na taketo dieta:)))

tuleň
20. 08. 2004
Dát tip
* I ty první části stojí za to! Já doufám, že mi puberta vydrží aspoň dalších 30 let ...

Elyanne
13. 06. 2003
Dát tip
Mně se to líbí, jen ti teda nezávidím...

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
Teda jeden tip pro Kačabu, asi jsem se zamiloval :)))...

Josefk
21. 03. 2003
Dát tip
ano, otec za blbouna, to je povědomý! :-)

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
tak ta kacaba se nam zacina moc prijemne vybarvovat

Leata
17. 01. 2003
Dát tip
:o))))

MiQing
17. 01. 2003
Dát tip
Teda Astalavisto, vždyť těma "různejma stylama" jak tomu říkáš, je to právě vtipný! a děcka někdy samy mluvěj směšně, když se třeba snažej mluvit jako dospělí, ne?

ulita
27. 12. 2002
Dát tip
Zas budeš blít babičce do kytek...:)))

sark
18. 12. 2002
Dát tip
*

Pavson
15. 12. 2002
Dát tip
Vždy, když se vrátím z hospody a mám naváto, jsem takhle moudrej. Nevím, co mi na tom slově tak vadilo, možná, že jsem tam viděl ty en tři.

Pavson
14. 12. 2002
Dát tip
psát náklonnost takto, je zvěrstvo. Svědščřčští to o nedostatečřné důmlyskmunosti a vůbec.

Yfča
14. 12. 2002
Dát tip
Pravidla českého pravopisu, 3. vydání , rok 1999, strana 253: NÁKLONNOST! Ty neznáš češtinec, Pavsone? :o)

Bobísek
14. 12. 2002
Dát tip
Já mám jiný vydání pravidel, ale náklonnost je tam taky s dvěma en... Je to, Pavsone, možná zvěrstvo, ale je to gramaticky správný! :-)))))))

_NoBody_
09. 12. 2002
Dát tip
:o)) ***

Aki
09. 12. 2002
Dát tip
mně se tam žádný styly nepletou, je to sranda a navíc dobře napsaná a proto tipanec :o)*

racek
06. 12. 2002
Dát tip
Hezky.

HH
06. 12. 2002
Dát tip
:-)))))))

Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co ce to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

Bobísek
05. 12. 2002
Dát tip
Ta poslední je hustá! :-)))) Astalavisto, i tyhle příběhy jsou nejspíš z deníku, který Yfča publikuje na svých stránkách. Její "styl" psaní deníku je možná právě zajímavej v tom, že vlastně kombinuje víc stylů...... :-))) Třeba je to její záměr.

ikarka
04. 12. 2002
Dát tip
:-)))))* skvělé

horák
04. 12. 2002
Dát tip
* Už bych se opakoval.

Astalavista
04. 12. 2002
Dát tip
Fajn:) Jen se mi tam trochu tlučou funkční styly. Nejdřív to vypadá na styl umělecký (žejdlík rezavého moku), pak na styl puberťácký (mastit karty). Všehovšudy jako celek je to styl obecný, kde je úplně všechno...:))) Možná bych kontrasty mezi nimi ještě více zvýraznil, což by prospělo vzniku konfliktních komunikačních sitaucí a děj by tak zhutnil...:)

Pavson
04. 12. 2002
Dát tip
Ony ty klášterní školy nebyly úplně marný. *

Papulipida
04. 12. 2002
Dát tip
Mě se to líbí - je to ze života a když si to čtu, tak se popadám za břicho. Tip*

:)

Astalavista
04. 12. 2002
Dát tip
Pavson: klášterní školy, tfůj, ještě že nežiju v 18.století....:)

...taky mohla milovat Káju Gotta, to by bylo podstatně horší. :o) *

Bloudil
29. 11. 2002
Dát tip
:)))))))))

Šminka
28. 11. 2002
Dát tip
uáááááá:-)))) *

Yfča
26. 11. 2002
Dát tip
Pavel 25: Někdy? POŘÁD!!!!

Pavel25
25. 11. 2002
Dát tip
Nemáš někdy chuť svoji dceru zabít? :-))))))

Wopi
23. 11. 2002
Dát tip
Kolik bylo Kačabě, když se mu vrhla kolem krku? :))

Yfča
23. 11. 2002
Dát tip
Jedenáct...

Wopi
23. 11. 2002
Dát tip
:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru