Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z deníku týraného rodiče X.

27. 12. 2002
32
1
3440
Autor
Yfča

Rok 2002, díl druhý

Káťa si odpoledne nanesla na nehty tyrkysově modrý lak, což mírně šokovalo moji maminku, která přijela ze Struhařova. "Proboha, takhle zmalovaná chodíš i do školy?" zeptala se udiveně. "Ne," odvětila Kačaba, "do školy nosím většinou rudou barvu!"
*
"Můžeš mi vysvětlit, proč se maluješ, když jdeš za chvíli na gymnastiku?" pronesl Robert užasle, neboť přistihl Kačabu se šminkami v ruce. "Oni tam, ty blbečku, choděj i kluci," odsekla. Potom odložila řasenku, postříkala se lesní vůní a vyrazila do tělocvičny.
*
Kačaba začátkem minulého týdne za vydatné pomoci spolužáků kompletovala herbář, aby ho mohla v určený den předat učitelce přírodopisu. Dnes mi oznámila, že dostala za tři. "Proč máš trojku?" podivila jsem se, neboť mi tvrdila, že by z ní měl Mičurin radost. Pokrčila rameny. Potom mi podala desky s vylisovanými rostlinami. Zjistila jsem, že vyrobila jenom třináct placatin (odevzdat měla dvacet), navíc mělo několik zástupců české flóry zajímavé názvy. Nejvíc mne zaujal jahod zahradní a kopřiva pálivá...

1 názor

Anetté
16. 11. 2010
Dát tip
jahod zahradní je naprosto okouzlujicí pojmenovani-))*

Elyanne
13. 06. 2003
Dát tip
:o)

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
Ááá, herbář... Proč se jen nedělá zvířátkář? Takoví vylisovaní broučci, motýlci, přejetí ježečci...

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
mohu dostat nejake stromky jahodu zahradniho?

MiQing
17. 01. 2003
Dát tip
to já mám sousedku, která sama lakovala nehtíčky své dvouleté dcerce (jsou obě stejné) náš pejsek se té holčičky bojí a ona chytrá rozumbrada tvrdí, že ona se ho už bát nemusí, když se bojí on jí (on před ní totiž utíká) tak nevím, co v ní je, protože on se většinou bojí zlých lidí, ožralů, bezdomovců a Romů (a některých dětí...)

ulita
02. 01. 2003
Dát tip
tak pro mně to vyhráli kůževnatí a bezkůževnatí... náš školský systém někdy plodí perly:))))) (asi jako perloplodky....)

Quanti
31. 12. 2002
Dát tip
placatice :o) to mi pripomnelo me vzpominky na herbar... vzpomnela jsem si na nej (jako obvykle) den predem a narychlo naskubane kwety (jesteze Kosire byly pomerne v prirode; spoluzaci z centra to meli horsi) jsme lisovali pres noc v obsahu nasi (nastesti bohate) knihovny ;))) jahod zahradni... hmm, ten by mel mit 2 plody na stopce :-D jo a Monty, ja jsem (az na par ojedinelych zachvatu, kterymi projde asi kazda holka, ktera ma minimalne matku s rasenkou a rtenkou v koupelne) obdobim zmalovaneho plakatu neprosla :c))) prislo mi to prilis namahave, a jelikoz vsechny spoluzacky vazily o deset kilo min, i v podstate zbytecne ;))))

Jolie
30. 12. 2002
Dát tip
mohla, samozrejme, jen pani ucitelka namitala, ze se to v jejim vytisku Ottova slovniku spisovne cestiny nevyskytuje... Asi ji chybela stranka (koupila to pod cenou....). :-)))

Aki
30. 12. 2002
Dát tip
brácha zase nechápal, proč dostal kouli za to, že za největšího škůdce zelí označil zajíce... :o)

ofčátko
30. 12. 2002
Dát tip
Jolie, Aki :o)))))

skromna
29. 12. 2002
Dát tip
:-))) jojo dcery a šminkování...když bylo mé dceři asi 12 let, tak se zmalovala jako dorotka a pořád se prohlížela v zrcadle, a když už tam stála asi hodinu, tak jsem jí řekla, že si myslím, že na to má ještě času dost...odbourala mne slovy..a co v tom volném času budu asi dělat ?? snad si nemyslíš, že třebas uklízet ???

Yfča
29. 12. 2002
Dát tip
Jak je vidět, jsou naše dcerušky oupelně stejný... :o)

Astalavista
29. 12. 2002
Dát tip
Opět skvěle...:)))) *

Mathew
29. 12. 2002
Dát tip
jako vždy :) same as always :) * * * *

ofčátko
29. 12. 2002
Dát tip
:o))) chudinky dcéry ;o) a Jolie, proč by fenka nemohla mít feňátka? ;o)))

suva
28. 12. 2002
Dát tip
kdo by se babral s dvoudomostí a jahod -v ami.... ?c)

Wiki
28. 12. 2002
Dát tip
to náš potomek ve čtvrté třídě rozděloval živočichy v přírodopisu na kůževnaté a nekůževnaté a rostliny na životvorné a neživotvorné !!!

suva
28. 12. 2002
Dát tip
pokud si vzpomínám, žádné problémy - až na alchymistické tendence při chemii...:c)

Jolie
28. 12. 2002
Dát tip
moje sousedka v lavici se v první třídě během prvoüky vytasila s tvrzením že jelikož koza má kůzlátka a kočka koťátka, tak fenka musí mít feňátka... a tuhle jsem slyšela jednoho malýho kluka v tramvaji přesvědčovat maminku, že ve škole smí počítat na KARKULAČCE !!! :-))))

Cirilla
28. 12. 2002
Dát tip
já jsem onehdá zase zaslechla, jak si malá holčička zoufale stála na tom, že kráva má kravátka... :)

Joohankaa
28. 12. 2002
Dát tip
No ale co by pak měly za rodiče mávátka?

Cirilla
28. 12. 2002
Dát tip
A plivátka :))

Polly
28. 12. 2002
Dát tip
Ta lesni vůně je dobrá:))))

Mochomůra
28. 12. 2002
Dát tip
:o)*

Jeanne
28. 12. 2002
Dát tip
:)) *

Pavson
27. 12. 2002
Dát tip
V šesté třídě jsem málem propadl z předmětu práce na pozemku. Nevzešla mi pšenice. *

Yfča
27. 12. 2002
Dát tip
Stando, já proti neměla nic. Ovšem nevzdělaná zástupkyně sboru učitelského opět nepochopila genialitu mé dcery... :o( Například jahod zahradní má (jako samčí rostlina) zcela jistě daleko větší plody než jahoda zahradní.

Wopi
27. 12. 2002
Dát tip
hod boží, hod koulí... was sonst... ach ja, hod zahradní, nicht wahr?

Wopi
27. 12. 2002
Dát tip
hod koulí ne, štěňata a koule, to je vrh... hod oštěpem třeba

Josefk
27. 12. 2002
Dát tip
:-)))

ulita
27. 12. 2002
Dát tip
ňami... už se těším na další.. Monty: potomek dívčího pohlaví automaticky neznamená obsírání se s laky a šminkami... nezatracuj děvčicu jen proto, že se nám kolem všichni snaží namluvit, že musí NĚJAK vypadat...:)))

Cirilla
27. 12. 2002
Dát tip
:)) chí! Jsem taky chodila ve dvanácti zmalovaná jak August *

Barbar
27. 12. 2002
Dát tip
Brácha si v ruštině vytvořil krásné označení pro brýle - samosmatrilky, všem se to líbilo, až na učitelku.

Bobísek
22. 12. 2002
Dát tip
Tvoje dcera se stříká lesní vůní? :-)

sark
18. 12. 2002
Dát tip
*

čtenář
16. 12. 2002
Dát tip
:))

No právě... ty laky... a šminky... to byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem doufala, že budeme mít kluka. :o) *

_NoBody_
09. 12. 2002
Dát tip
:o)))

Aki
09. 12. 2002
Dát tip
:o)))))*

Šminka
28. 11. 2002
Dát tip
:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru