Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.........

23. 11. 2002
1
0
933
Autor
Rena

Zmítá mnou depka,takže mi všechno připadá na.....

Víte,třeba vůbec nejsem dobrá v psaní a možná že nedokážu lidi přimět aby mě chtěli pochopit,ale aspoň se o to snažím.Někteří neumí ani to. 


j_i_r_i_k
04. 03. 2003
Dát tip
Snad ani nic... Neumí? Ne, o tom to není, třeba nechtějí druhé zatěžovat takovýmito... eh... no, prostě tímhle, třeba hledají nějakou rozumnou formu sebevyjádření, než aby prostě jen tak máchli slovy, třeba... Ale co, vždyť je to jedno...

Pescan
25. 11. 2002
Dát tip
súhlas ;)

Cirilla
23. 11. 2002
Dát tip
jo, znám ty stavy, kdy člověk leží v bahně a je mu prachsprostě nanic. Taky znám stavy, kdy člověk prostě musí něco říct ať je to cokoli. A proto taky tenhle výkřik beru, ačkoli někdo pro něj nemusí najít opodstatnění. Tak snad jen, aby bylo líp :)

Wopi
23. 11. 2002
Dát tip
Zkus psát mezery za tečkami a čárkami, nejen, že to tak má být, ale je to pak i mnohem přehlednější.

m11
23. 11. 2002
Dát tip
proč se snažit o pochopení ostatních? stejně to nemá cenu. tip

Joohankaa
23. 11. 2002
Dát tip
Taky mi všechno často připadá na..., jak bylo řečeno v prologu. Ale pak zas člověk najde něco, co ho nakopne. Nová míza, invence, nápad. Naštěstí to tak funguje už od počátku věků.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru