Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohled

24. 11. 2002
7
0
1356

chybí

Já na konci světa, ty na začátku.

Stojíme vedle sebe, jen každý v jiném proudu...Propadla jsem sítem.

 

Někteří lidé říkají zajímavé věci jako třeba:

         Proč se tady svítí?

         Jdeš se koupat?

         Nezabíjej mě...

Miluju tě, a ty? Nadšení z erekce...

Mrzneš dotykem mého jazyka.

Zavolej mamince, že se dneska zpozdíš..

Tvůj jazyk v její hlavě. . .

 

Vášnivý ekolog mě zve na demolici světa..

Už to bude týden a na dně jen poslední lok.

Neříkej fráze, nekřič a hlavně nevěř tomu, 

                                                                že spolu zůstaneme až do rána...

A příště...?!

 

 

 

 

 

 

 


Zly
21. 06. 2003
Dát tip
**

Čajke
28. 11. 2002
Dát tip
*

Drownedgod
26. 11. 2002
Dát tip
...nadšení z erekce...proč ne.....to mívají často i spoluobčané staršího data narození pohlaví mužského...tak neotálej a vběhni do víru dění všeho ať z toho mišmaše urveš ten nejlepší kus světa, ten pro Tebe nejlepší.....ten pro Tebe.......pro Tebe....:-)*t*

turandot
25. 11. 2002
Dát tip
jéééé:-) I'm so tired I can sleep, sit and drink pennyroyal tea... konečně, týjo, sem na tebe jednou narazila, píšeš..no zatraceně dobře...a tohle je zoufalý, nabitý a ...stylovej comeback. T.

m11
25. 11. 2002
Dát tip
t

:-)Tak to mě štve,neboť ani zbytek večera za moc nestaál... Ale stává se mi čím dál častěji,že se na něco hodně těším a pak se to celý úplně...víš co...

WiruZ
24. 11. 2002
Dát tip
To se mi stavalo taky... pak jsem na to přišel... člověk se nesmí za a) těšit a člověk za b) nesmí nic plánovat... to jsou dva jasný dobroničielé jaký znám... neplánovaný akce jsou absolutně nej.... mluvim z vlastní zkušenosti a ne jako magneťák kterej opakuje čísi již dávno vyřčená slova....

Jasně,ale to mi připomínáš jednoho mýho nejdřív kamaráda,pak...( za cé nespat s přáteli..) a teď už ani kamaráda,kterej se taky nikdy na nic netěšil a mě to vždycky hrozně štvalo,protože to neumim...Jinak na plánování mám stejný názor...

WiruZ
24. 11. 2002
Dát tip
jo jo za ce je taky kvalitni poucka - vrele souhlasim... sex a laska nici pratelstvi... ale ja se treba tesim, ale potichu vnitrne, aby to nezaslechla ta mrcha - nahoda... ktera dokaze vsechno z*****t... jak proste mili Watsone:))))) Jo a jeste bych mel za de - nikdy nic neslibovat - je to o presdrzku... horzne zavazna vec neco slibit...

Fagus
24. 11. 2002
Dát tip
A život je tak stejný, tak stejný, tak stejný.... Je čas na změnu - vždyť zítra už tu nemusím být!!!

A přes pochmurný nádech svého vyjadřování se mi teď chce doplnit za ééé)nechat si aspoň kousek naděje...pro případ,že by se ještě hodila..Teď jsem se fakt lekla,musím vypnout televizi,nějakej horor,brrr-...

WiruZ
24. 11. 2002
Dát tip
Ale jo to je také důležité naděje a já bych dodal za za f - hledat - je jedno co, ale hledat a pokusít se najít... to pro co stojí žít a pak už jsou jen dvě cesty - buď najdeš a zemřeš spokojen(a) a nebo nenajdeš a zemřeš stejně, ale bez naplnění života:())))) Takže stejně se nakonec fšichni sejdem f ty jedny mistnosti s pairovými boty na nohou a jemně namodralým obličejem... Mám radu, když se nebudeš dívat na horory - nebudeš se lekat:))) správně si udělal že si TV vypla stejně akorát vymejvá mozek....

To je pravda,kouká na ní ale nesnesitelnej přítel mojí mámy,tudíž se bojím dál...:-) co je po ef....za g)a když už to fakt jinak nejde,tak se na to prostě vykašlat, protože proč se s tim zbytečně patlat...

WiruZ
24. 11. 2002
Dát tip
Hmmm... tak s tim ti nepomuzu... s timhle nemam zkusenosti... mama je sice taky rozvedena, ale pritele nema... copak ti dela? Je na te zlej? po ef - uz neni nic - mozna tak This is the end my beautiful friend....:)))))

If it is the end,tak ti přeju dobrou a příjemnou noc(víčka mi padají...)a doufam,že se zas (1.po)-(2.se)tkáme...

WiruZ
24. 11. 2002
Dát tip
To já taky doufám...:) přeju hezkou, klidnou nikym nerušenou brou noc a pa... (byla to velmi přínosná debata - děkuji:))))

WiruZ
24. 11. 2002
Dát tip
Zdenda: :) to víš...

WiruZ
24. 11. 2002
Dát tip
Underneath the bridge The tarp has sprung a leak And the animals I've trapped Have all become my pets And I'm living off of grass And the drippings from the ceiling But it's ok to eat fish 'Cause they haven't any feelings Something in the way Joj..... dobré.... *t*

Je ne sais pas, mais je crois...

WiruZ
24. 11. 2002
Dát tip
Jo a tak:))))) What že co? Jo já blbec zapoměl dát tipa.... hlava dubová....

Merci beucoup...nebo jsem se spletla a po francouzsku nie?

WiruZ
24. 11. 2002
Dát tip
Jooooo!!! ale bohužel neumím francouzsky..... cheht, ale jinak tamto je text something in the way od jedne nejmenovanje kapely, ale to si jistepoznala...

Poznala,poznala...a co třeba You know that it would be untrue you know that I would be a liar if I was to say to you girl we couldnť get much higher...?

WiruZ
24. 11. 2002
Dát tip
TAk teď si mě přímo dostala - fuckt nevim... jako něco mi to řiká, ale opravdu ne... (možná You know You´re right?) to je blbost... a co tohle: Yeah, c'mon When the music's over When the music's over, yeah When the music's over Turn out the lights Turn out the lights Turn out the lights, yeah When the music's over When the music's over When the music's over Turn out the lights Turn out the lights Turn out the lights For the music is your special friend Dance on fire as it intends Music is your only friend Until the end Until the end Until the end Cancel my subscription to the Resurrection Send my credentials to the House of Detention I got some friends inside The face in the mirror won't stop The girl in the window won't drop A feast of friends "Alive!" she cried Waitin' for me Outside! Before I sink Into the big sleep I want to hear I want to hear The scream of the butterfly Come back, baby Back into my arm We're gettin' tired of hangin' around Waitin' around with our heads to the ground I hear a very gentle sound Very near yet very far Very soft, yeah, very clear Come today, come today What have they done to the earth? What have they done to our fair sister? Ravaged and plundered and ripped her and bit her Stuck her with knives in the side of the dawn And tied her with fences and dragged her down I hear a very gentle sound With your ear down to the ground We want the world and we want it... We want the world and we want it... Now Now? Now! Persian night, babe See the light, babe Save us! Jesus! Save us! So when the music's over When the music's over, yeah When the music's over Turn out the lights Turn out the lights Turn out the lights Well the music is your special friend Dance on fire as it intends Music is your only friend Until the end Until the end Until the end! :)))))

A nebo tak, noooo... So is this the end, my new friend?

WiruZ
24. 11. 2002
Dát tip
Miluju Morrisona - skvelej típek... četla jsi Nikdo to tu nepřežije? A fčera byl ve velky noční hudbě Break on through... skvělej klip....

Četla...včera jsem měla jit na revival,leč koncert se nekonal...a to je mi docela líto...Ale říkam si-stejně by to nebylo ono....a pořád je mi to líto...

WiruZ
24. 11. 2002
Dát tip
:)))) to chápu, že je ti to líto, i když by to stejně nebylo ono, protože proč... protože Jim Morrison byl jenom jeden, ale přesto by mi to taky byli líto... jelikož že aspoň něco, když už nic... A to si teda urcite ani nevidela ten klip... joooo!!!! jak se tam svijel na podlaze... nebo uz jenom ztezi drzel mikrofonu... jak byl ozralej a nejen to... nadhera......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru