Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nový klubík

27. 11. 2002
0
0
2671
Autor
Seregil

Vím, že poslední dobou je překlubizováno, přesto bych rád, ...

... kdybyste věnovali pozornost i tomuto.

 

O co se jedná, je to klub pro všechny aktivní i neaktivní hráče a příznivce hry královské - šachu.

 

Jsem si vědom svého zviditelňování na tomto serveru, proto se do mě pusťte a nešetřte mě...

 

Případné návrhy viz diskuze ke Klubu přátel šachu

 

Hezký den přeje

 

Seregil


Aki
28. 11. 2002
Dát tip
šachy si zahraju rád... král e2-m16... :o)

Seregil
28. 11. 2002
Dát tip
Tak papouchu: odpovídám d7-d5 Aki: vtipálku :-) Stando: Tenhle tah nejni moc dobrej... a díky za příspěvek

Aki
28. 11. 2002
Dát tip
Standa Vašina: mrtvej muž? král s M16 v ruce proti nějakýmu řadovýmu pěšákovi? nenech se vysmát... :o)))

Seregil
28. 11. 2002
Dát tip
Tak jindy Stando... :-))

Radost
27. 11. 2002
Dát tip
ty si teda transparentní

Seregil
27. 11. 2002
Dát tip
Radosti: Jsem já vim, ale je to (nebo já to považuji) za Písmácký druh reklamy. :-)

Radost
27. 11. 2002
Dát tip
:-) ano... A já na to reaguju...

Seregil
27. 11. 2002
Dát tip
Hm. :-) Co víc ti napsat, než.. *o)

Radost
27. 11. 2002
Dát tip
jasně, na to se špatně reaguje, já na to :-)# (fousatej smajl)

FABIÁN
27. 11. 2002
Dát tip
já s mámou šachy velmi rád :-)))

Seregil
27. 11. 2002
Dát tip
FABIÁNE jsi vítán v klubu... dá se hrát i korespondenčně, nebál bych se toho...

Katerina
27. 11. 2002
Dát tip
Ja sachy prohravam a pak mam komplexy... takze tohle asi nebude nic pro mne... da se korespondencne hrat i 'Clovece nezlob se'?

Seregil
27. 11. 2002
Dát tip
Kacko: myslim, ze da, na netu existuji generatory hodu kostek, ale nevim jak s figurkami, leda by kazdy mel u pocitace hraci desku s figurkami... v tom se spis obrat na hurvinka, ten takhle hraje on-line Draci Doupe...

Wopi
27. 11. 2002
Dát tip
já šachy moc rád - ale co s tim na Písmáku?

Seregil
27. 11. 2002
Dát tip
Wopi: Svým způsobem je to také umění, proto. Také proto, že jsem tu četl dílka, kde se šach objevil... mrkni na klub a uvidíš mnohem víc... Ještě nějaké pochybnosti? Mimoto se dá hrát korespondenčně přes zprávičky.. Já bych se toho nebál.... :-)

Wopi
27. 11. 2002
Dát tip
Mimochodem - jestli jsi někdy četl od S.Becketta knihu Murphy, je tam šachová partie. A to taková, že jsme se s kamarádem skoro udusili, když jsme si ji přehrávali. Doporučuju všem šachistům se smyslem pro humor. :))

Seregil
27. 11. 2002
Dát tip
Díky za tip Wopi, já jsem zase četl partii, kterou ve snu přehrál jeden šachista. Od začátku do konce a skončila ve střední hře remízou - patem. Asi 35 tahů. Když jsem ji přehrával, taky jsem se smál. Jak na to prostě může člověk přijít?... :-)

papouch
27. 11. 2002
Dát tip
mám bílý a začínám: d2-d4

Siriik
27. 11. 2002
Dát tip
Šachy já rád, i když je moc neumim. Papouch: d7-d5

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru