Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smím?

10. 04. 2000
2
0
2421
Autor
Bambulka

Snad ani žádný není ...

Ztracena uprostřed ničeho ... Je tam vidět vše Oč svět bojuje. To krásno kolem mě, ač napůl zničeno Nechce další pře Tak o čem to je? * V nicotě tam uprostřed Mám krásu všechnu - Mocnou přírodu, život, Lásku ... Vše jak malý květ Který v nádhernou květinu Právě se chystá rozpučet. * A já jak nesmělý motýlek Přiletím a zeptám se: "Smím si přivonět?"
hezké... :-)

Prokletí
23. 10. 2000
Dát tip
*Smím?: Díky za ni, teď když se podívám z okna uvidím jen zpola nahé stromy, listí, které ztrácí ty nádherné barvy a hnije, havrany procházející se po holé zemi .. je mi smutno ... a ze smutku do jara nevyjdu ... aspoň čmuchnout, uchovám si trochu té vůně v dušičce ... líbí se mi velmi Tvé závěrečné sloky, mívají takový filosofický náboj ... PRÁSK!!!.... hahahahaha Šílko: já ale trhám kytičky vždycky když chtěj liid sekat trávu ... sice umřou, ale nejsou tak krutě zabitý ... DH: mě se stáhla tahle stránka bez háčků a čárek, tudíž jsem si tu 5 minut lámal hlavu- co tu má co dělat zenový buddhismus?? ?o) (El)Cide: ale jsou myslím celmi dobře dohromady ... jako tři okvětní plátky ... 8c) m.

Cid
20. 07. 2000
Dát tip
Má to skutečně tři poněkud nezávislé části. Je to hezky hladivé Bambulko.

Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
jůůůůůůůůůůůů ty určitě

Dany
12. 04. 2000
Dát tip
Vychutnal sem si to ...

Sly
12. 04. 2000
Dát tip
Zlatník, keříky uvnitř, vnímají v nás a skrze... voníííííííííííí... a TIP... ...za jemnost kvítečku uvnitř ponořeném, v... aaaaaaach...

Bambulka
12. 04. 2000
Dát tip
Šílenko - dík, vždyť Ty víš, jak to je... AZALIN - ty přece můžeš vždycky! :-)) saggit - jaro v srdci po celý rok (+ ... viz zprávička) DH - jooo, květinky a čmeláčci ... na světě to jen kvete!:-)) Jákob - dík, :o)) Merle - vždyť mě znáš, zbytečně bambulatá:-)) clovrdik - pocity slovy nikdy přesně nevyjádřím, to zkrátka nejde! Dany - a já zapomněla popřát dobrou chuť! :o)), dík Sly - tahle vznikla ještě před Zlatníkem, ale vůně se rozlévala do okolí již dlouho :-))) Jen dej pozor, aby se z jemného kvítečku nevyklubala zlá masožravka!:-))

Rivka
12. 04. 2000
Dát tip
:-)

Merle
11. 04. 2000
Dát tip
Zbytečně dobrý s tipíkem... opravdu povedený

clovrdik
11. 04. 2000
Dát tip
dobrý vyjádření pocitu

Šílená
10. 04. 2000
Dát tip
nádherně něžný Bambuliku! Přivonět, posadit pohladit pohledem ale netrhat... to krásno kolem mě ač napůl zničeno nechce další pře...!!!! Moc ráda jsem si to přečetla!

AZALIN
10. 04. 2000
Dát tip
Já si taky přivonííííím, jestli můůůůůžu....... :-))))))))

saggit
10. 04. 2000
Dát tip
Smíš si přivonět. I já cítím jaro jako Ty.

DH
10. 04. 2000
Dát tip
Láska rozkvétající v srdcích dává nejsladší vůni ze všech květů. Tím více pak v srdcích žen.

Jákob
10. 04. 2000
Dát tip
Smíš a je to moc hezké :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru