Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První VÝKŘIK

27. 11. 2002
6
0
1861
Autor
Semeno

Je to něco mezi úvahou a blbostí, je to naprosto zmatený, neuspořádaný, formálně se za to stydim, nekritizujte prosím hluboko. Já jen hledám odpovědi...

Proč musí být lidé odsuzováni?

Nemám právo odsuzovat

slabší a hloupější

ale co

zlejší?

 

Co když jsem zlejší já?

Já taky zbytečně odsuzuju,

smím se tedy obhajovat?

Na co je mi mé štěstí,

rozsévám.li zlo?

Je štěstí,

když si o mě jiní povídají?

Je štěstí v tom pocitu,

nebo ve světě

a v tom co mi dovolí?

 

Mám mít strach,

a ze strachu z něj

zabít své lásky?

 

Smím vůbec někoho odsoudit, a připadat si lepší, než někdo? Mám chtít být spoutána zákony, či mít volnost a brzo umřít? Mám nemít strach? Proč se bát bolesti a smrti?

Protože mám absolutně nefilosofický pud sebezáchovy.


Semeno
03. 09. 2003
Dát tip
No problem. A jak rádo ! mm, ale štveš mě, takhle veřejně,...to nesmí nikdo vědět, že právě začíní adventure! juchú

ch_34
01. 09. 2003
Dát tip
volnost a mřít.. já bych se někam nenápadně ztratil... co ty na to?

Semeno
03. 12. 2002
Dát tip
Jo, vlivák, ale humusáckej,... ):o( Já všechny poslechnu, .. ne všechny, ale když na mě někdo tlačí, tak většinou podlehnu,.... ach jo.... No co, ale tobě podléhám rádo!!! :o)))

m11
02. 12. 2002
Dát tip
t

Wemi
02. 12. 2002
Dát tip
hehe.... já jsem prostě vlivák vlivný.... chmmmm

Wemi
30. 11. 2002
Dát tip
nooo, myslím, že na všechny ty otázky mám jednu jedinou přiblblou odpověď.... no NEVIM.... ale nemyslim si, že by existoval někdo na světě, kdo by věděl... hmmm.... odsoudit je moc (sakra až moc lehký), ale člověk si musí dát bacha. než to udělá, protože.... dyť víš... nějakou dobu sem si řikala. že ti to nějak trvá.... už si na to konečně přišla... zo mi tuřín řikal ať vám do toho nekecám.... jahůůů a já jí neposlechla... a dopadlo to dobře.... já jsem moooc šťastná, chápeš???

Semeno
30. 11. 2002
Dát tip
Nech toho, nebo se rozbrečim, ...

Wemi
30. 11. 2002
Dát tip
sakra semeno... poď už a nedělej scény, prostě zmáčkni to blbý tlačítko... než zašnu bejt sprostááá

Semeno
30. 11. 2002
Dát tip
Bestie, proč na tebe vždycky dám, a nechám se takhle zneužívat?Blééé!!!!!!! m :o))))

Semeno
29. 11. 2002
Dát tip
Díky vám všem, koukám, že mi nikdo ale neporadil... Stejně dík,... Inian: Kunhí!

Inian
29. 11. 2002
Dát tip
Vyber si cestu , nemůžeš přešlapovat věčně na rozcestí a bejt jako chameleon , i když to spíš vypadá že ty i já sme si cestu už vybraly - podléhá pochybnostem. Tak , chtěla sem tady zveřejnit můj názor na odsuzování , ale nějak to nedokážu smysluplně formulovat , budu ti to muset říct z vočí do vočí(hehéééééééé-prostě růčo:-))

turandot
28. 11. 2002
Dát tip
filozofe....dostalas mě....v hlavě máš asi brouka...tak NEZOUFEJ...:-)drahé Semíínko...alébrž...nandej mi do hlavy svý brouky:-)

Inian
28. 11. 2002
Dát tip
:-)semínko.

Seregil
27. 11. 2002
Dát tip
Mělos to dát jako auditko, tolik otázek... ale dobrých otázek, které trápí lidi všeho věku, mladší víc, starší míň... :-)

Quinn
27. 11. 2002
Dát tip
jednoduchý...lehce v hlavě pořešit....zbytečně moc nehřešit...a pak už nic neřešit :o)

Šalvěj
27. 11. 2002
Dát tip
Nevím, jestli lehce v hlavě pořešit.... Dobré otázky... Ptej se dál... Občas pomůžou i jen ty následující otázky.... A.... Až poznáš odpověď, dej vědět........

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru