Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O lidech nemastných, neslaných...

11. 04. 2000
3
0
1516
Autor
Stepca

Myslíte si, že dá víc práce být nějaký, nebo nijaký...?

Hádanka Ani včela, ani vosa jenom hmyz z kočky drápy, myší ocas ... Ani pád, ba ani let jenom vis z černé, bílé jenom šeď ... Ani anděl, ani ďábel hlavní rys trochu Kain a trochu Ábel kompromis.
Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
chápu, chápu … šeď a kompromisy, takové lidi taky nemám ráda (až na Merlíka, ten se tak jen tváří)

Semis
18. 04. 2000
Dát tip
Líbí se mi tyto hry se slovy ...z černé, bílé jenom šeď... to je přesně ono.

nicka
17. 04. 2000
Dát tip
máš recht.

Šílená
17. 04. 2000
Dát tip
stepko dneska od tebe čtu druhé dílko a myslím že si s chutí přečtu i další! Líbíš

Tynic
14. 04. 2000
Dát tip
Jde vidět že přemýšlíš...Já sám bych chtěl být jedním, nebo druhým...jsem ale jen prachsprostým kompromisem...prostě šedý, průměrný..je mi z toho zle ! Nadruhou stranu : ani černý ani bílý...není tohle život ? TIP za filozofické hledisko !

saggit
12. 04. 2000
Dát tip
Každý jsme nějaký, dokonce i ten nijaký. Dobrej námět k zamyšlení, co kdo je a co kdo není.

JenJá
12. 04. 2000
Dát tip
semtam mi takovýhle přijde život

Hackman
12. 04. 2000
Dát tip
verše s verši mezi řádky, zajímavý začátek!

Orig
11. 04. 2000
Dát tip
Ve vínku zadání je takové: ani ano ani ne. Tož, co s tím udělám? Ano!! Ne!! :-))

clovrdik
11. 04. 2000
Dát tip
napsal si to dobře. bez zbytečnejch slov, je to takový kompaktní a všeříkající

Merle
11. 04. 2000
Dát tip
jo, velice dobře vystihnutý... tip od šedýho Merlíka

Bambulka
11. 04. 2000
Dát tip
Ani plus a ani minus; ani svetlo a ani tma; ani noc a ani den - to je náš svet polarit, na nem se ucime. Trefil jsi to presne!

Laďa
11. 04. 2000
Dát tip
Dá víc práce být nijaký. Vlastně to ani nejde.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru