Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sebe a sama

29. 11. 2002
2
0
812
Autor
Blaznivkaaa

Živote, kde jen jsem Tě ztratila...?

Žaludek trpí hladem,
ale z pouhého pohledu,
na chutné jídlo,
se mi dělá špatně,
bolí mě hlava,
a moje duše pláče,
snad se zaprodala,
a teď neví, jak zpět,
snad slzy,
znamenají jen smutek,
který mi neprořízne,
obě zápěstí,
jako vždy,
když se hroutím,
do hlubin sebe,
a sama...:´(
PrizraK
13. 12. 2002
Dát tip
Jak čtu to jedno dílo za druhým ( tvoje ) stále více a více upadám do stavů beznaděje, smutku a nelásky. Což takhle najít si někoho s kým ti bude dobře ... myslím, že lidí je jako ( sraček ) a mezi nimi se vždycky ... podotýkám VŽDYCKY ... najde jeden jediný, který ti vyloudí úsměv na rtech. Zkus trochu hledat ... je to jen o tom, že musíš vstát a zajít někam jinam nežli normálně chodíš ... :-) Pak až jednou to nebudeš naprosto čekat ... spadne ti do klína poklad ... a budeš vraždit za to aby tam zůstal ... :-)

Čolito
04. 12. 2002
Dát tip
tyhle pocity mi jsou blízký. Nezavírej se do sebe, nepomáhá to. Život nám někdy utíká před očima a i když se nám vždy nedaří držet s ním krok neznamená to, že ho ztrácíš. To se nám to jen tak občas zdá. Držím pěsti.

Barbar
02. 12. 2002
Dát tip
Zatím se Ti život úplně neztratil, to jenom přes mlhu,co je před Tebou tu dlouhou cestu nevidíš. Natáhni ruce, chyť se! Nech se vést. Jsme kolem Tebe! Nedáme Tě. ............Tvoji.

kminnek
29. 11. 2002
Dát tip
stále chceš padat někam do hlubin,proč se raděj nechceš tulit někomu v náručí???? * tip i když smutné

Bacil
29. 11. 2002
Dát tip
JáTi nevím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru