Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

27. listopadu 2002 - středa

Výběr: Stanislav_Vašina
04. 12. 2002
10
0
2318
Autor
horák

27. listopadu 2002 - středa

 

Stal se ze mě honič zážitků. Zatouživ psát nenudné zápisy každý den, mám doslova oči na stopkách. Někde se něco šustne a já přemýšlím, jestli to neoopublikuji. Zda to není to pravé, co by náhodného čtenáře zdvihlo z rozvrzané židle. Už opět nosím v batohu umolousaný notýsek s nápisem NÁPADNÍK.

 

Nepřekvapí, že jsem si nejprve prostudoval zapomenuté nápady. Ty, které nenašly uplatnění v žádném dílu mé nekončící série o Horákovi ani ve fejetonech původně určených i-novinám.

 

Záměna fotografie - v Deníku se objevila Mirkova fotografie v černé kronice, přestože původně patřila k reportáži o recitační soutěži.

 

Zrcátko - vzpomínka na fyziku, kde jsme Byrnerce koukali pod sukni, abychom se ubezpečili, že je pořád tak hnusně chlupatá.

 

Návštěva babičky - věšeli jsme obrazy a pokrývali gauč přehozem - od Vánoc jsme měli tyto doplňky schované v posteli.

 

Prci, prci, prcičky - rozhovor Heleny s dcerou: „Na co jdete?" „Na nějaký americký film." „Jak se jmenuje?" „Nevím. Nějak Amerikan paj." To nejsou Prci, prci, prcičky?" „Neeee, určitě neee!"

 

Geologická exkurze - průvodce si liboval, že je lom prázdný, ale jen do té doby, než vyběhl zpoza boudy dělník s hláškou, že za pět minut je odpal.

 

Naturismus - chápu, že někdo se nahatý opaluje, ale smysl natustického běhu jsem fakt nepochopil.

 

Zubařka - hned se mi k ní chodí lépe, když jsem v erotickém časopise objevil její sestřičku.

 

Tak trochu mi ten dnešní deník připomněl Celý život Jana Zábrany. Krásné útržky duchovně krásného člověka. Neodolal jsem, abych se po čtyřech letech nepodíval do svého zeleného deníku č. 35. Snad jen jeden citát prapůvodem z deníku Zábranova:

 

Hovno v kůži vázané

i tak hovnem zůstane.

 


racek
06. 12. 2002
Dát tip
Přechodníky-můj problém.

m11
05. 12. 2002
Dát tip
hovnov kůži vázané sice hovnem zůstane........... ale bude to hovno Vyšší................ t

Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co ce to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

horák
05. 12. 2002
Dát tip
Tak s tím ti nepomůžu, už dlouho s tím nemám problém, ale před rokem se mi něco podobného objevovalo také.

Mozart
04. 12. 2002
Dát tip
*** přišel jsem tomu na chuť...

Seregil
04. 12. 2002
Dát tip
Ten závěr mě dostal, jestli tyhle postřehy máš v kůži, pak tedy, mhm, ehm tedy no... asi víš, co jsem chtěl říct tip

ikarka
04. 12. 2002
Dát tip
"honič zážitků" mě rozesmál :-), hezky píšeš*

Astalavista
04. 12. 2002
Dát tip
To mi připomnělo: "Letím s hovnem proti plátnu, do plátna to hovno zatnu...":))) ... ano, modří už vědí! :)))*

nin
04. 12. 2002
Dát tip
souhlas se standou *

aRmida
02. 12. 2002
Dát tip
klub:-)

Yfča
30. 11. 2002
Dát tip
:o)

Sama
29. 11. 2002
Dát tip
Roztomilé!!!

Josefk
29. 11. 2002
Dát tip
deník č.35 a před tolika lety? fúúúúúúú! my jsme zrcátko v ruštině :-)

uranium
29. 11. 2002
Dát tip
No jo no, zajímavý, ae podle mě křečovitý, nezlobíš se ne??? Náadů dobrých spousta, ale škoda plýtvat sem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru