Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konečně sami (lehce erotické drama)

Výběr: Stanislav_Vašina, Wopi, hermit, Albireo, Monty_Python
02. 12. 2002
128
4
10754
Autor
Yfča

"Konečně sami!" zvolal Josef radostně, sotva zaklaply vchodové dveře, za nimiž zmizela matka jeho ženy. (Právě si odvedla na celé dva dny malého Pepíčka.) Za pár vteřin bylo slyšet, jak zdviž loudavě klesá do přízemí.

"Hm," zabručela Marie v kuchyni a otřela poslední umytý talíř. "Půjdeš dnes večer na pivo?"
"Zůstanu s tebou doma, miláčku," prohlásil přitloustlý třicátník a láskyplně objal milovanou choť kolem ramen. (Na dnešní večer se těšil celý týden.)
"Pepíku, neblbni," zaprotestovala, "musím udělat večeři". Poté se vymanila z jeho sevření a pověsila utěrku na věšák. ("Měla bych taky hodit prádlo do pračky.")
"Večeře počká," odvětil Josef a znovu se snažil přitulit, zatímco Marie otevřela lednici a přemýšlela, zda má osmažit karbanátky, které cestou z práce koupila v polotovarech.
"Ohřeju párky," rozhodla se.
"Až potom," řekl Josef netrpělivě a snažil se pravačkou uchopit manželčino ňadro. (I po šesti letech manželství ho stále vzrušovala.)
Marie zabouchla dvířka lednice. "Po čem? Vono je něco v televizi?" zeptala se a rázně odstrčila dotírající ruku.
Povzdechl si. "Maruško, jsme sami! SAMI! Slyšíš to krásný slovo? Uděláme si hezkej večer," zašveholil a přejel jí dlaní po zadečku. 
"Zejtra je taky den. A přestaň mě ošahávat," napomenula manžela podruhé. ("Kdyby radši opravil ten kapající kohoutek!")
Vzal ji za ruku. "Pojď si na chvíli lehnout," zaprosil. "Já pak uvařím něco dobrýho."
Okamžik váhala. Potom zamířila do ložnice. Josef zapnul rádio a přeladil na oblíbenou stanici.
"Slyšíš, Maruško? To je ta naše! Ach, ta láááska nebeskááá," zanotoval.
Rychle se zbavil svršků a vklouzl pod peřinu. Pomalu udělala totéž. Okamžitě ucítila jeho neodbytnou ruku na nahém těle. Napadlo ji, že by mohla zítra zavolat Boženě. Už víc jak měsíc se neviděly. Zavřela oči a mlčky vnímala prsty, které ji prozkoumávaly.
"Ty jsi tak nádherná," zamumlal Josef a dlouze ji políbil. ("Proč teda čumí po tý slepici z prvního patra?")
"Miluješ mě?"
"Jo. Miluju," odpověděla a otevřela oči. ("Ten strop by potřeboval přetapetovat!").
"Nikdy jsem nikoho nemiloval jako tebe!"
"Já vim," zašeptala a pohladila ho po vlasech. (Ještě dva roky a bude mít pleš.")
"Už můžu, miláčku?"
Mlčky přikývla. Josef odhodil peřinu a zaujal misionářskou polohu. Okny k nim vtrhnul kašlavý zvuk těžce startující škodovky. ("To budou asi Hurychovi. Určitě jedou na chatu do Louňovic. Ach jo! Hurychová se uměla vdát. My věčně dřepíme doma, protože nemáme ani to pitomý auto. A jezdit na chatu k našim ho nebaví.")
"Sladké mámení, chvíle závratí," ozvalo se z rádia. Usmála se. ("Jde mu to docela do rytmu.")
"Ááá," vydechl Josef a těžce dopadl na manželku. ("Jestli takhle zůstane, tak mě udusí!")
Vondráčková dozpívala. "Oči má sněhem zaváté, v duši má chladný stín," začal Gott a Josef několikrát prudce pohnul pánví. ("Co blbne? Nemá toho dost?")
"Rampouchem srdce proklaté, studený hlas, na dlani mráz, ledový klín," pokračoval božský Kája. I Josef pokračoval. A začal se potit. ("No jasně! Zase chce, abych z toho měla něco i já.")
"Ááá," pronesla Marie tak přesvědčivě, že by si za svůj výkon zasloužila Oskara. Josef ji políbil na tvář a vstal.
"Zůstaň ležet, Maruško. Až se opláchnu, tak ukuchtím večeři a přinesu ti ji. Jako tenkrát, na naší svatební cestě. Vzpomínáš si?"
Marie se překulila na bok. "Hm. Pamatuju si to." ("Tehdy jsem po milování chtěla, abychom se najedli v kolibě. A tys mi přinesl do postele sušenky.")
Josef vešel do koupelny a pustil sprchu. Díval se, jak mu proud horké vody necudně ohmatává zvadlé přirození a šťastně se usmíval.

4 názory

Prosecký
03. 10. 2010
Dát tip
T*

Velmi povedené. Pobavilo.

Jinys
26. 12. 2006
Dát tip
Třicátník ?

sk8ergirl
28. 01. 2006
Dát tip
když se něčeho takovýho nedožiju, budu ráda :o)

Aki
14. 01. 2006
Dát tip
že bych tady ještě nebyl? to je divný.... :o)*

Yfča
21. 12. 2005
Dát tip
poslednísklenička: Dobře děláš. Osvěta je nutná! ;o))

avi jednomu ženatému ať ví, jak dopadne:)))*

celer
26. 05. 2005
Dát tip
Velmi přesvědčivé-jako živé..ale stejně je to ZLO:)

Jeniss
09. 04. 2005
Dát tip
*

Wattik
01. 03. 2005
Dát tip
Až donedávna jsem si to myslel...

Yfča
01. 03. 2005
Dát tip
Tož, upřímnou soustrast... ;o)

Wattik
28. 02. 2005
Dát tip
Manželka a švagrová se u toho smáli jako blázni, já a bracha jsme to dočetli v mrazivém tichu a plni vzpomínek (po dočtení nepříjemných). Protože jsem to holkám slíbil, posílám ti TIP. Bohužel můžu jenom jeden, ale platí za dva (nebo spíš za dvě).

Yfča
28. 02. 2005
Dát tip
Díky. :o) Pozdravuj ženu i švagrovou, doufám, že u vás doma to vypadá jinak... ;o)

Carodej
22. 02. 2005
Dát tip
Ježkovy zraky, ty to umíš "zvošklivit":)

Jolie
03. 11. 2004
Dát tip
Yfco, kazde dasli dilo mne znovu a znovu privadi v uzas. Mas skvely postreh a smysl pro cerny humor v kazde situaci. jen tak dal... pro sve i nase poteseni :-)

sicco
03. 11. 2004
Dát tip
tak po téhle povídce se asi neožením

Kryton
08. 08. 2004
Dát tip
maia: nemenne zakonitosti su od toho, aby boli zmenene. vzdy existuje cesta, staci ju len najst ;o) avi :o)

maia
08. 08. 2004
Dát tip
:-) Dobre, tak: " Vela stastia!" Ako sa hovori v rozpravkach, ked sa niekto vyberie hladat svoj osud. :-)

Kryton
08. 08. 2004
Dát tip
maia, robis si zo mna srandu? :o)))

maia
08. 08. 2004
Dát tip
Som rada, ze moje slova tak optimisticky beries. :-)

Kryton
08. 08. 2004
Dát tip
maia: :oP :o)))

maia
08. 08. 2004
Dát tip
Mas pekny usmev. :-)

maia
07. 08. 2004
Dát tip
Verit nemusis. :-) Nemenne zakonitosti nepustia. ;o)

Kryton
01. 08. 2004
Dát tip
tyo... skvela... :o) ale odmitam verit tomu, ze taky takhle dopadnu :o)

Dixie
29. 07. 2004
Dát tip
Určitě to tak ve spoustě manželství chodí a je to dost hrozný. Pak už je to jen soužití kvůli dětem nebo z pohodlnosti. Ale pořád lepší upřímnost než nějaká imitace orgasmu. Myslím. Opravdu to není moc originální, ale to jen proto, že na toto téma už toho bylo moc napsáno i nafilmováno... Takže člověk má pocit, že už to zná. Z tohoto důvodu mě překvapuje zděšení, které čtu v některých kritikách. Myslím, že takhle skončí dost vysoký procento manželství, kde je rozpor mezi nabídkou a poptávkou. Vzhledem k tomu, že dnes už není manželství tak posvátná instituce, hodně jich skončí rozvodem právě z těchhle důvodů. Fuj, to jsem se rozepsal. Ale dobrý to je. Má to formu i švih. Nemám, co bych vytknul - a to je co říct. Dávám 109. TiP* !

navážeč
29. 07. 2004
Dát tip
Dixie: Rozpor mezi nabídkou a poptávkou :))) Má dáti x Dala?

navážeč
28. 07. 2004
Dát tip
tak tady se sešli všichni. rád se přidám a zařadím tenhle plytký socerealismus do výběru. páč je to fakt zvládnutý... a kadžýho chlapa to tne. i když chytrej chlap stejně ví, že mu lžou, páč ho maj vlastně rády. a chtěj aby udělal večeři. už můžu?

maia
28. 07. 2004
Dát tip
Velmi dobre napisane, dik za avi. :-) *

Papaya
21. 06. 2004
Dát tip
Smutny ... zaslouzila by si vyhladovet !!!!

Tragicus
23. 05. 2004
Dát tip
libilo... zeny, zeny, zeny...

Fingon
17. 05. 2004
Dát tip
No teda... dobře napsaný, ale děsivý příběh... který se ovšem asi běžně děje... Jak to bylo včera v Testu národa? Předstíraný orgasmus je urážkou obou...

Yfča
10. 05. 2004
Dát tip
Pro anonyma: Sprosté? Kdepak? Není tam ani jedno neslušné slovo... ;o)

romi
20. 04. 2004
Dát tip
hihi......zatejká nám do ložnice a ty mapy už mám tak zmapovaný, že asi koupím novej lustr, abych se měla na co koukat. Napsaný je to fakt dobře....tip.

Nový1
16. 04. 2004
Dát tip
*

Kohy
30. 03. 2004
Dát tip
Takhle nechci dopadnout... utikam s tipem ;o) *

Lutcinka
18. 03. 2004
Dát tip
Sakra, proč maj bejt ženský odsouzený k tomu neužít si TO? Takhle to nemůže pokračovat......Tip

aaa_aaa
24. 02. 2004
Dát tip
tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip

Dero
01. 02. 2004
Dát tip
A tady máš naprosto zasloužený stý ... ****

VildaV
27. 01. 2004
Dát tip
Tak tohle je fakt nářez! Super! tip

Pisces
21. 01. 2004
Dát tip
Super, příklad ze života :-) ******Téčko PS

Flying
16. 01. 2004
Dát tip
do prdele co když tak dopadnu

Fuj...manželství. Asi tak ale dopdne většina z nás co? :-\

Matylda
28. 12. 2003
Dát tip
Je to vtipné, lehké, ze života. Brrrrr, ještě, že toto osobně nepěstuji. Česká klasika.

Azmidiske
22. 11. 2003
Dát tip
Je to prostě popis skutečnosti. Někdo takhle opravdu žije a to je smutné.

Hanca
07. 11. 2003
Dát tip
Pěkně napsané, jistě pravdivé, ale takhle žit, to je fakt na nic.

Kytiii
01. 11. 2003
Dát tip
bohužel až příliš pravdivé... horší je, že to takhle někdy vypadá už před manželstvím...

xventura
13. 10. 2003
Dát tip
TO JE FAKT HUSTÝ,JSEM NAPROSTO UNEŠENÁ TIM JAK TO DOKONALE PASUJE DO ŽIVOTA.....WOW!!!!

Andulka
11. 10. 2003
Dát tip
SKVELE!!!

Yfča
26. 09. 2003
Dát tip
Děkuji. :o))

Morney
16. 09. 2003
Dát tip
Moc dobře napsaný, jen doufám, že mě tohle za pár let manželství nečeká, zatím máme za sebou první rok a zatím - běžím to zaklepat - je to v pohodě :) T*

sračka chlap jinak *:o))

FLO
20. 08. 2003
Dát tip
Jéžiš, to je fakt horor. Sice nejsem naivní, ale takhle si nechat zkazit iluze...no....napsaný je to pěkně.*

trigate
04. 08. 2003
Dát tip
Chudá nuda v chudém manželství. Konečně něco normálního, bez aforismů a symbolů. Pěkná povídka ze života. Jen doufám, že ne z mého. Tip. P.S. Nevěděl jsem, že se stropy také tapetují. Mám za to, že se tapetují pouze stěny a strop se bý...bílý..bílí??? uff, to je ale blbý slovo.

Rimmer
19. 07. 2003
Dát tip
Něčeho takovýho by se člověk neměl nikdy dožít... YXfčo, co mi to děláš? Já jsem plný iluzí... :( *tip

Yfča
24. 06. 2003
Dát tip
:o)

Elyanne
13. 06. 2003
Dát tip
Ou...

Jeanne_6
07. 06. 2003
Dát tip
Skvělý.tip

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
Tak takhle to chodí s těma myšlenkama? No, to docela klika, že je chlapi neuměj číst...

pondělí
23. 05. 2003
Dát tip
A takhle to u vás chodí, to je mi líto :-(

Katčenka
15. 05. 2003
Dát tip
Naprosto skvele pises!!!

JEŽIŠIKRISTE!!!!! To je TAK strašně smutný!!!!! Je mi těch chlapů moc líto. Pak choděj po netu a hledaj...Už jim nebudu nadávat, že jsou ženatý a zahybaj!!!!!*

A náhodou je dobrej! Vydržel přes tři písničky! :-)))))

StvN
30. 04. 2003
Dát tip
- Po čem ženy touží s Mel Gibsonem, akorát po česku - je to smutná realita, všedně popsaná a v podstatě docela nudná

Wopi
30. 04. 2003
Dát tip
No, nevim, když má něco 80 tipů, byl bych opatrnej s !nudně popsaná" :))

StvN
30. 04. 2003
Dát tip
- wopi? nudně popsaná, kdes to četl?

Bobísek
30. 04. 2003
Dát tip
StvN: Ta povídka má i několikanásobnej výběr. Myslím si, že zaslouženě.

Yfča
30. 04. 2003
Dát tip
Každému se líbit nemusí... :o))

StvN
30. 04. 2003
Dát tip
- povídka Dělej byla vážně dobrá - nejsem vždy proti všemu, ale taky nejsem vždy za vším

Wopi
30. 04. 2003
Dát tip
Dělej byla humorná nadsázka. Tohle je realismus jako dělo.

Yfča
30. 04. 2003
Dát tip
Wopi, přesně tak. Každá z těch povídek je kapku z "jiného soudku"... :o)) Také bych je nesrovnávala...

Olina
28. 04. 2003
Dát tip
no to jsem si teda nedokázala představit, jaká je to síla:)))))) jestli mě tohle někdy čeká .... dosměvava, dobolava ... strefuješ se moc! *******************

Nicollette
11. 04. 2003
Dát tip
noo,ty tři poslední slova sou fakt drsný,ale.........myslim,že kluci teď trochu brblaj,páč tohle se jim může stát taky..možná stává..-))))dobrýý .-)*

Sargis
08. 04. 2003
Dát tip
*! To je Příběh podle mého gusta, námět i zpracování.

Yfča
08. 04. 2003
Dát tip
Díky, Sargisi... :o))

Natasha
30. 03. 2003
Dát tip
Je mi 27 (no, za měsíc 28), ale taková nejsem.....:-))*

He, he. t

alim
13. 02. 2003
Dát tip
kruci, ted nevim, jestli mi to silne neco nepripomina...hehe prima napsano...fakt...:-))))))***

Yfča
10. 02. 2003
Dát tip
Schonni, pokud bych svoji slátaninu četla v době, kdy mi bylo kolem dvaceti, také bych nechápala... :o) Nepřála bych ti, aby to někdy v tvém budoucím (případně současném) manželství vypadalo tak, jako u Máni a Pepana... :o)

Schönni
07. 02. 2003
Dát tip
Promiň, asi jsem divná nebo na to ještě nemám věk, abych to pochopila, ale přijde mi to moc komerční a bez uměleckého efektu. Možná to má hloubku, kterou nevidím.

Bernadeta
02. 02. 2003
Dát tip
Mě by zajímalo, jestli von nakonec něco k té večeři ukuchtil anebo jestli to jenom tak řekl a měli zase sušenky. Dle svého vlastního náhledu na chlapy bych hádala č.2 :-)*

Skvěle napsaný! tip

Doufám, že to tak nevypadá u vás doma :-))

Vilda2
27. 01. 2003
Dát tip
pěkný

Yfča
27. 01. 2003
Dát tip
BigGeorge: Díky moc! :o)

bíglinka
16. 01. 2003
Dát tip
no, doufám, že mě to taky nečeká ;-) napsaný báječně, až mi zatrnulo... i když nám se to "nemůže" stát - můj manžel mi (nám - mně a pejskovi) báječně vaří od začátku - to se mám, co?! - však je to na mně dost vidět ;-)

Bloncka
05. 01. 2003
Dát tip
jsem si Tě zas po dlouhý době našla... a pořád to moc funguje!!! klaním *

Yfča
05. 01. 2003
Dát tip
Díky! :o)

skromna
30. 12. 2002
Dát tip
hech..donutilo mne to se zamyslet..a je to ze života a basta !! :-))

ulita
27. 12. 2002
Dát tip
podařilo se ti pojmenovat moji noční můru... Stan, Vaš.: našel jsi...? Wiky: já u toho jednou málem usnula, ale proti SMS je to hadr...:))

ulita
27. 12. 2002
Dát tip
avi

ulita
27. 12. 2002
Dát tip
avi II. (dneska mi to moc nejde...)

Pavson
21. 12. 2002
Dát tip
Proč to má ten úspěch? To si nechám pro sebe.

Honza_P
19. 12. 2002
Dát tip
Super! Budu se muset podívat, jestli má při souloži manželka otevřený voči........... :-))))

sark
18. 12. 2002
Dát tip
...mais pas toute *

Bobísek
12. 12. 2002
Dát tip
Největší socrealistický porno je bezesporu erotická scénka ze ženy za pultem. To tedy byla síla!!!!!!!!! :-))

Deltex
12. 12. 2002
Dát tip
C´est la vie... *!

Wopi
09. 12. 2002
Dát tip
socialistický realisti se báli sexu jak padlý anděl symbolu popravy Ježíše :)

Yfča
09. 12. 2002
Dát tip
Skoro týden jsem se sem nedostala a tady je takových nových slov... sakra... to budu číst celou noc... :o)

Yfča
09. 12. 2002
Dát tip
Jdu na to... všem děkuji za příspěvky!

Yfča
09. 12. 2002
Dát tip
Stando, jeden speciální díkes enem PRO TEBE! :o)

Wopi
09. 12. 2002
Dát tip
SV: - no jo, Máňa možná něco o sexu věděla, ale fakt je, že styl Y. je mi přec o něco bližší :)

Zilla
09. 12. 2002
Dát tip
Tak takhle bych fakt nechtěla dopadnout...!:o))) Výborný!*

Marie Majerová toho věděla sakra hodně, páč obtáhla všechny slavný levičáky co přijeli do Prahy včetně Majakovskýho a když chodívala na ty schůzky k Neumannovi do vily, chlubívala se, že má ještě na kalhotkách mužské sémě... ono ty socialistický prozaiky nelze podceňovat, byli to pěkný dobytci...

Wopi
09. 12. 2002
Dát tip
No jo - ale mít na kalhotkách bílý fleky a literárně to zpracovat, to je přece jen jiná liga :))

Bacil
09. 12. 2002
Dát tip
No právě. Že šukali, to by mi na nich bylo i sympatické. Vadí mi, že to byli pokrytci, kteří se tvářili, jako že šukat je zvrhlost. ;-)) (Že by na mě občasná komunikace s Becky měla nějaký vliv? ;-)) )

Bacil
09. 12. 2002
Dát tip
:o)

_NoBody_
09. 12. 2002
Dát tip
:o)

Lyryk
08. 12. 2002
Dát tip
Povědomé žvástíky z někdejších socialisticko realistických seriálů - smutně nepůvodní

Bobísek
08. 12. 2002
Dát tip
Lyryku, dost dobře nechápu, o čem to mluvíš. Viděl jsem seriálů sice jenom několik, tedy těch co se točily za minulýho režimu, ale žádnou scénu podobnýho ražení jsem v nich neviděl :-)) Navíc i tvrdíš, že je ta povídka smutně nepůvodní. Pak by mě teda docela zajímalo, z čeho to podle tebe autorka opsala. Nebo jak to mám vlastně chápat? Nebo ti ta povídka snad připomíná, co se děje u tebe doma? :-)))

Astalavista
08. 12. 2002
Dát tip
Mno, myslím, že na to šel Standa od lesa...:)

Pavson
08. 12. 2002
Dát tip
Stanislave, podruhý dnes obdivuji tvoji logiku. Lyrykův výpad lze spíš chápat jako pokračování Svaté války proti prozaikům ( nebrat doslova ).

Lyryk
08. 12. 2002
Dát tip
.-))) nejsem schopen sem v rámci svatý války něco rozumnýho napsat .-)))))

Houbatec
06. 12. 2002
Dát tip
Hustě a vtipně napsané a k tomu ještě ze života!! :))))) *T*I*P*

Mathew
06. 12. 2002
Dát tip
To je hnus :)) JÁ TAKHLE NECHCI SKONČIT !! * ne :)

Bodlak
06. 12. 2002
Dát tip
No, dost drsný...ale je to tak..já to přiznávám..)

Depka
06. 12. 2002
Dát tip
Depresívní. Ale je to bohužel tak!

Dan
06. 12. 2002
Dát tip
Proč depresivní? Máš to zažitý? :)))))))))

Douda
06. 12. 2002
Dát tip
Asi jo. Ja ne.

Jiko:Nechci se míchat, ale když už avizuješ. Povídka není na velký řehot..pouze lehce paroduje biologickou přirozenost.Téma v ní není zdaleka jen o stereotypu.Tak!!

Bobísek
05. 12. 2002
Dát tip
Bacile, myslím si, žes to trefil. Kdo něco podobnýho nezažil, tak povídku nepochopí a neocení.Já jsem sice zatím nic podobnýho nezažil /naštěstí! a doufám, že tu kliku mít nikdy nebudu/. Určitě to Yfča při psaní myslela přesně tak, jak píšeš. Mně osobně se to moc líbí. JiKo, tu větu "už můžu?" asi Yfča použila pro zvýšení absurdnosti situace. Nebo se, Yfčo, mýlím?

Helen
05. 12. 2002
Dát tip
Monty, Astalavista: Fakt je, že frekvence styků už u nás není po delší době, co jsme spolu taková jako když jsme se vzali. Musím ale přiznat, že jsem dřív občas taky myslela na něco jinýho jako Maruška z povídky - i když to nebylo tak intenzivní :-)), protože jsem zrovna měla trošku jiný plány, než jít do postele :-)) Teď bych šla a asi zase můj starej má jiný myšlenky :-) Život si holt z nás dělá prdýlky :-)))) A VO VO TOM TO JE!!!!!!

bbb
05. 12. 2002
Dát tip
Ta moje se taky obcas diva do stropu. Do prdele!

pedro
05. 12. 2002
Dát tip
Doufám, že se nikdy nedožiju věku, aby mi tohle přišlo zajímavý. Nic proti.

Sama
05. 12. 2002
Dát tip
Je to prostě ze života, tak to oslovuje, navíc šikovně napsaný. Jen se mi zdá, že po formální stránce by se to dalo kapku dotáhnout, aby text byl přehlednější. Jakmile mám závorku pro vnitřní monolog, asi bych ji nepoužila v klasickém smyslu, abych vysvětlila, že tchyně si odvedla Pepíčka. Pak mám na mysli přemíru uvozovek , buď u citací písní nebo právě v závorkách bych je vypustila...když navíc používám přímou řeč. Ale doufám, že vám to už nezavání hnidopišstvím? Yfča je spíš spontánní psavec, že, má to svý podmanivý kouzlo. A taky myslím, že není nejpodstatnější, jestli to kdo zažil na vlastní kůži nebo ne, Yfča přesvědčila, že to tak bývá... uvěřeno bylo, i když neodsouhlaseno, ale to jsou přece dvě různé záležitosti... P.S.Jsem zas šťastnější - nebo vděčná - že mě tohle nepotkalo.

Wopi
05. 12. 2002
Dát tip
bbb: a taky má na stropě fotku nějakýho pitomýho americkýho herce??? :)) a já furt, proč musíme mít na stropě tak divnou vánoční výzdobu :)))

Astalavista
05. 12. 2002
Dát tip
Helen: no jasně, co bysme dělali, kdyby to bylo všechno tak jednoduchý...:)))) (děti?:)))

Wiki
05. 12. 2002
Dát tip
moje kamarádka mi vyprávěla o jednom páru, kde si ONA při milostném aktu posílala smsky se svou přítelkyní...

Zly
04. 12. 2002
Dát tip
všem přítomným pánům: to chce odvetu!

Astalavista
04. 12. 2002
Dát tip
Monty to napsala přesně....:))) Taky si myslim, že frekvence (to je blbý slovo), mnohem rychleji klesá u mužů... Přijde mi to jako takovej naschvál přírody. Nejdřív nechtěl holky, pak nechtěl kluci no a v tom mezidobí se vždycky nějak dohodnou, jinak bychom tady neseděli a nepsali, že ano..:))) Yfča: ad 1) asi jsou i takový případy, jen nechápu tu letargii v jejich řešení. Asi je to o tom, že když zmizí láska, zůstane mít rád a zvyk....:o) ad 2) já vidím tu pointu v bezvýchodnosti té situace, v té letargii, v úsloví "účel světí prostředky...", ale není to málo? Uznávám, že i pointa tohoto druhu může obstát, ale vzhledem k výrazně fejetonistickému tónu textu, jsem očekával trochu jiné zakončení. To je ale můj problém, ne tvůj, jen jsem řekl svůj názor...:)

Bacil
04. 12. 2002
Dát tip
"Dělej" možná není lepší, jen všeobecněji srozumitelné. Zdá se mi, že v reakcích je poznat, kdo tohle (ještě) nezažil, a kdo naopak ocení to, že Yfča vážně "ťala do živého". Co se Sisyfa týče, dalo by se na to dívat i z optimistické stránky - aspoň nechyste sisyfilis :-))

Jo, mému bratru Františkovi by se tohle stát klidně mohlo.

Chenoa
04. 12. 2002
Dát tip
pěkné

Pompejus
04. 12. 2002
Dát tip
Vtipné, sqělé a hlavně dobré! Jednoznačný tip! Takhle píšeš často? Líbí se mi ty texty v závorkách, jak lehne a ted ze by strop snesl tapetu, to je bomba!

Barbar
04. 12. 2002
Dát tip
JËŽÍŠMÁRJÁ TAK PROTO TO ŘÍKALA....................................... Já BARBAR! Povídka je s vtipem, zakončíme tipem

JiKo
04. 12. 2002
Dát tip
Text: \"už můžu?\" to je fakt jak když to dělaj roboti. Situaci to vystihuje až extrémně takže to nakonec působí divně. Ta povídka je typu napětí od první řádky, žádná gradace, žádná pointa do vtipu. Vše čistě slouží pointě nakonci o tom jak se lidi vlastně v životě vůbec nepotkají. Přiznám se, že v půlce jsem to chtěl zabalit, protože mi to připadalo přemrštěné a stále stejné, nikam nevedoucí. Situace dovedená ad absurdum (nebo jak se to píše). Možná až příliš nabádá čtenáře k potutelnému smíchu a ten ve víru tužby po tom, jak ho žena \"sejme\" další replikou (v mysli) a tím jej odvádí od pointy, která je oproti obsahu v defenzivě. Proto se naskytují dva závěry: 1/ Chtěla-lis\' napsat dílo u kterého se lidi v duchu smějí (což by ti odpovídalo) - povedlo se ti 2/ Byl-li tvůj záměr předat poselství pointy.... mám velmi smíšené pocity a nejsem si jist zda jsi sama spokojena s výsledkem (?).

Yfča
03. 12. 2002
Dát tip
Astalavista: 1) Většina ženských si asi tohle šest, deset a možná i dvacet let po svatbě nemyslí. Ale znám několik bab, které otevřeně přiznávají, že je manželský sex už "nebaví", ale že ho čas od času manželovi dopřejí, aby byl klid (neumím si sice představit, jak by asi prudil, kdyby techtle-mechtle nebyly, ale budiž). Jsem ráda, že mezi Marie a jim podobné nepatřím. 2) Pointa, nejspíš pro někoho, kdo popsanou situaci nikdy nezažil (nebo mu nebylo něco podobného vyprávěno, případně je díky dosavadním zkušenostem mimo mísu), není asi příliš zřetelná. Je v posledních větách. Tentokrát jsem neměla nutkání použít na konec něco silného. Už by to asi bylo o něčem jiném...

Radost
03. 12. 2002
Dát tip
pokud to, aby z textu kapala nuda, všednost a nedostatek nějakého příběhu (nemluvě o pointě) byl záměr, tak se to povedlo jenom čtenář to nemusí ustát :-) na sisyfa tam není... zoufalství?

Popsané je to skvěle, akorát mi to trošku přijde jako sci-fi, protože většina lidiček kolem mne má úplně opačnej problém... :o))) Moje kamarádky většinou kňučí, že mají manželé děsně moc práce a choděj domů pozdě a děsně unavený a na sex nemají vůbec náladu... jedné z nich jsme nedávno (po 5ti letech trvání jejího manželství) kupovaly k narozeninám "diskrétního pomocníka"...:o))) *

TIP

El_Fossil
03. 12. 2002
Dát tip
:o)))

Cirilla
02. 12. 2002
Dát tip
no to je dobrá husťárna... Teda popřemejšlim o vdavkách :o)) *

Corinna
02. 12. 2002
Dát tip
viz hermit, tragikomedie života :-))) :-((((

horák
02. 12. 2002
Dát tip
Skvělý. Koukám, že jseš ve formě.* Jen neříkej, že aspoň něco nemáš z domova. Ani Viewegh není schopen napsat nic, co nemá nažito.

Janíček
02. 12. 2002
Dát tip
nekdy to tak holt asi chodi

Yfča
02. 12. 2002
Dát tip
Horáku, budeš se divit, ale opravdu to není z mého života! Zcela mimořádně... :o)

Wopi
02. 12. 2002
Dát tip
horáku, Viewegh je jen Viewegh... zato Yfča je Yfča! :)

blbjenka
02. 12. 2002
Dát tip
:o) velmi věrohodné :) sem si u toho vzpoměla, jak nám řikal náš pan profesor, že umění je leckdy schopno popsat situaci líp, než mnohastránková psychologická studie... nebo něco v tom smyslu :) *

Bobísek
02. 12. 2002
Dát tip
Horáku, taky bych Yfču nepřirovnával k Vieweghovi. A když tak já čtu Yfču radši než Viewegha! :-)))

Bobísek
02. 12. 2002
Dát tip
Máš pravdu! Yfčo, proč se hlavní postavy nejmenují Izák a Sára?????????? :-)

hermit
02. 12. 2002
Dát tip
mám dva pocity při čtení: 1. sakra, to je ale dobře napsaný! :o) 2. hmuhm, jakobych to už někde četl... 3. ale napsaný je to fakt dobře, brilantně .... :-))) čili tři vlastně :-)))

Bobísek
02. 12. 2002
Dát tip
Hermite, a není to tak trošku z tvýho života? :-))) Viz bod č. 2.

hermit
02. 12. 2002
Dát tip
tohle není z mýho života, ale podrobností se zdržím :-)))

Bacil
02. 12. 2002
Dát tip
Yfčo, že Tys asi tak před rokem šmírovala u nás v ložnici? :-))) Píšu "asi tak před rokem", protože mezitím se věci mají trošku jinak, čímž nechci tvrdit, že lépe, spíš naopak. No nic. Ale pobavilo. Tohle je přesně to, co ti -náctiletí prostě... prostě nepochopí. Ale život o tom JE! Oni totiž ti -náctiletí znají pohádky o princeznách a o princích, a ty koncí "a byla svatba, a jestli nezemřeli, žijí tam dodnes". Ale JAK žijí dodnes, a co vlastně bylo po té svatbě - to už se v těch pohádkách nepíše :-(

Wopi
02. 12. 2002
Dát tip
no vono je dobrý s pohádkou skončit včas a ne v době, kdy po sobě metaj nádobí :)

Bacil
02. 12. 2002
Dát tip
Nejhorší je, když nemetaj... když člověk v sobě už nemá sílu vůbec na nic - dokonce ani na rozvod :)(

JASAN
02. 12. 2002
Dát tip
Protože ví, že s tou další by to dopadlo ještě huř. :-))))))

Radost
02. 12. 2002
Dát tip
hezký, i když princip (vtipu) je velmi zřetelný a nikam se nerozvíjí...po pravdě ke konci mě to už trochu nudilo

JASAN
02. 12. 2002
Dát tip
to platilo bacilovi

Albireo
02. 12. 2002
Dát tip
Síla a bohužel realita (i když v Tvém případě snad ne, ale máš to odpozorované asi od kamarádek). Tip, Výběr.

JASAN
02. 12. 2002
Dát tip
Slávááá, už to mám. Díky, díky za inspiraci. Zkusím přetapetovat strop, třeba to pomůže.

Narvah
02. 12. 2002
Dát tip
Ke konci hodne do ztracena...

ifca
02. 12. 2002
Dát tip
Pěkné - pro zasmátí i pro zamyšlení... zrovna teď se raději zasměju, ale až se sem někdy třeba vrátím, tak kdoví...

tanganika
02. 12. 2002
Dát tip
t*

pedro
02. 12. 2002
Dát tip
nemá to napětí a i ta ironie je taková...přímočará. takže se nepřidám ke všeobecné chvále, asi sem na tohle esště moc mladej, aby mi to přišlo zajímavý. Nezajímavý mi to přijde. Ale Dělej mě dostalo a vracim se k němu.

Pavson
02. 12. 2002
Dát tip
Souhlasím, že Dělej je lepší, ale tohle by se s klidem taky mohlo jmenovat Dělej. Je to velmi dobrý. *

Radost
02. 12. 2002
Dát tip
:-) a pokleslej pop nemusím :-)))

pedro
02. 12. 2002
Dát tip
Pozor stanislave! Pepa s Marií stojí pouze o HLUBŠÍ kritiku :)

Wopi
02. 12. 2002
Dát tip
já mu budu asi řikat "pokleslej pop" :)))

Wopi
02. 12. 2002
Dát tip
a pedro mě předjel

Wopi
02. 12. 2002
Dát tip
tak přijď k nám - já tě podržim a kocour to zmákne

Radost
02. 12. 2002
Dát tip
když tak hezky prosíš... tak wopiho kocour to zvládne

pedro
02. 12. 2002
Dát tip
protestuji a vážně kritizuji vAše ošklivé řeči o kocourech. náš kocour a žádný kocour, kterého znám nikdy nikomu oči nepoškrábal. Souvislost mezi kočičími drápy a očima lidí je vyfabulovaná nějakym hlupákem (pravděpodobně spisovatelskym), je to pověra, která by měla být vykořeněna. uff.

Wopi
02. 12. 2002
Dát tip
pche, to teda neznáš našeho kocoura - škoda, žes to nenapsal před týdnem - vyfotil bych ti ty krvavý škrábance

pedro
02. 12. 2002
Dát tip
krvavý škrábance můžeš dodat i teď, trocha masochismu písmáka nepoloží (konečně bulvár). Je pravda, že dokud měl kocour eště koule, byl víc vášnivej

Pavel25
02. 12. 2002
Dát tip
Pedro, až budeš jednou ženatej (pár let), zkus se při souloži podívat manželce do vočí. Třeba se taky bude dívat na strop...... Dokud jsme se ženou spolu jenom chodili, byla to vášeň jako hrom. Po deseti letech manželství dost zřetelně občas cejtim (bohužel), že mi jenom "podrží" a těší se, až bude konec. Ta povídka je dost dobře napsaná. Ťala u mě do živýho masa....

Astalavista
02. 12. 2002
Dát tip
No, to je nářez...:) Ale mám pár připomínek: sice se nejedná o publicistickou povídku, ale u textu takovéhoto ražení očekávám zřetelnou pointu, která mi chybí. Výborná je práce s prostředím, úryvky písní umocňují autentičnost. Přišlo mi trochu divný to "už můžu?... takhle blbě jsem se nikdy nezeptal:)))). Jo a jestli si tohle myslí při sexu každá ženská po 6 letech manželství, tak to tfuj, ženit se nebudu!!!!:))))))))))) Radši se dám na vojnu.... :))) P.S: Závorky v první části textu trochu ubírají na plynulosti, ale jinak je to napsaný moc dobře...*

fungus2
02. 12. 2002
Dát tip
Safriš.To je ale setsakramentsky dobře napsané!!

Wopi
02. 12. 2002
Dát tip
Astala: nesouhlas s tou potřebou pointy. Ani ne tak proto, že už dávno není povinná, jako spíš proto, že v tomhle je právě jasné sdělení závěru: a všechno zůstává stále stejný... smutek statu quo. Mimochodem - ne každá písnička končí závěrečným akordem. Někdy prostě jde konec do ztracena. Kdysi mi jedna prateta řekla: "fakt to tak je schválně?? já vždycky myslela, že to na konci zeslabujou v rádiu". :)

Wopi
02. 12. 2002
Dát tip
ještě mě napadlo něco: Sisyfos. Koulí šutr na kopec. Svalí se mu dolů. Koulí šutr na kopec. Svalí se mu. Koulí šutr na kopec. Svalí se mu. Koulí... To je ono. Ta pointa do ztracena, ovšem do bezútěšného ztracena.

m11
02. 12. 2002
Dát tip
:-) t

Yfča
01. 12. 2002
Dát tip
Leckde to možná tak chodí. U nás doma (naštěstí) ne. Ale ten strop by vážně potřeboval přetapetovat, když tak o tom přemýšlím... :o)

Špuntík
01. 12. 2002
Dát tip
teda vůbec nevím, o čem to tu je.....o sexu? to slovo jsem už několikrát slyšel....:-)) ale jestli to chodí takhle, tak raději nic...:-))

čtenář
01. 12. 2002
Dát tip
:-))))) Myslím, že je to dobře napsaný. Nejvíc mě pobavilo to co si myslí ta jeho manželka :-))

Bobísek
01. 12. 2002
Dát tip
:-)))

pamadeus
01. 12. 2002
Dát tip
Jo, je to pěkné a asi bych se tomu měl zasmát....ale nějak to bolí...Asi si to beru moc osobně...jinak napsané je to opravdu moc pěkně:)*

Bobísek
01. 12. 2002
Dát tip
avi

Wopi
01. 12. 2002
Dát tip
Bobísku, díkes. Jedna z nejlepčejších na tomhle serveru.

Bobísek
01. 12. 2002
Dát tip
Taky si myslím.

hermit
01. 12. 2002
Dát tip
nevim, esli se tomu mám smát, nebo brečet...:-)) t v

Bobísek
30. 11. 2002
Dát tip
Jauvajs! To se mi moc líbí. Je to pěkně napsaný, má to grády. Tip!

Helen
30. 11. 2002
Dát tip
Doufám, že to není z tvýho života :-)))))) To se ti povedlo!****

Helen
30. 11. 2002
Dát tip
Řekla bych, že je to ještě lepší než to tvoje Dělej.

Lasy
30. 11. 2002
Dát tip
bohužel to asi bude ze života, ne? Lasy*.

Šminka
29. 11. 2002
Dát tip
Panebože - to je větší horor jak všichni Hyčkokové:-D tíííp

uf teda - to je sila napsany dobre, soudim trpky to je...no jako zivot tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru