Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdysi...

04. 12. 2002
5
2
1940
Autor
Playwithfire

napsano na tabore na hlidce asi ve dve rano...Jen pri svitu hvezd.....

Ve škole kluk ti košem dal

Teď jiný se dvoří-je jiný král.

Doma tě nevlastní otec zbil

Surově, ale nic nerozbil.

 

Nic-kromě jedný duše,

“Ty zmetku malej”, řek ti suše.

Nic. Nic kromě tebe

Nezájem studí, samota zebe.

 

Brouzdáš se ulicí v hlavě máš smutek

Kam, KAM jen člověk by před světem utek?

Bojíš se smrti, máš strach ze života.

Láká tě volnost a děsí svoboda.

 

V tu chvíli si vzpomeneš, co kámoška řekla:

“Droga je ráj před vstupem do pekla.”

Vyložíš si to-vstupenka do ráje

Kdo ji nekoupí, prohraje.

 

Nemáš co ztratit

A máš čím platit.

Koupíš si herák, píchneš do žíly

Však stala se chyba-opouštějí tě síly.

 

Schoulíš se na rohu špinavý ulice

Jsi tu jen ty, zvratky a stolice.

Chcípneš tu jak ňáký odkoplý zvíře

V týdlenctý hnusný, špinavý díře…

 

 


2 názory

Samozrejme ze ne, Maasku.)

Maasek
05. 02. 2007
Dát tip
Tady k tomuhle dám jednu otázku, kterou opakuju vždycky když se mi něco nezdá...prožila sis to? pokud ano, myslím že by to téma šlo použít líp...a silněji ;)

Roggy
24. 03. 2005
Dát tip
Myslím, že tohle je vážně dobré... sice na mě trošičku moc moralistické a poučné, ale jinak dobré :-) Líbí se mi :-)

Roggy: diik, i kdyz mi to ted zpetne pripadaa jako vytrzenyy z Braviicka:)

gask:jednu dobu sem o tomhle zpusobu reseni (i o horsich) vazne uvazovala, ale zmenila sem se a uz sem z toho vyrostla:o) neboj:-)))

eerrach: to je dost dobre mozny...

gASK
21. 05. 2003
Dát tip
Stručné, krásně znějící, skvěle podané a ještě k tomu veršované shrnutí drogový obludy - jen doufám, že ne z vlastní zkušenosti.....sice neberu tenhle únik ostatním, leč já se snažím své problémy řešit a ne před nimi utíkat..jenže já jsem divnej;)..a krom toho si nechci zničit ani své tělo(i když není zrovna výstavní) ani svůj mozek:)

Katčenka
16. 02. 2003
Dát tip
Jeeee,to je kraaaaasny,jen kdybys to myslela vazne.... :)

Katčenka
23. 01. 2003
Dát tip
Ta kamaradka,to nejsem ja,co Play...????

kate>ne brouku,ty asi ne... Kdokoliv jinej ale ty fuckt ne:o] A proto si te vazim...:-)

fladdermus:dobre, dohodnuto.... Kahire:-) No, neco pridam... Kdyz Ti to udela radost

Fladdermus
05. 01. 2003
Dát tip
Ale notak Viky, nepoužívej mé civilní jméno a já ti za to prozradím, že jsem to myslel upřímně... už se těším na tvá další a stále lepší dílka. :-)

Fladdermus: ale notak Pavle neprecenuj me!

Fladdermus
24. 12. 2002
Dát tip
Obsahově zajímavé ale zkus ještě trochu vylepšit podání, vím že na to máš.

lopatka:Jo... Teda, ted sem se zamilovala znova tzak trochu prehodnocuju, ale taky nic stastnyxho... ,Ten muj broucek byl ted tejden zavrenej:o) Takze taky nejsem zrovna happy...

Jen_Lípa
05. 12. 2002
Dát tip
hezké, zýdumčivé :)

lopatka
04. 12. 2002
Dát tip
všetky básne máš nejak smutné, je to aj z tebou tak?

Fil
04. 12. 2002
Dát tip
řekl bych ,že tady je víc citu než umělecké hodnoty....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru