Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POMODLIT, VYČURAT A SPÁT... NEZAPOMEŇ SPLÁCHNOUT!

11. 04. 2000
1
0
1898
Autor
PS

večerní depresička :o)

Proč nechci jít spát proč mám tak rád den? Ráno můžu vstát a vyběhnout ven Svět je ovšem krutý realita jiná povinností knuty osud pevně třímá a tak musím doufat že se něco změní... Nezbývá ni naděje je to čiré snění prostě bláhovost Tak! A už dost!
PS
28. 05. 2003
Dát tip
Kasteli, styď se, shodit něčí dílo tak dokonalým výtvorem umístěným pod něj! :o) Pišto, bohužel obě poloviny ukradené (každá samozřejmě někde jinde - tu první bys mohl sem tam zaslechnout v některých katolických rodinách anebo na srazu katolické mládeže, tu druhou má Petr Fiala z Mňágy na jedně desce). (Po těch letech se nestydím přiznat. :o))

Ach jo. Zase se mi zhroutil celej svět...:))))

Tož toto je docela regulérně pitomé. Ale název je kouzelnej, čili malilinkaté uznalé zamručení jen za něj: mrum.

Kastel
26. 05. 2003
Dát tip
docela fajn depresička - na mě když to někdy sedne ať už v noci nebo ve dne tak si řeknu na to kašli amřem stejně - tak nač mašli :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru