Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní sud

03. 12. 2002
3
0
1730
Autor
Bafomette

+++

 

 

velký počet

neúspěšných sebevražd

jsou pouze sebevraždy

demonstrativní

to samé platí

i u velké části

sebevražd úspěšných


Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co ce to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

Nazir
05. 12. 2002
Dát tip
zdá se, i když?

Čajke
05. 12. 2002
Dát tip
spíš aforismus:) *** ta debata je taky ...hustá

Severkanova
04. 12. 2002
Dát tip
Statistiky rikaji, ze ten kdo se jednou pokusil o sebevrazdu, pokusi se o to znovu a znovu a znovu...nekdy to vyjde, nekdy ne...a jako ve vsem, jdou bridilove a jsou ti, co dokazou, co si zamanou....

ta si tipnu, protoze souhlasim... myslim, ze spousta lidi proste jen chce na sebe upozornit a bohuzel se jim to vymkne z rukou...

hurvinek
04. 12. 2002
Dát tip
nic moc

Peeta
04. 12. 2002
Dát tip
Je docela o usta komentovat sebevrazdy. Od dob Kurta Cobaina je mi ze zminky o sebevrazdach dela vyrazka. Je to k nicemu. Proč se zamýšlíš nad sebevraždou??

Bafomette
04. 12. 2002
Dát tip
to Peeta: to nevim? proc myslis, ze se zamyslim nad sebevrazdou? nevim...jen me napadla tahle trochu cerna jazykova hricka, ale nijak zvlast mi tenhle problem srdce nerve, vlastne to neberu tak strasne vazne, nenene, nedokazu smysluplne odpovedet na otazku, proc se zamyslim nad sebevrazdou. to horak: tomu se rika optimismus:) to nikdo: jojo to Salvej: no teoreticky by se to vlastne dalo pocitat ale jde jen o neuspesne premysleni, nez o neuspesnou sebevrazdu to: je uz asi vsechno

hurvinek
04. 12. 2002
Dát tip
mam pocit, mozna je zcestny, ze pokud je demonstrativni pokus sebevrazdy poslednim pokusem jak na sebe upozornit a nahodou je to pokus uspesny......

Bafomette
04. 12. 2002
Dát tip
...tak?

Narvah
03. 12. 2002
Dát tip
Hm. Nepripada zajimave.

Pája
03. 12. 2002
Dát tip
jojo to v tomhle soudku už jsem si taky nějaký podzimní listí podupala :-) (teoreticky)

horák
03. 12. 2002
Dát tip
Moc tomu nevěřím. řekl bych, že většina dokončených sebevražd pochází od skutečných skoncovatelů se životem. Ale nemůžu to ničím podložit, to by se k nám musel připojit nějaký odborník. Jen jsem si to tak promítl ve svém okolí.

nikdo
03. 12. 2002
Dát tip
jo......

Šalvěj
03. 12. 2002
Dát tip
Počítá se mezi neúspěšné sebevraždy i neschopnost a přemýšlení o tom?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru