Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pane II

05. 12. 2002
3
0
1277
Autor
lopatka

Toto je zaciatok volneho pokracovania basnicky Pane :)

Nosím Vás pri srdci

nádej moja

bolesť moja

Nosím Vás so sebou

a kam chodievam?

Do uličiek tichých

kde zo mňa kričí

ako Vás Pane

veľmi

milujem


Jen_Lípa
06. 12. 2002
Dát tip
kedze si nechcela, aby tak vyznelo, mozno si mala napisat slovo "pan" a nie "Pan" :) ale pekne :)))

Bix
06. 12. 2002
Dát tip
lopatka - Tvoja sila pocitov je jasná - čo takto ale povedať milujem ťa inak ako danými dvoma slovami ? Pri zachovaní významu ??

stobadinka
05. 12. 2002
Dát tip
Zaujimave, ale nie moja krvna skupina

Peeta
05. 12. 2002
Dát tip
jde o to, jestli je člověk věřící nebo ne..já nejsem, proto mi to nic moc neřeklo, zkusim si představit, že ten Pán je něco pro mě podstatneho..

lopatka
05. 12. 2002
Dát tip
Ten Pán je veľmi konkrétny a nemyslím tým žiadneho boha ale len človeka, ktorého nemôžem z nejakého dôvodu mať, ak budeš mať chuť, prečítaj si prvú básničku Pane a možno to bude lepšie :) Nemyslela som si,že by to mohlo vyznieť ako báseň o bohu.....

Peeta
05. 12. 2002
Dát tip
to lopatka: mě to napadlo hned při prvním přečtení, určitě si přečtu i první básničku! velke plus je to, že je to psané slovensky, protože samotna slovenčina dodává básničkám neodolatelné kouzlo!

Tichotam
05. 12. 2002
Dát tip
hůů... *

hermit
05. 12. 2002
Dát tip
Pán nePán, je to pěkný, hezky vtahuješ čtenářstvo do sebe....:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru