Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mŕtvemu priateľovi

12. 04. 2000
1
0
1411
Autor
Zly_skriatok

Na pamiatku Andreja Skývu

Krátko si mohol kráčať týmto ťažkým svetom, dokázal si krvou zem zmáčať, život prebehol Ti letom. Naposledy uvidím Tvoju tvár, Ty nedosiahneš už svojej méty, a na úctu a priateľstvu zdar, položím na Tvoj hrob čersvé kvety. Andrej, odpočívaj v pokoji, starosti svoje navždy zanechaj, a na mieste, kde už nič nebolí, nás, priateľov, vyzeraj.
Naso
18. 07. 2001
Dát tip
no, vlastne moji "predrečníci" to všetko povedali...

SAIGON
26. 04. 2000
Dát tip
Hrozne smutne, ale precitene- bars by sme podobnych prilezitosti zazivali co najmenej- ale pise ti naozaj dobre zly skriatok.

metan
12. 04. 2000
Dát tip
přátelská báseň, rozloučení...jako poesie chvíle ano, jako neco víc, ne, chce to vetsí výraz, kdyz te neco bolí tak bolí..

Krytyk
12. 04. 2000
Dát tip
nemohu krytyzovat báseň složenou z ryzího citu, technika je vedlejší, když musíš něco vyslovit..

Bambulka
12. 04. 2000
Dát tip
Smutný ... znám ten pocit. Na tom místě, kde už nic nebolí, jsou všichni přátelé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru