Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji Tě

12. 04. 2000
1
0
1553
Autor
DH

Toužím usínat s Láskou do rána procitnout a smát se jen s mou kráskou chci vzlétnout nad koruny stromů s radostí překonat tisíce bouřlivých hromů toužím Tě nést na rukou Má vílo svírat v náručí pod Tebou chci být loukou rozkvetlou jsi mé slunce Tvým prstům se vzdávám jsem zrnko prachu když o ruku Tě žádám a kdybych měl milióny slov bylo by to málo vždyť co je chudák bez šatů co se asi stalo když před Tebou pokleká se srdcem na očích Láska jím protéká na duši cítíš věčný smích jsem jako stvol a k Tobě se s Láskou zvedám mizí všechen bol před sluncem rozkvétám jsem prostý žebrák Vílo před Tvou krásou ke Tvým očím ve dne v noci vzhlížím jsem Tvůj malý sen usínáš, když se probouzím…
Saxanka
29. 10. 2000
Dát tip
milé,ale stejnak:-(

Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
(((((((((())))))))))

DH
17. 04. 2000
Dát tip
Jsem šťasten!

Bambulka
13. 04. 2000
Dát tip
Chci být květinou na té louce, ptáčkem, co poletí s Tebou dotknout se Slunce... Je to krásně jemný (nebo jemně krásný?):-) Skutečnost je ještě nádhernější než sen!

DH
13. 04. 2000
Dát tip
Je jen a jen na nás, jak se díváme na svět - sami jej utváříme!

blackbone
12. 04. 2000
Dát tip
to je unfair

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru