Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dodatek k Malému princi - Malý princ a gambler

09. 12. 2002
9
3
1972
Autor
Peeta

Na tohle dílko mám moc hezké vzpomínky, psala jsem ho z donucení na základce:)

 Dodatek k Malému princi

Malý princ a gambler

 

Na další planetě, kterou Malý princ navštívil, uviděl hrací automat. Před ním stál gambler a zuřivě vhazoval do automatu jednu minci za druhou.

„Dobrý den,“ pozdravil Malý princ a se zájmem hleděl na gamblera. Ten si Malého prince vůbec nevšiml a dál v transu hleděl na automat.

„Dobrý den,“ zopakoval Malý princ „co to děláte?“

„Kdo jsi a co tu chceš? Kdybys mě nevyrušil, mohl jsem vyhrát!“ zuřil gambler.

„Cos mohl vyhrát?“ zeptal se Malý princ.

„Mohl jsem dostat zpět své peníze!“ křičel gambler.

„Tak proč jsi je tam házel, když je chceš nyní zpátky?“ nerozuměl Malý princ.

„Až vyhraju, budu mít peněz třikrát tolik!“

„Co když nevyhraješ – nebudeš mít nic! Jak víš, že určitě vyhraješ? Co s těmi penězi pak uděláš?“ Malý princ už ničemu nerozuměl. Gambler se na něm podíval, jako kdyby přišel odněkud, kde neznají peníze.

„Co by – budu hrát dál, abych byl nejbohatší z celého vesmíru!“ nadšeně odvětil gambler.

Malý princ mu nerozuměl, k bohatství mu stačila jeho krásná růže a beránek, které měl rád.


3 názory

Peeta
17. 05. 2007
Dát tip
:) covece vazne, je to devitka zakladky, psali jsme to vsichni povinne. dekuju:)

megahit
01. 10. 2006
Dát tip
jo, dobrý-no a na základku... fakt dobrý *

lopatka
12. 12. 2002
Dát tip
veľmi milé :)

Jaana
11. 12. 2002
Dát tip
Malý princ odběhl podívat se na růže. "Vy se mé růži vůbec nepodobáte, Vy ještě nic nejste. Nikdo si Vás neochočil a Vy jste si také nikoho neochočili." dooooooost dobry...;)))

mistral
11. 12. 2002
Dát tip
Joooo! Princ si mohl s Gamblerem zahrát, nenechat ho v tom. Sakra, vzdyt byla masinka zrovna nadojená!

Peeta
10. 12. 2002
Dát tip
diky:)

Danny
10. 12. 2002
Dát tip
:)

vamp
10. 12. 2002
Dát tip
Exupery se mi začal líbit tak v šestnácti,na základce je to fakt dobrá myšlenka.Mě by to nenapadlo dokonce ani ted,je to dobrý,fakt dobrý ...t...

tanganika
09. 12. 2002
Dát tip
na kolko si to pisala na zakladke, tak to ujde...mile:)

Cirilla
09. 12. 2002
Dát tip
no, v té době sice ještě Exupéry gamblery neznal, ale hráče určitě ano. Skoro jako od něj :)

clovrdik
09. 12. 2002
Dát tip
:-)) no jo, takovej je život ... no, sám za sebe můžu říct, že automaty jsem hrál asi dvakrát v životě a pokaždý jsem vyhlrál skoro 7 stovek :-); ale jelikož vím, že se jednalo fakt o "z prdele k kliku", prachy jsem si ve zdraví užil a potřetí už nehrál :-))

rutha
09. 12. 2002
Dát tip
TO JE PEKNÉ.

Peeta
09. 12. 2002
Dát tip
diky všem :)

uranium
09. 12. 2002
Dát tip
ANi nevěřím že dávám první tip. Sice by to šlo i líp udělat, ale je to moc zajímavý :o)

fungus2
09. 12. 2002
Dát tip
Safra!To je originálně napsané!!

Kandelabr
09. 12. 2002
Dát tip
Tenhle druh moudré roztomilosti už mě nějak neokouzluje...

uranium
09. 12. 2002
Dát tip
jasně je to trošku naivní, ale super je tam ta myšlenka pokračování malýho princa a prostě ten nápad na tip je, psal že zpracování mohlo být lepší, ale přece to vznikalo na základce, mě se to líbí!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru