Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V tichu

10. 12. 2002
0
0
2699
Autor
Marco

jen takové malé zamyšlení...

Promlouvá ke mně ticho a já se divím, že jsem ho v tom hluku nikdy neslyšel.

Až teď.

Očarován jeho přítomností, sedím aniž bych se pohnul. Cítím, jak se rozprostírá přede mnou ve svém nekonečnu.

 

Už navždy budu ticho vnímat a vnořím se až do počátku Vesmíru s konečným pochopením, co všechno znamená...

 

---------------------------------------

Co znamená v dnešní uspěchané, hlučné době:  ticho, meditace, či rozjímaní pro vás?


Nicollette
17. 02. 2006
Dát tip
taky slyšim ticho když si zahulim hašiš diskuze je už pasé, no škoda

Marco
02. 01. 2003
Dát tip
rebecco až tak navážno to nebylo ... takže ... co ta tvoje koncovka... :c-))

Seregil
02. 01. 2003
Dát tip
že jo viď? Šílený :-)

Marco
02. 01. 2003
Dát tip
Seregil: ...to bych řek´... :c-))

Seregil
01. 01. 2003
Dát tip
to tedy ne reb. Pokud to není tvůj způsob meditace....

Danny
30. 12. 2002
Dát tip
reb: to není "normální" sestři

Seregil
23. 12. 2002
Dát tip
Tak abych se vyjádřil k otázce kladené... rozjímám, medituji když se vracím z práce. Když sedím ve svém křesle a kouřím dýmku... modlím se... Jsem tak trochu blázen, ale myslím si, že normálnější, než spousta "normálních" lidí...

Marco
23. 12. 2002
Dát tip
nu, konečně "normální" odpověď... :c-)) Mj.: to jsme na tom asi dost stejně :))...

Seregil
23. 12. 2002
Dát tip
To mě těší Marco... :-))

nin
13. 12. 2002
Dát tip
tak já to taky dám do klubu, jo? :-)))

nin
13. 12. 2002
Dát tip
teda nevěděla jsem, jestli nezvolit spíš kategorii Sexuální frustrace, ale myslim, že Obsedantní myšlénky to taky vystihujou... :-)

Marco
13. 12. 2002
Dát tip
nin: tak do světa magorů se prostě asi nedostanu... :c-)))))))))), pokud je o kategorii Sexuální frustrace ... tak tam tedy rozhodně nepatřím...TEDY... rozhodla jsi správně... ...ostatní... pokud jde o kolíčky...nějaké bych vám klidně poslal... :))))))))))))))))

nin
13. 12. 2002
Dát tip
:-)

Aki
12. 12. 2002
Dát tip
becky: si tě přijedu vyfotit sám :o))

Tichotam
11. 12. 2002
Dát tip
ještě že je to sranda jinak bych se musel smát:o)))

Marco
11. 12. 2002
Dát tip
nu, víte usiluju dostat se do nějakého klubu ... "bláznů a tak"...nevíte, co bych ještě mohl napsat... cha, cha ... hezky jste se chytli - bylo to chytlavé co?... :c-))))))))))))))))))))))))))))))))))

Wopi
11. 12. 2002
Dát tip
ty kolíčky na bradavky bych chtěl vidět :)

Wopi
11. 12. 2002
Dát tip
Wiki a) nemá sekyru a b) je velmi přejícná, co se mých koníčků týče :)

Wopi
11. 12. 2002
Dát tip
Kategorie "románek" tu neni. Ani "novelka". Jedině "povídka".

Aki
11. 12. 2002
Dát tip
becky: jé, pošleš mi taky kolíčky? :o) taky nemám doma sekeru... :o))

Wopi
11. 12. 2002
Dát tip
já si řek dřív :)

Marco
11. 12. 2002
Dát tip
tak nějak jste se "rozhádali" ... :O))) ... nejde mi o úspěch ... byl to jen FÓR... ale rebecco 13 ...i když jsen poctěn, nestačí ... konečně jsem ve Výtěru... Já ale chciiiiiíííí... magory... toť všem vám... a mějte se BLaZE... P.S.: A taky mě auditka zde vychází moc na VÁŽNO... HA, Ha, .... :c-)))

Aki
10. 12. 2002
Dát tip
měl bys míň hulit :o))

Marco
10. 12. 2002
Dát tip
checht, tak se na to přece jenom někdo chytl ... je to Fór ... ticha mám mnohdy dost a dostatek ... i když ve městě aby ho pohledal... :c-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Wopi
10. 12. 2002
Dát tip
znamená pro mě dost a dost - ale teď zrovna se mi všechno kolem chvěje duněním Kowalského od Primal Scream :))

Miroslawek
10. 12. 2002
Dát tip
ja jestem Kowalski... i to... pani Kowalska

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru