Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Králičí identita

11. 12. 2002
28
2
6769
Autor
Kandelabr

 

Jsem malý veselý králíček, s roztomilýma ouškama. Jsem vlastně celý roztomiloučký, heboučký a mírumilovný. Vesele si ťapkám po lese, a šmejdím, co by se dalo najít dobrého na zub.Sluníčko mi krásně svítí, je mi blaze.Ale toho drátěného oka jsem si opravdu nevšiml. Stáhlo se kolem mojí něžňounké hebounké pacičky a ne a ne mě pustit. Jsem upoután. Jsem zvířátko pokrokově smýšlející, zdůrazňuji volnost, rovnost a mrkvičku pro všechny. Kusem drátu se má volnost přeměnila v nevolnost. Což jako uvědomělý králíček tolerovat nemohu.Nezbývá než pacičku obětovat. Je to pěkná pacička. Co my už se spolu naběhali! A do čeho všeho jsme už šlápli! Ve třech už nám tak dobře nebude. Představuju si, palčivou bolest v tlapičce a horkou krev v tlamičce. Bolest v boji s touhou o přežití. Pomodlil jsem se ke králičímu bohovi. Zakousnul jsem se do tlapičky. Chutnalo to docela dobře. Packu jsem ukousnul až nečekaně lehce. Dokonce mi to zachutnalo tak, že jsem tlapičku snědl celou. A pak jsem se zhrozil. Něco se mnou není v pořádku! Něco je špatně…KURVA…že ja jsem čokoládovej!!


2 názory

Blaguna
30. 08. 2010
Dát tip
tywe =) je to super vtipný, i když, ta čokoláda nakonci je pro mě už navíc.

Dragora
17. 02. 2010
Dát tip
:-DDD rozhodně Tip (to by byla super reklama na ORION, ale oni bohužel mají asi jiné představy)

Honza_Princ
01. 11. 2005
Dát tip
:)))* + avi

Eidam
01. 11. 2005
Dát tip
bomba :))) * honzo díky za avi :))

Zvěruška
07. 05. 2004
Dát tip
Mňam!!!

Vtipný:-)) A tak to zezačátku vypadalo CRWAVĚ :-)

soňa
28. 02. 2003
Dát tip
no za chvilku tu máme Velikonoce*

Poetist
20. 02. 2003
Dát tip
Hlasuji pro zavedení kategorie "kameňák," i kdyby tam měla být jenom tahle ušatá záležitost samotná. Tip

Carrie
11. 02. 2003
Dát tip
hihihi

Humble
07. 02. 2003
Dát tip
Dlouho jsem se tak dobře nepobavil. Ať žijí čokoládoví králíčci - skvělá to erotická pomůcka. Nechápu sice souvislost s Vieweghem, dávám nicméně tip a zařazuji do nejoblíbenějších z oblíbených.

Potrhlice
31. 01. 2003
Dát tip
No jo, světlejší povídka mezi těmi Tvými děsně ponurými dílky. Morbiditu, která se objevila i zde, Ti ale odpouštím. Protože je to první dílko od Tebe mezi těma, která jsem už četla a konečně se tu objevila i radost ze života. Kdo říká, že čokoládoví zajíčči nemohou být živí a žít si vlastním životem?

Kytička
28. 01. 2003
Dát tip
Chicht, ty jsi číslo :-)))) *

Helga
13. 01. 2003
Dát tip
Zase budu rejpavá - líbilo by se mi, kdyby si tu nožičku užral živej králíček. Jinak mě sral povahou. Měl-li to být záměr, vydařila se jeho postava dokonale. A teď mě tak napadá, že nevím, co by bylo pointou, kdyby byl živej a nožičku si užral. Asi bych ho nechala sežrat nějakým demokratickým vlkem.

Tiger
12. 01. 2003
Dát tip
to mě teda dostalo :-) zezačátku jsem čekala ukončení typu králíček Azurit, tohle fakt ne! jé, já mám tak ráda na čtení věci, kde nedokážu uhodnout konec! (bohužel se často nedokážu smát vtipům, u kterých už předem tuším, co přijde) tohle si musím típnout! koukám, že si tady hodně počtu, když se podívám mezi "starší" dílka :-)

suva
12. 01. 2003
Dát tip
tohooooo bych měla plný zuby!!! :c)))

Nuitík
12. 01. 2003
Dát tip
ježíš to je výborný...:o)))***

Kastel
07. 01. 2003
Dát tip
jo, pobavilo :o) T

StvN
05. 01. 2003
Dát tip
Až na to KURVA, ale já si vždycky něco najdu.

JohnieBass
03. 01. 2003
Dát tip
To je ale blbůstka:o) Je to srandovní:o) JB Narvah: Souhlasím Viewegh je vážně pako, nemám rád ty tzv. pokorkové autory za každou cenu se zjevující v TV apod.Je to nechutný komerční autor, který (dle) mého názoru není ani nijak průlomovým autorem, spíš průměrným, a to jak stylem, tak obsahy a náměty svých knih. JB

houba
29. 12. 2002
Dát tip
za pointu..jo*****

Šminka
22. 12. 2002
Dát tip
Dostals mě:-)) *

Pavson
19. 12. 2002
Dát tip
slabý, skutečně slabý

Miroslawek
17. 12. 2002
Dát tip
sice jsem tušil... ale i tak

Sheryl_Lee
15. 12. 2002
Dát tip
* pozde ale prece...

m11
13. 12. 2002
Dát tip
králíčci to nemaj v životě lehký........ tip

alina
12. 12. 2002
Dát tip
Kande: .....seš vůůůůl !!! ........:oD)))))))))))))))) ......jo, a kdyby Ti to nedošlo, tak ten 1. řádek, to byla pochvala ;o))

alina
12. 12. 2002
Dát tip
BTW: znáte někdo písničku od Dana Landy - "Králíček Azurit" ??

Kandelabr
12. 12. 2002
Dát tip
jak vůl? kde vůl? maximálně králíček :) díky za pochvalu :) Landa to je takový ten plešoun ne? :)

ulita
12. 12. 2002
Dát tip
já já já!! docela vtipná...:) (na Landu...)¨ můj přítel říká králíček azuřiť, a to mi taky přijde docela dobrý... řiť jako symbol našeho porevolučního transformačního snažení a ukázkou toho, jak se pro ženského spotřebitele dělají stupidní a neinvenční reklamy

Kennyny
12. 12. 2002
Dát tip
héééh chudák králík co teď bez tý tlapy bude dělat bude se mu prášit do pupku leda že by se sněd celej :)) *

Čolito
12. 12. 2002
Dát tip
Až na to sprostý slovo, prostě mi to do takovýho milýho vyprávění nesedí. Jinak se mi moc líbí myšlenka a děj, který to má!

Cirilla
12. 12. 2002
Dát tip
a vůbec, už dyš sem to četla, sem chtěla dát tipa, akorát sem si řikala, že nechci bejt první a vůbec se mi to líbilo, jen to, že si překousal pacičku mi přišlo troškunc morbidní, no, tak já si jí taky překousnout, do hajan, DN* *dobrou noc.

Sheryl_Lee
11. 12. 2002
Dát tip
roztomilounke... mnam cokoladka... ja chci taky tlapky z cokoladky...

ulita
11. 12. 2002
Dát tip
přečetla jsem si jen prvních pár řádků - doporučuju knihu "Účastníci zájezdu" od M. Viewegha,,, měla jsem za to, že postava průvodkyně Pamely je smyšlená...

Narvah
11. 12. 2002
Dát tip
Che. Docela to ujde. :) Vieweg je pako...

Kandelabr
11. 12. 2002
Dát tip
ulita: doporučuju nejdřív přečíst víc než pár řádků.... a Viewegha opravdu ne!

ulita
11. 12. 2002
Dát tip
když já se právě přes těch prvních pár řádků nedostanu... about Viewegh: Účastníci jsou poslední kniha, která v rámci jeho tvorby nejeví sestupnou tendenci...

ulita
11. 12. 2002
Dát tip
avi

Jeanne
11. 12. 2002
Dát tip
to jsem se rozesmála, jsi dobrý :))) krásný TIP

Kandelabr
11. 12. 2002
Dát tip
Jeanne :konecne nekdo komu se to líbilo :) díky

Jeanne
11. 12. 2002
Dát tip
jo, ten TIp jsem zapomněla, jak jsem se chechtala

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru