Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro ni

14. 04. 2000
3
0
1837
Autor
Stepca

Pro Jákoba, Bibšu, Hackmana, Láďu a další....

Pro ni. Oči má jako malá svítí v nich jiskřičky hvězd barvu co voda, obočí skála duhovka Měsíce lesk. Jsi kámen v nich ztrácíš se je kámen i její pěst když v místa kam dopadla vracíš se nespatříš květinu kvést. Ve vlasech kytek dech nosí a ty z hora až do moří plynou ráno jsou kapičky rosy jaro je obarví hlínou. Kůži má jemnou jak příze jarní je hedvábný prách jednou se podobá bříze jindy je rozkvetlý hrách. Tváře jsou červánky rudé a ze rtů na spoustě míst až červen je červenět bude kluky a holky uvidíš jíst. Možná že taky ji znáte možná že taky nedá vám spát když každý jí svou lásku dáte dál tu s ní budeme snad.
Stepca
19. 04. 2000
Dát tip
všem:díky

Stepca
19. 04. 2000
Dát tip
Dík Šílko. Mám z tebe pěkný den...:-)

Merle
17. 04. 2000
Dát tip
no, arytmie (a ze rtů-kluky a holky; 3,3,1 - 3,2,3,1) mi pocuchávaly bubínky, ale jinak je to dost slušný...

Šílená
17. 04. 2000
Dát tip
píšeš krásně něžně! Trošičku souhlas merlíkem - stálo by na tom malinko zapracovat protože pramínky tvých slov jsou opravdu hladivé a je škoda když to není vyladěné. Třeba si s tím Stepko trochu pohraj párkrát to pročti a učeš - nezlob se že rejpám ale věř mi, dělám to jen když se mi někdo líbí:o) (trochu protimluv co? no já si stále oponuju:o)

saggit
15. 04. 2000
Dát tip
Ano, to je ona (alespoň doufám). Tak jí dám TIP

PS
14. 04. 2000
Dát tip
Tak kvůli takovým jako je Stepca si pořád myslím, že dívky jsou ta lepší, krásnější část lidstva a že by se za svou existenci měly odměňovat... A přitom to není pravda. :o)

PS
14. 04. 2000
Dát tip
(Děvčata, nekamenujte mě, jen uznejte, že i kluk může být odměněn jen za svou existenci a i holka může být na zabití... :o) Proto nelze generalizovat. :o)

Stepca
14. 04. 2000
Dát tip
PS: Ta, co jsem myslel já, by se "odměňovat" rozhodně měla.

Jákob
14. 04. 2000
Dát tip
díky (*)

Bambulka
14. 04. 2000
Dát tip
Ach, ta harmonie s přírodou ..., i ten kámen to cítí ... líbíí! PS - Radši pořád nemysli!:-)) A ta odměna Ti právem patří!:o)))

Laďa
14. 04. 2000
Dát tip
Že bych to byla já? Ehm...no nic. Ta kráska může být kdokoliv. Fantazie, harmonie, múza, štěstí, láska, krása, intuice, radost, déšť, smích, vítr, strom, lísteček, jarní den......bla bla bla. Jo a holka na zabití? Jo někdy někdo má chuť mě vzít pod krkem.

Laďa
14. 04. 2000
Dát tip
Ještě jsem zapomněla, že to je milý a hezký.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru