Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klubová diskuse

13. 12. 2002
3
0
7311
Autor
clovrdik

Tak tady budeme ty skvosty skladovat :-)
morgy
02. 11. 2005
Dát tip
jeden od nás z práce Dámy, tomu se říká sladké nic nedělání

g_morr
27. 12. 2004
Dát tip
To je dobrý...

Tak helou, přátelé, co nového ve světě hoven?

na dverich panskeho wc u mas v poslednim patre durazny napis: DNES DEN OTEVRENYCH DVERI??

tak jsem vložil zas jedno... ale slabší...

sk8ergirl
29. 08. 2004
Dát tip
Tohle mi říkala kámoška, že u nich na chalupě byl na pánských záchodech v hospodě tenhle nápis - "Prosíme, neházejte nám vajgly do pisoárů, my vám taky nechčijeme do popelníků" :-)

řeší to, co řešíme i my... ehm řešili jsme.... http://www.okoun.cz/boards/hajzlove_napisy

clovrdik
08. 05. 2004
Dát tip
beatrice, to není špatný :-)))

ch_34
08. 11. 2003
Dát tip
mám pro vás jedno Jablonec nad Nisou: Bijouterie, nebo ABB Elektro-Praga (už nevím): "Ležet doma na manželce už mě neláká, to si radši v práci na záchodě honim čuraka."

g_morr
25. 07. 2003
Dát tip
a tohle?

g_morr
24. 07. 2003
Dát tip
tak tohle smrdí!!! :)))

Evička
22. 07. 2003
Dát tip
Dámičkü (na dveřích WC v Troskovicích) oooooooooo

lexdame: Vítej lexdame!

lexdame
04. 07. 2003
Dát tip
A mě nepozdravis????


Evička
16. 06. 2003
Dát tip
Něžné vyznání lásky na hajzlu v Poříčí: HANIČKA JE SLE PIČKA A KYTIČKA. JAN

Dejf
16. 06. 2003
Dát tip
dost dobrý :-)))

velrybka
14. 06. 2003
Dát tip
hahha.:-)))) hihihi

Evička
12. 06. 2003
Dát tip
Potěšil jsi mě, hněďásku! Jo, tady budu fakt jako doma! :-)))))))

pravá lidová moudrost praví (dámy prominou. nebo ne): chcaní bez prdu je jako láska bez mrdu

Evička
10. 06. 2003
Dát tip
Vřelé díky za přijetí, jsem dojata! Jen mi ještě někdo bude muset vysvětlit, jak můžu navrhovat dílka do klubu. A a a doufám, že nechcete jen samý drsnjárny!Na hajzlíkách sou i hezký básně. Vzpomněla jsem si na jednu poetickou na hajzlíku v Regensburku (nevím, co dělaj Germáni na hajzlu....): Love is a name sex is a play forget the name and play the game! Dobrý, neeee?

clovrdik
10. 06. 2003
Dát tip
Evičko, jasně že ne jenom drsňárny, ale všechno, co se najde :-); ohledně zařazování děl do klubu - abych to nemusel psát znova a znova, podívej se do diskuse pod mým dalším klubem "Klub přátel literatury o hnusu v nás a kolem nás" a tam jsem to celkem nedávno (takže čti příspěvky odspoda) vysvětloval :-)

vítaj :)

sorry, zapomněl jsem ještě tam byly dva řádky (ale mně by se asi víc líbilo, kdyby to končilo úderně tou politikou – leč folklorista by neměl zkreslovat:), takže tak: velký bratr tě sleduje velké péro masíruje masíruje péro na způsobů stero velký bratr stříká to je politika do kyblíka džberu zatímco já seru .... halt intouši, jsou to panské zachodky na nejmenované VŠ. na jiné nejmenované VŠ je skvělý a úderný dialog: – chtěl bych být ošukán velkým ptákem. napiš kdy a kde. – kdykoli. zoo trója oddělení pštrosů.

clovrdik
06. 06. 2003
Dát tip
:-)))))) s těma pštrosama to nemá chybu :-)))); díky za příspěvky :-)

možná má, snad byla před oddělením čárka... ale jinak --- hlavně když teče hnědá tryskem, to se to pak čte...

clovrdik
06. 06. 2003
Dát tip
průsere, si tak říkám, když sem přispíváš, nechceš do klubu vstoupit ? :-)

Evička
06. 06. 2003
Dát tip
Snad budu přijata, když už jsem přispěla svou trochou do mlejna. Hajzlíky miluju, všechny vzorně přečtu. Nedávno zas vyšla česká knížka s průpovídkama z hajzlíků. Mý dobrý průpovídky ste mi už vzali z "huby". - Jen taková vobyč: Velký břicho-dole ticho!

clovrdik
06. 06. 2003
Dát tip
Evičko, jasně, buď zde vítána, pohodlně se usaď, ulev si a hlavně opiš všechno, co kolem sebe na stěnách vidíš :-))

velký bratr tě sleduje velké péro masíruje masíruje péro na způsobů stero velký bratr stříká to je politika! a bylo to minimálně třemi péry. a čtvrtým perem bylo připsáno velikým písmem OOOOH!

Dneska rano na zachode straslive jsem vykvik, pod prkýnko od hajzliku priskrip jsem si pytlik. (z netu)

jsem viděl: RANNÍ paní má chcaní má jsou krvavá

fidel1
10. 04. 2003
Dát tip
No tak dnes ráno po včerajšom večere plnom rôzneho chlastu som navštívil FCHPT (Fakultu chemických a potravinár-skych technológií), kde som rýchlim spôsobom vyhľadal WC a...čítal som... Treba mi srať nemám riť musí vo mne hovno hniť kúpim si krta ten mi ju prevŕta pôjdem sa vysrať budem žiť. no a kolega čo sral vedla mi nadiktoval: Arašidová nátierka s obloženou klobásou.

fidel1
04. 04. 2003
Dát tip
Totálna paráda, mám chuť pobehať hajzle v okolí...ak niečo nájdem sa ozvem...

clovrdik
04. 04. 2003
Dát tip
fidel1 : těšém se na tvoje úlovky :-))

Sysa
26. 03. 2003
Dát tip
teda rebí, utírám slzu ;-))))

clovrdik
19. 03. 2003
Dát tip
rebíí :-))))))))))) díky za příjemné odpolední osvěžení :-)))

Armand
19. 03. 2003
Dát tip
super nápisy reb .-)

clovrdik
21. 02. 2003
Dát tip
smutná zpráva : návštěvníkům hospod na teplicku (ale i jinde) jistě neunikly nápisy typu "Poppova operetní trasa", "I tady pije Franz Popp" atd.; jednalo se o skutečnou postavu - byl to kdysi šéf (myslím) operety v teplickém divadle; minulý měsíc ve věku 78 let zemřel.

Sysa
02. 02. 2003
Dát tip
Vzkaz od uklízečky:-): Pánové! To co držíte právě v ruce není tak dlouhé, jak si myslíte, a proto přistupte ještě o krok blíž! Děkujeme ( Teda ne že bych vymetala pánský záchodky - přišlo mi to mejlíkem v obrazové podobě:-)

clovrdik
02. 02. 2003
Dát tip
Syso, skvělý :-)))

Výškový průzkum naší budovy ;-) přízemí - poetici: "Nebuď přece bláhoví, vždyť i malé dítě ví, že každý další komínek potřebuje též svůj papírek" první patro - praktici: (již zde citováno) "Pánové, před odchodem prosím odložte toaletní papír na své místo - a tím NENÍ vaše kapsa!" druhé patro - tady bude pořádek!!! a běda jak ne!!! : Stop!!! Ty prase co nám sem chodíš posrávat záchody, použij laskavě na své lejno štětku k tomu účelu umístěnou vedle mísy!! (+obrázek příslušné dopravní značky + obrázek zdviženého ukazováku)

skromna
24. 01. 2003
Dát tip
restaurace Tunel (mno..restaurace ...) jestlize se netrefite do misy, vyzadejte si u obsluhy kybl s hadrem...

clovrdik
24. 01. 2003
Dát tip
skromná :-)) .. jak prosté a jasné :-))

Nápis v jedné občerstvovně:
Při konzumaci potravin v naší provozovně použití WC zdarma. V naléhavých případech účtujeme 10,- Kč. Děkujeme za pochopení.

clovrdik
21. 01. 2003
Dát tip
Pomíí :-)))))))))

velrybka
21. 01. 2003
Dát tip
občerstvovna provozovna vysersebovna atd... přecijen cosi socialistického v nás zůstává

clovrdik
09. 01. 2003
Dát tip
rebí, vítám tě mezi námi, sběrateli vytříbených produktů jazyka českého a literatury :-))

rutha
07. 01. 2003
Dát tip
Myslím,že D Á M Y nemohou zústat pozadu,a pokud vím tak ---někdy odskočím na panský,samozřejmě když tam nikdo není---:-),--- a myslím že emancipované dívky dnešní doby,nezústávají pozadu,jsou snad ještě sprostší a vynálezavější--- věc názoru :-))))Jinak dobrý nápad..Chválím.

clovrdik
07. 01. 2003
Dát tip
rutha - tak očekávám záplavu přínosnejch informací :-))

Sysa
06. 01. 2003
Dát tip
Teda Žíně, to mě fakt dostalo;-))))))) dík za pobavení:-)

Armand
03. 01. 2003
Dát tip
:)))

skromna
03. 01. 2003
Dát tip
:-)))))

clovrdik
02. 01. 2003
Dát tip
takže přispívám několika "moudry", který jsem dneska v 11 hodin dopoledne opsal na záchodě hospody "U Fešáků" v Teplicích. Zároveň je to ukázka, že se nemusí vždy jednat o vulgarity. Jenom malá poznámka - recyklační stanice 1 a 2 patří k pisoárům, trojka k hajzlmíse :-). Recyklační stanice č. 1 Zpracovává : pivo, víno, kořalky - vše bez pevných částic Prosím nevhazujte do mušle : - vajgly (nedají se už podruhé zapálit) - žvýkačky (hrozí nebezpečí, že propadnou dírkou a ostatní si je již nemohou vychutnat) - zubní protézy (ostatním hostům by nemusely pasovat) Nesnímat tento návod, další hosté by neuměli recyklační stanici používat. Varování ing. Bačkofského : Alkohol způsobuje kocovinu ! Recyklační stanice č. 2 Zpracovává : kávu, čaj, lihuprosté limonády a donesený tekutý odpad - vše bez pevných částic Prosím nevhazujte do mušle : - vajgly (nedají se už podruhé zapálit) - žvýkačky (hrozí nebezpečí, že propadnou dírkou a ostatní si je již nemohou vychutnat) - zubní protézy (ostatním hostům by nemusely pasovat) Nesnímat tento návod, další hosté by neuměli recyklační stanici používat. Varování ing. Bačkofského : Nápoje bez alkoholu nezvednou ani náladu ! Recyklační stanice č. 3 Zpracovává : veškeré typy stolice, zvratky, popřípadě tekuté výstupy Prosím, nevhazujte do mísy části oděvů a obuv Varování ing. Bačkofského : Stolicování a zvracení nelze na tomto WC dělat najednou !

clovrdik
02. 01. 2003
Dát tip
ještě avízka :-)

Žíně
01. 01. 2003
Dát tip
To téma je dobře ujetý, to se mi líbí. Tak taky přidám jeden nápis od pánských pisoárů, ve kterých byly umístěny desinfekční tablety: "Upozorňujeme návštěvníky, aby nežrali bonbony z mušlí"

clovrdik
01. 01. 2003
Dát tip
Žíně :-))))))))))))))))))

ja mam jeden ulovke z panskych (ona u nas probihal a rekonstrukce a vsechny dvere byly vysazeny a opreny o stneu na chodbe...to jen tka pro poradek): "Pánové, před odchodem prosím odložte toaletní papír na své místo - a tím NENÍ vaše kapsa!"

Angellina
18. 12. 2002
Dát tip
na dámskejch jich bejvá požehnaně, momentálně si vybavuju jen jednu hlášku, kterou jsem musela číst víckrát, než jsem pochopila, bylo tam: "Jsem skjelá" od nynějška beru tužku s sebou ;o)

dablik008
16. 12. 2002
Dát tip
to zni zajimave toto :o)))) ŽPSH taky? ;o)

Čmelák
15. 12. 2002
Dát tip
Zaznamenal jsem: Na našich pánských WC bylo mnoho nápisů, poté několik zaměstnanců propustili, studentů vyloučili... Dnes je v kabince WC číslo 1 uvedeno: "WC NEWS HLEDAJÍ NOVÉHO REDAKTORA."

Drownedgod
14. 12. 2002
Dát tip
..si vzpomínám, leč né ze záchodků, ale podchodu v Hradci Králové je psáno: "při mrdu prd, čeká tě smrt" a jeden vlakový (vlak Praha - Hradec Králové, rychlík odj. z Phy. 11:13, druhý vagon za mašinou asi třetí či čtvrtý kupéčko) :"Kill your parrents!" ......................:-))))))))))))))))))))))))))))))))))

Armand
14. 12. 2002
Dát tip
s těmi nápisy na dámských záchodcích by mě to taky zajímalo... nebo myslíte, že to chlapi choděj psát i tam? :)

skromna
14. 12. 2002
Dát tip
depa..nemám tedy nic zrovna v rukávu, ale..po pravdě..aji na dámskejch se nachází perly..a pochybuju, že je psali mucký..jestli nezapomenu..tak si sebou ode dneška beru tužku a papír :-))...ehm..nejen toaletní :-)

clovrdik
14. 12. 2002
Dát tip
výborně :-)) takový nadšení pro věc jsem si představoval :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru