Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Měsíc

14. 04. 2000
1
0
2078
Autor
Brouk

Měsíc Vyzáblý měsíc dorůstá zvolna, když oči zavíráš. Padá tvoje hvězda, ale ty už přání nemáš. Vyzáblý měsíc, smutnej samuraj, když oběť svojí přinášíš. Smutný výraz v očích měl, ale ty už nic nevíš. Vyzáblý měsíc po tvých dlaních pluje a ty už jen brečíš On na nic se neptá jen tiše naslouchá. Vyzáblý měsíc, noční samuraj snad proto sám sebe před ním skrýváš. Noc se vytrácí a on životy utrácí a ty máš strach z rána, že mu život dáš. Vyzáblý měsíc nocí pluje a ty leháš naznak na polštář. On už tvůj osud zná, protože ty už navždy oči zavíráš. Vyzáblý měsíc dorůstá zvolna, zmodralým zápěstím vkrádá se ti do okna. Vyzáblých lásek samuraj, hledal slova, ale ty už život zpátky nevydaj.
BESTYJÁK
14. 04. 2000
Dát tip
hele,luna byla vždycky symbolem milenců a tys z ní udělal samojeda samuraje.Mě sic je to jedno, ale sou tací...

Jákob
14. 04. 2000
Dát tip
Broučo copak je? Pěkný smutný ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru