Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pepanova padesátka

31. 12. 2002
37
6
3838
Autor
Yfča

Jedna z mých vousatějších věcí (ani nevím, jestli jsem ji už kdysi nemazala) s přáním všeho nejlepšího do nového roku 2003...

Prťavý, pihovatý, podprůměrný, pohotový policajt, podpraporčík Pepan Panáček přesmutně plakal. Plným právem. Předevčírem prožil padesátku, počátek protivných poruch. Předminulý pátek přestal ponocovat, pobývat po půlnoci po pochybných pohostinstvích. Přesto procento Pepanových problémů poznovu prudce povyrostlo. Pravidelně pokašlával, posmrkával, pravá plíce pracovala poněkud pomaleji. Při prudším pohybu padal. Pusou pronikala pokračující paradentóza. Pěkná postava pominula. Parádní porost palice překvapivě prořídl, pro překrytí pleše používal plnohodnotnou portugalskou paruku. Před pár pátky překrásně propracovaná, pevná prsa (pozůstatek pravidelného pondělního plavání po podolské plovárně) přestala překvapovat pohledné, popřípadě přitažlivé paničky. Pozvolna pominuly protivné poluce, povyrostl převislý pupek, protože pravidelně popíjel přespočet pohárů pravého pěnivého plzeňského piva (preferoval především Prazdroj). Podagra pilně provokovala. Pakliže poobědval přemnoho pórkové polévky, přesyceným pupkem (prolezlým parazity) protivně proudily páchnoucí plyny. Patrně proto pravidelně postonával. Přirození, předtím Pepanova převelká pýcha, povadlo. Penis pomalu přestával poslouchat, proto podpraporčík potají prodal přebytečné pryžové prezervativy. Při proměnlivém, ponurém podzimním počasí (pokud pršelo) pobolívala padesátníka pánev. Při pracovních policejních pochůzkách Prahou pět pajdal, poněvadž při přišlápnutí pronikalo pravou patou protivné píchání (patu propíchl přihlouple pohozeným prorezavělým pilníkem při pronásledování podnapilého padoucha, přičemž přeskakoval potůček poblíž prašných Prčic - pata podklouzla, protože prostranství poněkud promoklo při prudké přeháňce). Prostě prekérní poměry! Prolhaní parlamentní politici (parádní parta polosenilních pitomců) provokovali Pepana přiblblými partajními ptákovinami. Pamatoval perfektnější prožitky. "Prokletá padesátka," pravil posmutnělý pupkatý playboy. Pak pochopil: padesátku prostě pomine.

 

Prvního prosince prohlédl pohublou peněženku, popadl poslední papírové peníze, přibližně pětikilo. Proč planě posedávat? Půjde pro potěšení pařit! Pěšky proběhl prostorné Příkopy, Panskou, posléze Perlovku. Pozvolna prošel poškozeným portálem příšerně poplivané pivnice. Panoval poklid. Překotně popíjel přechlazené popovické pivo, přitom pátravě prozkoumával podivné panoptikum polosedících postav. Piáno právě přehrávalo pružnou polku, pozoun příkladně preludoval, přestárlá Pilarka pěla populární pamětnickou píseň. Překrásný profesionální přednes, prostě paráda! Preferoval prsatky, proto pojednou postřehl půvabnou, patrně pětadvacetiletou paničku. Potajmu pátral po pěkné plavovlásčině postavě. Perfektní proporce! Patrně pardubická proletářka! Promýšlel přesný postup. Při prvním ploužáku poplácá plavovlásku po prdelce, pravou paží později prověří plné poprsí. Prostě prudce podráždí plavovlásčiny perverzní pudy. Potom půjdou pod Petřín. Přímo perfektní plán! Předstoupil pádně před pěknou paní. Prsatka právě pravačkou pomalu pozvedala pátý půllitr. Postupoval pozvolna. Přívětivě pronesl překrátký proslov. "Půjdete, prosím, plesat?" projevil poníženě prosté přání. Plavovláska propíchla plešatého policajta pichlavým pohledem plným pohrdání. "Perverzní páprdo," prskala pohoršeně. "Prokristapána, proč panikaří?" přemítal popletený, pobledlý padesátník. "Podlý prasáku," pronesla poté polohlasně. Překvapeně přešlápl po podlaze pivnice prošlapanými polokeckami. Proč panička protestuje příliš prostořekým projevem? "Půjdete, prosím, plesat?" pravil poznovu potichu. "Pche!" pronesla podrážděná plavovláska popuzeně. Přitom pružně plivla po Pepanově přízemní postavě. "Pitomý padouchu!" povykovala pronikavě prostorem. Potom položila pivo, policajta prudce pleskla pevnou pěstí přes překvapením pootevřenou pusu. Poloomráčený Pepan povyskočil. "Promiňte, paní," prohodil připitoměle. Pozvolna pobledl. Přetěžko polkl. "Proč pořád pouze pykám?" pomyslel. Posléze pochopil. Právě přežil padesátku, proto příjemné prožitky paušálně pominuly. Pomalým pohybem paže přinutil postaršího pingla přijmout pořádně pomuchlanou padesátku plus pět padesát. Pingl podlézavě poděkoval. Pepan plaše pozdravil povedenou plavovlásku. Pak proběhl přes počůraný, páchnoucí pánský pisoár před pivnici. Panovalo pološero. Pomalu prošel pochmurnou Perlovkou, potom podmračenou Pařížskou. Pod povadlou palmou před Parkhotelem překotně použil policejní pistoli...

 

Prezentované plky přepečlivě psala počítačem Pentium Pivana Pelcmanová. Přepis (případně patetický přednes) pouze proti písemnému povolení praštěné pisatelky! Případný přestupek Pelcmanová přirozeně přísně potrestá - poťouchlý pachatel přestupku platí pět pravých plzeňských piv!


6 názorů

Yfča
30. 08. 2011
Dát tip
Písmenko pé je poměrně lehké, anébrž na péčko začíná poměrně hodně slov. ;o)

Stařec_007
18. 05. 2011
Dát tip
Výborné!! :-)

Whitesnake
13. 07. 2010
Dát tip
skvělé

white: tohle je taky dobré...Yfča má několik takových :o)

Dixie
29. 07. 2004
Dát tip
Po pěkných pár pivech přináším potácivý přípitek pro pYfču. *

Josefk
15. 07. 2003
Dát tip
pěkně připamatováváš :-)))

rainman
23. 06. 2003
Dát tip
:-))) přestože přečetl před pár pátky, potipuji *

El_Fossil
12. 03. 2003
Dát tip
:o)))

Kačaba
04. 03. 2003
Dát tip
To Quanti: :o))

Quanti
28. 02. 2003
Dát tip
Jee, ahoj Kacabo, tesi me :o)))) Jsi asi prvni literarni postava, kterou potkavam ;-)

bbb
25. 02. 2003
Dát tip
:-)

Gardio
25. 02. 2003
Dát tip
:-))

Douda
25. 02. 2003
Dát tip
t

Parádní povídka! Perfektní práce, P-Yfčo! :-))

Jouda
24. 02. 2003
Dát tip
perfektni :-)

Dan
24. 02. 2003
Dát tip
Četl jsem i tu první povídku od Kristýny, tohle je taky boží!

Kačaba
24. 02. 2003
Dát tip
To se ti, mamko, povedlo! Co bude k večeři? :o))

Yfča
24. 02. 2003
Dát tip
Kačabo, koukám, že máte ve škole "počítačovou" hodinu... Ty už máš zase hlad????? :o)

hurvinek
24. 02. 2003
Dát tip
yfco to bylo osklivy

Yfča
24. 02. 2003
Dát tip
Pročpak? :o)

hurvinek
24. 02. 2003
Dát tip
takhle kritizovat kacabu a branit ji v umeleckem rozletu......... a nedostatecne ji zasobovat svacinama

Yfča
24. 02. 2003
Dát tip
Kačaba nedlabe pouze v okamžiku, kdy spí. Ale ani tím si vlastně nejsem tak jistá. Je možné, že i tehdy přežvykuje... Jenže je pořád hubená jako lunt, takže peníze vložené do zásob pro ni jsou penězi vyhozenými... :o)

Kačaba
24. 02. 2003
Dát tip
Nežaluj. Taky jsi dřív pořád jedla. Závidíš? :o)

Yfča
24. 02. 2003
Dát tip
Jen tě pustím k počítači... Nezávidím, Kačabko, věnuji se teď zajímavějším věcem. Jíst už mne tolik nebaví jako za dob puberty... :o)

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
perfektni

MiQing
17. 01. 2003
Dát tip
no, nechtěla bych, aby mi to četl nahlas někdo, kdo třeba koktá... ;-)

Yfča
17. 01. 2003
Dát tip
No, abych pravdu řekla, po přečtení prvního odstavce nahlas koktat začneš... :o)

Krel
02. 01. 2003
Dát tip
:-)

Endif
02. 01. 2003
Dát tip
Parádní, předlouhé - piT :)

iust
31. 12. 2002
Dát tip
:))))*

m11
31. 12. 2002
Dát tip
napis neco treba na Y nebo na Ž........

skromna
31. 12. 2002
Dát tip
** :-)

Quanti
31. 12. 2002
Dát tip
pitomost, pravdaže poměrně podařená, počínající posledního poťouchlého PSilvestra... ;)))

bbb
27. 12. 2002
Dát tip
:-)))))))))

Bobísek
17. 12. 2002
Dát tip
Po přečtení počínám pociťovat parádní pocit! Povedený!*

Armand
17. 12. 2002
Dát tip
*

čtenář
16. 12. 2002
Dát tip
Po přečtení počínám plivat plíce... Příliš pé! :)

čtenář
16. 12. 2002
Dát tip
Požaduješ, Pyfčo, pivčo?

Wopi
15. 12. 2002
Dát tip
propána! pofidérně pitvorná povídka!

Pavson
15. 12. 2002
Dát tip
Pěkné, přesto: Pepan přestal používat paruku, pěstoval přehazovačku! ( Podle Pepanovy přímé příbuzné ) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru