Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má levá ruka je prázdná...

15. 12. 2002
17
2
5940
Autor
Armand

píšu čím dál -.....- hlouposti :)) tentokrát něco pro hlavu i srdce... .-) Kdo to uhádne? :)

Má levá ruka je prázdná

Má pravá ruka je mou levou rukou

Kdo to nepochopil,

tomu dvě ruce nestačí,

ten mi tisícerými dlaněmi

zakrývá tvář.

 

Mé levé oko roní slzu


2 názory

Armand
15. 09. 2007
Dát tip
Jarmila: to je dobře... :)

kóany neumím a hádanku jsem nerozluštila - ale je to jako nádherná brož, v níž vidím jiný tvar, než zamýšlel její tvůrce ... *

Armand
29. 12. 2003
Dát tip
o tlesknutí či netleskání nevím nic... Jak je to s tvojí zahradou? Zametáš? anebo koukáš kam si listy jdou?

katugiro
27. 12. 2003
Dát tip
že jedna ruka netleská se proslýchá se roztleská (v našich krajích láska se pěstuje se v zahradách)

Armand
24. 12. 2003
Dát tip
kdo hledá najde, ...tak jsem to myslel... a jestli tomu říká "své" nebo "cizí" .. to jsou jen slova... :)

Armand
23. 12. 2003
Dát tip
Elyn: srdce se neztrácí, to jen oči nevidí... a hledat srdce srdcem, to je ta největší chyba To není o tom "co to je", je to o tom co na to umíš říct... :) napiš větu, báseň, slovo, které přesáhne život i smrt.. to je odpověď a to je celé :)

Elyn
23. 12. 2003
Dát tip
Srdce srdcem nehledat.. Kterou cestou pak se dát? Rozum cit že najde snad.. Největší chyba je že jsem ryba (ty nesmí do ráje..;) *** Chyť vítr za vlasy a zapískej mu Ukloň se třikrát hoře a vrať, co jí patří Pak budeš svoboden..;)

Armand
23. 12. 2003
Dát tip
Když srdce srdce nehledá, pak je na místě svém vše - jak býti má... vybírat cesty to tvoří cesty nechtěné Někdo je Rybou a jiný zase ne? A co když je to tak, že rozděleni jsme jen na oko, a že to zdání je... a že se znovu v kruhu sejdeme... ... :)

Elyn
23. 12. 2003
Dát tip
Sama sobě rybou i rybářem Nepochopí kdo nezná mě..;) až najdu srdce a to kruh uzavře přestanu být rybářem rybou však nikdy ne..;)

Armand
23. 12. 2003
Dát tip
to jediné je jisté ...že najdeš.. :)

Elyn
23. 12. 2003
Dát tip
to svoje ano...

Elyn
22. 12. 2003
Dát tip
možná proto, že jsem ztratila srdce... je čas plakat..

Elyn
20. 12. 2003
Dát tip
protože se mi nepovedlo zatím přijít na to, co to je...:)

Elyn
19. 12. 2003
Dát tip
asi taky budu ronit slzy....:(

Armand
19. 12. 2003
Dát tip
Elyn: pročpak? :)

Armand
16. 11. 2003
Dát tip
Shoth: není a je.. a je a není jaký je pocit ...z kuropění? mám ruce anebo je nemám? Kdo je to ten kdo mi tisíci z nich zakrývá tvář? Umíš odpovědět? Jestliže ano, pak umíš i tygra zastavit v skoku... :)

Shoth
12. 11. 2003
Dát tip
to neni blbost to je jednoduchý a krásný...není to o rukách žejo? skvělý

Day_light
03. 10. 2003
Dát tip
Ajajaj...hádanky, to je moje.:-)) Jenže tahle je tuze složitá..na to nepřijdu..:-((...;-) Myslíš pravou ruku nebo Pravou ruku? ;-) A nejsi náhodou levák..? Jak to tak vidím, tvé levé oko bude ještě dlouho slzet..:-)) Ach jo...napadají mě samé kraviny....:-) Tak alespoň TIP

Armand
31. 08. 2003
Dát tip
Jak tě napadlo, že bys ty neměla být ta "vyvolená"? :)))

Diana
31. 08. 2003
Dát tip
No protože tomu nerozumím, Martine :-(((

Armand
31. 08. 2003
Dát tip
"nerozumím" je lacinost a pohodlnost... snaž se. Rozumíš tomu, ani o tom nevíš :) Odpovědi jsou jen pro ty, kdo je hledají, kdo se ptají... .-)

Diana
30. 08. 2003
Dát tip
Má hlava je ale ještě prázdnější, než Tvá pravolevá ruka.. Sorry, jsem mimo. Báseň jen pro vyvolené.

Armand
31. 03. 2003
Dát tip
kterou z mých tisíci? :)

Liilaa
30. 03. 2003
Dát tip
Tvé ruce, tvé tělo, tvá ústa já chci znát. Podej mi svou ruku, já bu si s ní ráda hrát.

Voda
10. 02. 2003
Dát tip
To je nádherný... obzvlášt´ konverzace.. jako pohádka. Armand: já na to přijdu! A až na to přijdu...

Kytička
21. 01. 2003
Dát tip
:-))) viz ty a Nuitík :-))) *

Adrenalin
09. 01. 2003
Dát tip
jsem ten který "JSEM"? ale jsem v práci a za zádama mám šéfovou a nemůžu se soustředit, bojím, bojím, že mi přijdou na Písmáka ;-) jo, a já nevěděla, že je takovej klub, ten se mi líbí!!! :-)))))

Adrenalin
09. 01. 2003
Dát tip
ó(m) mistře, že já se dala na tu hádanku chytit :-))))

Adrenalin
09. 01. 2003
Dát tip
i ty "zeňulko" :-) teprve teď čtu ty komentáře pod tím a libí se mi ten, cos napsal "Josefk"

Armand
09. 01. 2003
Dát tip
Adrenalin: neptej se, odpověz. jsem který jsem nebo jsem který nejsem? pořád mi kane slza z levého oka proč to? PS: jaký klub? Nuitíčini plyšosofofilové? :) PPS: nemusíš mi dávat avízko pod mými díly, zobrazuje se mi tvůj příspěvek jako kritika - to stačí .-) PPPS: opatrnosti, zejména v práci, není nikdá dosti :)

Adrenalin
09. 01. 2003
Dát tip
jo, ty "plyšulky" nechceš založit klub přes koany? ("klub koanistů" mi přišel jako název u kterého každého napadne...) :-) tady skoro všichni tak hezky odpovídají vlastní tvorbou... když já to neumím slovama, - já bych se na tebe jenom usmála :-)

Armand
09. 01. 2003
Dát tip
:) mně to stačí .-) Ne, klub založit nechci - kóan není něco jako populární hračka. Je to velmi osobní a individuální záležitost nazírání přirozenosti mysli. Nelze se o to trumfovat nebo přít. Máš nebo nemáš pochopení - a to je vše. Zkus někomu říct, že nemá :))) (Lze samozřejmě i poznat míru pochopení). Byl by to taky trošku prázdný klub. Nesetkal jsem se na tomhle webu s jediným kóanem, kromě téhle mé hádanky. A ani ona, ačkoliv má duch kóanu, není kóanem, ale jen hádankou... Není v ní veden dialog - to je to co jí "chybí" ke klasickému kóanu. .-)

Adrenalin
09. 01. 2003
Dát tip
:-) míru pochopení... - čeho? jen tě tak zlobím ;-)))))))))))))

Armand
09. 01. 2003
Dát tip
čeho? tvého úsměvu .-)

Adrenalin
09. 01. 2003
Dát tip
tos mě dostal ;-)))))))))))))))

hádanka je zajímavá, každého, kdo jen chvíli o ní přemýšlel obohatila,...stejně jak rozhovor, který rozkvetl pod ní....jste všichni moc krásní...jste andělé )§( )§(

Helča
05. 01. 2003
Dát tip
to se ví, že s nadějí vždyť zázraky se udějí, ... když oko přimhouříš

Armand
29. 12. 2002
Dát tip
Boggy Depot: Kdo bez sebe, ten už blízko je Jaké je modré nebe? bezhvězdné? .-)

Boggy_Depot
28. 12. 2002
Dát tip
Má mysl snad již zpuchřelá Odpověď na koan neměla Snad jednou ji lidstvo nalezne Já se však bojím že beze mne

Méďa
26. 12. 2002
Dát tip
Hezký, tak hezký, že je mi až líto, že to nevim...***

Helča
19. 12. 2002
Dát tip
... a pravé se směje :)

Armand
19. 12. 2002
Dát tip
směje? :) a nadějí anebo z beznaděje?

Armand
18. 12. 2002
Dát tip
Drownedgod: v té poušti... padá sníh anebo padá déšť? mé levé oko stále roní slzy.

vajda
18. 12. 2002
Dát tip
...moja ľavá srdcová komora bije pre Teba.Moju pravú srdcovú komoru mám otvorenú a zároveň rezervovanú pre moju pravú lásku...ľavá láska sa stále domáha nežností...čo urobím?

Armand
18. 12. 2002
Dát tip
vajda: nechám spadnout kameny

vajda
18. 12. 2002
Dát tip
...keby som vedel...

Armand
18. 12. 2002
Dát tip
...kdo jiný by měl? :)

Drownedgod
18. 12. 2002
Dát tip
..jen sněhové vločky bílé jak poušť sama, a už neplač, pleti to nesvědčí..:-)))))))))))

Armand
18. 12. 2002
Dát tip
drownedgod: havran sedí na bustě Pallas Athény ale ještě nekráká stejně tak všechny mé slzy ještě neusychají :)

Drownedgod
18. 12. 2002
Dát tip
..bílá holubice budiž sokem havranu ve výšinách libým hlasem vrká tvoji tvář ať oblaží a slzy Tvé vysoušeny budou tak napořád nikdá už kanálek slzný nepozná sůl Tvého smutku.. :-)

Armand
18. 12. 2002
Dát tip
:)

k čemu ruce když zbydou jen slzy ?...... t

Armand
17. 12. 2002
Dát tip
aRimda: to je jako postavit se na hlavu a říct, že stojíš na nohou .-) N_T: a čím by ses pak utíral? (ve všech smyslech) :) miklunka: sedmá noha a prvni den je z toho vůbec cesta ven? :) Smích a pláč: celou cestu se usmívám, - jdu však anebo letím? Hauský: napiš mi do pošty cos myslela .-) všem: dík za snahu a odvahu se vyjádřit :)

diderotka
17. 12. 2002
Dát tip
Armande, jestli jsem to pochopila, tak je to víc než nádherné!!!! A jestli ne, tak tu pravdu slyšet nechci:-) *

diderotka
17. 12. 2002
Dát tip
(myslela jsem to tak, že je to nádherně napsané!!!)

miklunka
17. 12. 2002
Dát tip
jasne te jo :o))) musis za sestou horou povrchnich smyslu pohladit doprava a pateho syna boha more nechat si klesnout do kolen... (pak budes zahojen ;o)))))

Armand
17. 12. 2002
Dát tip
miklunka: no konečně je to někomu jasné :)))))))) !

miklunka
17. 12. 2002
Dát tip
;o)) jasne!...pritom to je tak logicky napsany :o)

Drownedgod
17. 12. 2002
Dát tip
..v pravdě, pokud to nejni takhle, tak se.. ...projdeš li pouští sebe sama levou nohou pak po tobě zapláče nejedna oáza jsi li oděn do roucha jež těžko lze spatřiti pravá v levé možná i ruce sebe na sebe se netváří ......ha...... ...:-)))))))))))))))*t*

Blaznivkaaa
16. 12. 2002
Dát tip
Tak já se přiznám, že nevím, nepochopila jsem...::) ale je to pěkný...::)*

Josefk
16. 12. 2002
Dát tip
chtěl bych dát lásku, nemám komu :-)

Armand
16. 12. 2002
Dát tip
Josefk: přes mnohost svých dlaní nevidíš mou tvář, jaká je ta tvá - bez dlaní? Takového zkoušení! a přece - ten kdo je zkoušen chybí Kdopak se ptá? (nene, neuháds) .-))

Josefk
16. 12. 2002
Dát tip
neuhád, protože holt nejsem hádavej typ :-)

Armand
16. 12. 2002
Dát tip
:))) to neva, ty to ani nepotřebuješ, protože ty to stejně víš .-)

Hauský
16. 12. 2002
Dát tip
já nevim a vim ...ale asi vim špatně takže nic:-) ale je to naprosto krásný jako... ***!

aRmida
16. 12. 2002
Dát tip
zní to tak jaksi... orientálně... ještěže nemám potřebu čemukoliv rozumět...

Keiko
15. 12. 2002
Dát tip
máš jednu ruku dlohou?:o)*

Armand
15. 12. 2002
Dát tip
má dlouhé prsty ...

Keiko
15. 12. 2002
Dát tip
my Japonky se v tom tolik nevyznáme:o)

Armand
15. 12. 2002
Dát tip

Nuitík
15. 12. 2002
Dát tip
máš obě ruce prázdné? když je Tvá levá prázdná a Tvá pravá levou? mi to přijde, jakože máš prázdnou náruč, ale o tom bys asi nepsal, přijde mi to strašně krásný ani nevím čím...**** si to dám do nej, jsem blbka, co?

Danny
15. 12. 2002
Dát tip
má levá hemisféra je prázdná a má pravá hemisféra se snaží báseň vstřebat... *

Nuitík
15. 12. 2002
Dát tip
ju, tak nějak, Danny :o))

Nevím, nevím... není to nějaká sprosťárna?

Armand
15. 12. 2002
Dát tip
Nuitík: i ty líný (v)oříšku.. zavyj pořádně! :) Danny: chybí ti dlouhý prst...

Nuitík
15. 12. 2002
Dát tip
nebo je pravá ruka člověk a ne Tvá pravá ruka, jak se to říká?----- potom by to bylo, že Tvá pravá ruka je ten, kdo Ti Tvou prázdnou levou ruku plní..nahrazuje, kdo tě má rád? jsem moc velkej fantasta, to bude něco jednoduššího, co? proč jen levé oko roní slzu?????...... dlouhé prsty....ten má dlouhé prsty, kdo krade ;op dlouhé prsty na klavíru kolik mám ted' rukou, když jsem to nepochopila a moc bych chtěla? Ty mě ničíš.....

Armand
15. 12. 2002
Dát tip
Nuitík: písař co neumí číst je tisícero dlaní zakrývajících mou tvář dostaneš tři dny a devět nocí na to, aby ses naučila výt potom tě spálí slunce ☼ .-)

Nuitík
15. 12. 2002
Dát tip
a to levé oko??? to je krásná myšlenka, ale promin', na to bych v životě nepřišla, nejni to jednoznačné, čte se to kolikero chceš způsoby, když jsi sám písařem a sobě čtenářem, tak je Ti to jednoznačné..je to vážně moc hezký...

Nuitík
15. 12. 2002
Dát tip
eště něco....

Armand
15. 12. 2002
Dát tip
nene.. ještě to nemáš :)

Tichotam
15. 12. 2002
Dát tip
bože...jsem zašmodrchán....hůůů...téměř sdílím míru ňůňina nadšení...ale jakže se psychorentgen jmenuju, na tohle musím přijít nebo ..nebo co?! :o) ... ... ... pane jo...jsem rozpocitován až za roh ale ... to hezké co z toho pro mě nevyšlo z pochopení...právě naopak ***

skromna
15. 12. 2002
Dát tip
achjo..tak s tím mám plné ruce práce ...a eště ke všemu zamotanou hlavu..mé pravé oko roní slzu....asi neuhádnu.. a co na to srdce?? tomu se to líbí :-)

že by onanie????

miklunka
15. 12. 2002
Dát tip
leva ruka prave oko :o)*

mé pravé oko roní slzu.....*****

ale také ti možná tisícerými slzami zakryju tvář :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru