Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nalezená víra

17. 12. 2002
1
0
1833
Autor
Fil

věnováno překrásnému andělu a jeho hlasu,jenž rozechvěl mé srdce svou krásou v kostele

V betonové šedi,

Zpuchřelého města,

Padá vločka mezi stromy,

Je jen jednou ze sta

 

Buď království Tvé!

 

Po raním rozbřesku,

Ve sněhových peřinách,

S horkým čajem uvnitř těla,

A po čerstvých novinách.

 

Buď vůle Tvá!

 

Krásný anděl nad oltářem,

S nadpozemským hlasem,

Vznáší se a pěje písně,

O Petrovi svatém.

 

Na věky věků …Amen!


zelva
27. 01. 2006
Dát tip
zvláštní

Fil
20. 12. 2002
Dát tip
:-ů

Fil
19. 12. 2002
Dát tip
Dobrá:-)je pravdou,že jsem o tom moc nečet,ani tedy namíním.Není to nic co by mě tak zajímalo a myslím ,že zas toliko jsme nikomu neublížili.Slovo hanit ani používat nebudu-stejně to byla taková legrácka.No a tečka:-))))

Drownedgod
19. 12. 2002
Dát tip
..dyk já vím, ale nejni na škodu o věci něco málo vědět a i ode mne to byla takové malé popíchnutí a legrácka..:-)))

Drownedgod
19. 12. 2002
Dát tip
..téma to vážné je!..ale rozhodně jsem nechtěl rozpoutat teologickou rozpravu, to já jen tak aby ste věděli..:-)

Keba
18. 12. 2002
Dát tip
tak tohle ti nesedí...

Fil
18. 12. 2002
Dát tip
Joooo joooo,pod vlivem okolí a všeho kolem...,nebojte jsem ATEISTA až za hrob,ale žiju ve státě ,kde se vyznává křeťanství,i když teda míň už snad jen v Indii:-)))))

Fil
18. 12. 2002
Dát tip
nesouhlasím s Tebou!!!!Nazvat křesťanství přežitkem!!!No to snad ne!a jehovistů je i u nás 1000000x míň.

Fil
18. 12. 2002
Dát tip
Drahá nerozčiluj mě!!!-v tomhle mám pravdu a ty to víš.Jinak svědci jehovovi nejsou náboženství -to je sekta!!tak a basta:-))))

Fil
18. 12. 2002
Dát tip
Grrrrrrrrrr haf haf!!!A co máš proti bohu?Ty v nic nevěříš?a mám.-neustoupím ni krok:-))))Cha cha(smích ze Simpsonů)

Fil
18. 12. 2002
Dát tip
Nevěříš,ty věříš mně:-)))))haf,haf

Fil
18. 12. 2002
Dát tip
málem bych opoměl cha chi cha chi cha-ulechtám si žebra! A MÁM!

Drownedgod
18. 12. 2002
Dát tip
..nechci se nějak zvlášť vměšovat, ale přeci jen malinaktá poznámečka, rozhodně tu ale nechci rozpoutat náboženské klání...:-) ...takže za prvé: měli by ste si nejprve něco zjistit o náboženstvím jako takovém, než začnete hanit tu či onu náklonost k Bohu. "jehovisti" jak je nazýváte jsou Svědci Jehovovi a rozhodně to nejni žádná sekta, ale regulérní registrovaná náboženská skupina jako např. křesťani. Že jsou v poslední době nejvíce vidět, je podle nich znakem toho, že se alespoň snaží ostatním nevěřícím přiblížit Boha a jeho záměr se Zemí. A mimochodem, kdyby ste prostudovali nějaké dostupné matriály o nejzastoupenějším křesťanství a porovnali ho s nimi, tak by ste museli dojíti k názoru, že pokud by sis měl vybrat, tak rozumě uvažující člověk by bez předsudků zvolil ony proklamované Svědky než "kostelní" církve. Toto je téma opravdu na hodně moc stran papíru, tak si jen zkuste něco o tom přečíst, než vypustíte svůj osvětový názor na víru do světa. Bude li zájem a budeli třeba uvedu nespočet příkladů, páč jsem toho na dané téma přečetl mnoho, to mi věřte, od satanistů, přes Budhy až po Svědky.... ...jen okrajově, v Boha věřím, ale nepřikláním se k žádné víře, mám víru svou...:-)

Fil
17. 12. 2002
Dát tip
Neboj mám něco v pácu.I když je teda za to taxa 5-12let.Ale pro umění bych zemřel.:-)

samain
17. 12. 2002
Dát tip
ty se nam lepsis! to uz je neco vic nez jenom ty zamilovany...ne ze by byly spatny,ale tohle je SUPER!!! proste-nenachazim slova

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru