Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jeden malý prožitek

16. 04. 2000
5
0
1709
Autor
saggit

Taky k sobě po návratu z "podniku" raději nečicháte?

Opilý prsten pěny, ztuhlý na své pouti stěnou pivní sklenice díra v ubruse, myslící na neznámého tvůrce skvrna na stěně, co kdysi jistě mouchou byla a kolem v křeči tančící plnoštíhlá víla a vždypřítomný kouř, lidí plná pivní krabice Směs hluků a řečí - monotónní hladina a konfrontace názorů, co celý život řeší. Tak přispěješ i svým do toho hospodskýho blues co slité lepí rozlet křídel přidušených múz zmámené nikotinem a v touze po životě,míří ti do klína
Sala
21. 04. 2001
Dát tip
čichám..čichám..člověčinu..:))) zazíku, koukám, že sis odmočil to svoje :) a jsem si barvitě prožila :)) ...lidi, dííík

Janis
06. 01. 2001
Dát tip
....

Jákob
09. 11. 2000
Dát tip
ne to se pak nemůžu cítit :o)

Bibša
26. 04. 2000
Dát tip
Jeden malý prožitek ... jo, souhlasím ... je to kousek života a není až zas tak neprožitý a promarněný, jak se na první pohled může zdát, jo, mladíci v hospůdce, co věří, že změní svět, ale jen do té chvíle, než dopijí a vstanou, že jdou spát. Je to na tipa, ale máš jich tu už příliš, tak příště :-)))

Bambulka
25. 04. 2000
Dát tip
Tak proč s ním něco neuděláš?!? Vždyť je tu tak krásně, jseš strůjcem svého štěstí, tak toho využij! A žij!!!:-)

Anonym
21. 04. 2000
Dát tip
...no a právě tohle mám rád...

Stepca
17. 04. 2000
Dát tip
To mi něco připomíná:-).Šestý řádek se mi zdá zbytečný. Ten kouř by byl z toho cítit dokonale i kdyby byl anonymní.Tip nejen za vílu v křeči.

zolli
17. 04. 2000
Dát tip
sagit: nadherne zazoo: pekny komentar ja: bez komentare co k vam jeste dodavat? snad jen TIP

Merle
17. 04. 2000
Dát tip
ikdyž hospody moc nemiluju (už je aspoň uznávám), za sílu slov dávám ZbDť

Lampář
17. 04. 2000
Dát tip
Stav se nekdy v Liberci - Na ruzku a dej si neplavce .... !!! :o)))))

Bambulka
17. 04. 2000
Dát tip
Tyto prožitky jsem už naštěstí ze svého života odstranila, ale snad chápu ... Hrát pod Pradědem :-)) a dívat se do plného sálu na lidičky takto myslící ..., víš, i to je život, pro někoho ten nejlepší, co zná, tak proč jim to nepřát? Perfektně poskládaná slovíčka následující myšlenku, a ta touha na konci - proč z ní cítím smutek?

saggit
17. 04. 2000
Dát tip
Bambulce: Protože tam je.

saggit
17. 04. 2000
Dát tip
Bambulce: Protože tam je.

PS
17. 04. 2000
Dát tip
Fascinovám zírám, kde všude lze najít inspiraci... Jak říká Merle ZbDŤ! :o)

zazoo
16. 04. 2000
Dát tip
obraz číslo: 26 Nádražní restaurace poprvé. Restaurace "širokodaleko" jediná. Chodí sem ajzlpoňáci,jezéďáci, stejně tak jako místní honorace, starosta i učitel. Váleček na zdi se dá rozeznat už jen kdybyste nepozorovaně nadlédli za tabuli "Dnes nabízíme" s tačenkou a cibulí a sekanou s dvěma krajíčky chleba. Před zavíračkou je vzduch hustý tak, že když korpulentní paní šéfová Helenka roznáší poslední piva, tvoří za sebou hluboké až bolestivé kouřové závěje.Pluje lokálem jak ledoborec, který každodenně zachraňuje tonoucí žížní, ty živočišné tankery a průtokové ohřívače piva, aby pak mohli bez rozdílu slastně hekat vedle sebe v řadu na peroním záchodku, jaká že je to úleva, si takhle každodenně odmočit to svoje. sorry, nechal jsem se unést :o)

Bříza
16. 04. 2000
Dát tip
sagite - dokonalá práce ! = + (zaměřovací kříž s tipem ;c)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru