Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hnusná slizká želva

17. 04. 2000
2
0
2175
Autor
Merle

Tohle je mimo soutěž, včera jsme to vyhrabal z mojí hromádky památek. Byl jsem jednou (3 roky zpět) na koncertě písniček vybraných z jednoho našeho lokálního divadla (dost dobrý :), a jako vylepšení programu učinkující navrhli, aby někdo z obecenstva napsal libovolnej text, že bude zhudebněn. Aniž by se mě ptala, kamarádka se zvedla, že to jako napíšem. Dvě písničky nám unikly ve společném bádání, ale ten výraz šoku a nevěřícnej záchvat smíchu prvního čtitele, stál opravdu za to. Pro velekej úspěch se opakovalo. připomínám, že spoluautory jsou Petra, Jana a Martina

Hnusná slizká želva, políbila koně, tak ostatní přichystali, pěknou svatbu pro ně. Bylo tam moc veselo, hlavně hodně vína. A jak to šlo dál? To už je věc jiná... Svatební noc byla plodná, vznikla z toiho trojčata. Děti celý po rodičích. Slizký želvokoňata!
Oslizloň
06. 06. 2003
Dát tip
Slizké věci mám rád.

pssssst
07. 08. 2002
Dát tip
heh!

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Tak tohle budu umět na zpamět až do smrti. Už jsem o mým názoru (myslim) říkal u Sarken na chatě. Naprosto mě to odrovnalo. Je to geniální, jenom nechápu, proč to má jen jednoho Tipa, zatímco tvé ostatní věci (podle mě míň zdařilé..., ale nic, to je věc názoru). Děkuju. Udělal jsi mi tím radost. Bříza je talent.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Hnusná slizká želva: hahahahahahhahahahahah.... tak to muselo bejt supr... proc zas ňáký Merleho baby ???... hahaha Ladi: máme Vašíčka želvičínka už 12 let... a máme ho rádo ... Tebe taky .... 8c) saggit: kůně??? hihihi, to spíš kůňátko... nebo ků(l?)nička Břízo: ANOOO... víc takových kritik, prosím Silvinko: ve slovenčině zní jěště úžasněji!!!o) m.

Silvinka
12. 05. 2000
Dát tip
Skvelééééé! Tip obrovský ako korytnačkokôň! :o)))))

Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
hi hi zaspívat! zaspívat!

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
Bříza!!! dal bych ti tip, ale nejde to...

Bříza
18. 04. 2000
Dát tip
v Tichomoří - na laguně přišlo na mě želvokůně schoval jsem se na dno tůně k jedné starší vodní kuně kňučela že želvokůně každé noci vyje k luně kuňkala mi do ucha že prý je to ropucha

Tynic
18. 04. 2000
Dát tip
Kooonečně mě někdo pobavil !!! :o)))) Více takovýchle blbůstek !!! Pobavit někoho je pro mne vrchol umění...rozesmutnět jde snáz... BRAVOO !

PS
17. 04. 2000
Dát tip
:o))) Jak asi můžou vzpadat želvokoňata Merlíku? :o) Želvohříbata to asi nebudou, což? :o) Kategorie blbůstky asi bude mou nejoblíbenější, tady se vždycky nasměju... :o) Díky, Merlíku, chválím! A vyřiď to i děvčatům. :o) ( trošku té kritiky - báseň svižná vtipná, sqěle osvěžující )

Lampář
17. 04. 2000
Dát tip
Posli akordy :o)))))))))))) !

O.S.to6
17. 04. 2000
Dát tip
:o))) Jen mi není jasné, kde vznikl motiv. Hovoří z toho snad nějaká osobní zkušenost? :o)))))

Laďa
17. 04. 2000
Dát tip
Osobní zkušenost snad ne! Líbání se želvou? Nevim. Želvy přece nejsou slizké. Věděli jste, že želva má krunýř jako součást kostry a tedy je k ní přirostlej?

AZALIN
17. 04. 2000
Dát tip
Checheche

saggit
17. 04. 2000
Dát tip
Úsměv!!! Pozdravuju holky. Ať začnou taky psát do písmáka. PS: To mládě se jmenuje Kůně.

PS
17. 04. 2000
Dát tip
Kůně, kůně není slůně. Je jen jedno, a to slůně. Nemůže být žádné kůně! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru